سلام
برای رسم نمودارهای قدر مطلقی خب اول باید تعیین علامت کرد اما یه سوالی که دارم اینه که از کجا بفهمیم چه نقاطی تو پره و چه نقاطی تو خالی مثلا تو سوال

چطور باید بفهمم که چه وقتی مثلا نقطه صفر تو پره؟
سلام
برای رسم نمودارهای قدر مطلقی خب اول باید تعیین علامت کرد اما یه سوالی که دارم اینه که از کجا بفهمیم چه نقاطی تو پره و چه نقاطی تو خالی مثلا تو سوال

چطور باید بفهمم که چه وقتی مثلا نقطه صفر تو پره؟
سلام میشه چندتا نرم افزار ازمون انلاین معرفی کنید؟ مثل گاجینو و...
Fatemeh Ahmadi تعارف نکردم اگه میخوای بگو
Fatemeh Ahmadi اگه میخای من راه ابریشم دروس تخصصی رو خریدم کنکور تجربی میخای بدی شیمی و اگه کنکور ریاضی میخای بدی کل دروس رو بدم بهت بشین بخون من بعدا برا خودم میخرم
siamak slamtalab چه خوب موفق باشی
Fatemeh Ahmadi خیلی عالیه
Fatemeh Ahmadi خواهش میکنم اگه رشتهتون ریاضی هست من میتونم کمک کنم بابت منبع که بشینی بخونی
Fatemeh Ahmadi دقیقا خوشحالم اینو میشنوم
Fatemeh Ahmadi مهم ترین موضوع اینه که با این رشته مستقل میشی
و اینکه یاد دادن لذت بخشه یکم که بگذره عاشق این کار میشید و یکی از بهترینا
Fatemeh Ahmadi اذیت نشدیم فقط خوب شو
Fatemeh Ahmadi خسته شدی، در امان خدا
Fatemeh Ahmadi متاسفانه کشور ما جوریه که درس خوندن خیلی سخته مشکل هزینه ها و...
مطمئنم میتونی دبیری قبول شی یکی از بهترین انتخاب های ممکنه
Fatemeh Ahmadi تلاشتو بیشتر کن
امیدوارم موفق شی
Fatemeh Ahmadi من خیلی آدم ضعیفی بودم
وقتی من خوب شدم شماهم قطعا میتونی خوب شی
Fatemeh Ahmadi کنکور دادی؟ یا قراره؟
Fatemeh Ahmadi برا هرکسی اتفاق میوفته برا من و شما اتفاق افتاده
منو شما با اختیار خودمون نخواستیم که این اتفاق بیوفته برامون
Fatemeh Ahmadi کاملا میدونم چی میگی ولی دنیا هم همینه دیگه به دنیا میای سختی میکشی میمیری
فقط این وسط مهم اینه که کم نیاری
با خودت خلوت کن
Fatemeh Ahmadi طعنه و کنایه که همیشه هست
برادرم که هم خون منه کارش همینه
کی اهمیت میده؟
جمله به هرحال مرسی یعنی از نظرات خسته شدی
خستهت نمیکنم فقط هر طور شده سعی کن از شرایطی که گذشته رو تداعی میکنه دورشی مار وقتی پوست اندازی میکنی خودشو به هر تیغ و سنگی میزنه تا خلاص شه
Fatemeh Ahmadi اگه فقط طعنه کنایهس اهمیت نده سعی کن هرچی سریعتر کار پیدا کنی و مستقل شی
اما اگه اذیت و آزار هم هست بهترین کار ممکنه گفتن به بزرگترهاست
امیدوارم هرچه زودتر حل شه