Fatemeh Ahmadi نه نه شادی همیشه هست
هیچوقت فکر نکن که دیگه تمومه نه، اصلا شعار نیست ولی خیلی اتفاقا که منو شما فکر میکنیم دیگه آخرشه تازه شروع ماجراس
گفتید ممکنه تو خانواده مشکلی پیش بیاد اینو بگم یه بار همه چی خراب شه بهتر از اینه که همیشه همه چی رو سر شما خراب شه
Abbas Zangaraky
دیدگاهها
-
مشکلات -
مشکلاتFatemeh Ahmadi نمیدونم شاید منم حال تو رو داشتم البته حس میکنم شاید اشتباهه
من کاری که کردم این بود که به کسی نگفتم فقط از افراد یا چیزهایی که باعث میشد که یاد گذشته بیوفتم دوری کردم
و اینکه خیلی به این فکر کردم من قراره بمیرم درسته اذیت شدم ولی اینجا جای فکر کردن به اینا نیست
چقد زنده ایم؟ اصلا چند سال جوونیم که بخوایم با گذشته خراب کنیم لحظه لحظه رو زندگی کن انجامش سخته ولی وقتی بخوای از گذشته بکنی خودتو راحت میشه
من الان یاد اون اتفاق میفتم اصلا ذره ای ناراحت نمیشم چون میدونم به اینجا ختم نمیشه دنیا فقط جای پیشرفته و آرامش بعد مرگ
سعی کن زندگی کنی -
مشکلاتFatemeh Ahmadi ببینید اول اینکه چون این اتفاق دوبار براتون افتاده سعی کنید تو شرایطش قرار نگیرید و بیشتر از خودتون محافظت کنید
بنظرم با توجه به شرایط جامعه ما بهتره با مادرتون در میون بزارید چون بزرگ ترین کمک کننده ایشون هستن درسته سخته گفتن مسائل ما جوونا به اونا اما بگید بهتره
امیدوارم هرچه زودتر شرایط براتون اونطور که باید بشه -
مشکلاتFatemeh Ahmadi سلام
کاش یکم واضح تر میگفتین اما اگه فکرتون درگیر گذشتهس و تمرکز ندارین ،در طول روز یه زمانی مثلا ده دقه سعی کنید مدیتیشن کنید یعنی رو تنفستون تمرکز کنیدو اصلا به چیزی فکر نکنید به مرور بهتر میشه
اگه ناراحتی گذشته همراه شماست و اذیتتون میکنه بشینید با خودتون راجع به اون مسئله حرف بزنید این کار باعث میشه مشکل رو از بالا نگاه کنید و حل کردنش راحت شه
اگه این مشکل برا حس و حال دوره نوجوانی هست سعی کنید بیشتر کتاب بخونید و ورزش کنید تا کمتر اذیت شید
موفق باشید -
مهارت در حل تستسلام من پشت کنکوری ام و سه سال از درس دور بودم همین امسال دوازدهم بودم و پشیمون شدمو میخوام برا کنکور بخونم
چیکار کنم که تو حل تست به مهارت برسم؟ امروز تست های فرسنگ یک فیزیک رو نگاه انداختم اما انگار تا حالا اینارو ندیدم با توجه به اینکه یکی دوبار حلشون کرده بودم
اگه راهکاری دارید لطفا در میون بزارید ممنون میشم -
تعداد صفحات جزوات راه ابریشمجهت اطلاع ، سایت راسل چاپ نصف قیمت بقیه جاها رو میگیره یه نگاهی بندازید
-
مدیریت زمان در راه ابریشموجیهه پهلوان تشکر
-
مدیریت زمان در راه ابریشمسلام بچه های راه ابریشمی چطور وقتتون رو مدیریت میکنید که هم میتونید فیلمارو ببینید هم مرور کنید؟
من فقط میتونم فیلمارو ببینم و نکات رو یادداشت کنم نمیرسم مرور کنم -
مدرس فیزیک میخوام🙂 -
نظرسنجی: تدریس کدام دبیر زبان آلا را انتخاب کنم؟Zahra Esmaeili ممنون
-
نظرسنجی: تدریس کدام دبیر زبان آلا را انتخاب کنم؟@zahra-forouzanfar ممنون
-
نظرسنجی: تدریس کدام دبیر زبان آلا را انتخاب کنم؟سلام به نظرتون تدریس استاد علی اکبر عزتی برای کنکور میتونه مفید باشه ؟
-
کتاب تستعلی سپهری والا به من که خیلی سبز پیشنهاد دادن
-
یدونه تست از شیمی ۱۰ فصل ۱ ، اگر میتونید برام بگید چرا این گزینه شدهمریم سادات واعظی خواهش میکنم امیدوارم مفید بوده باشه
-
یدونه تست از شیمی ۱۰ فصل ۱ ، اگر میتونید برام بگید چرا این گزینه شدهمریم سادات واعظی قاعدتا گزینه سه باید گروه ده باشه یک هم که واضحه حتما اشتباه از دبیر یا تایپی بوده
-
یدونه تست از شیمی ۱۰ فصل ۱ ، اگر میتونید برام بگید چرا این گزینه شدهمریم سادات واعظی اره سه غلطه ولی یک هم غلطه
-
یدونه تست از شیمی ۱۰ فصل ۱ ، اگر میتونید برام بگید چرا این گزینه شدهمریم سادات واعظی خواهش میکنم به نظرم منظورش از درست یعنی جواب تست اینه
-
یدونه تست از شیمی ۱۰ فصل ۱ ، اگر میتونید برام بگید چرا این گزینه شدهمریم سادات واعظی سلام تو دوره چهارم عناصری که تو دسته d که همون l=2 هست ده الکترون دارن فقط cu و Mn هستن که میشه دوتا این گفته ۶ تا
و اینکه سوال گفته همه درستن به جز :
که همون یک غلطه -
تفکرF Gh 1 سلام من نتونستم خودم افکارمو کنترل کنم برا همین رو آوردم به گل گاو زبون و گیاهان دارویی البته مصرف زیادشون خیلی ضرر داره