@zahra-hamrang آخه گفته بودن تست آموزشی هم هست ولی تو شیمی و فیزیک تست آموزشی نوشته نشده
ali vahedy
دیدگاهها
-
حل تست راه ابریشم -
🌙 فرسنگ اول راه ابریشم منتشر شد🤩🤩🤩🤩
-
ساباط کاروان راه ابریشم (1)Yegane Dehqan خیلی
-
کمک از راه ابریشمی های پارسالتمام مواردی که بالا دربارش سوال کردی( چاپار، دروس عمومی ، برنامه روزانه و...) جدید هستن و پارسال نبودن
-
فیزیک تجربی اقای طلوعیmahdi ebrahimpour امسال هر دو معلم برای هر دو رشته هست فیزیک ریاضی هم کامل تر ه نگران نباش استاد هم بخش های تخصصی ریاضی رو تو فیلم ها گفته که تجربی ها هم استفاده کنن
-
عربی فرسنگ ۱سلام
تو بخش گام به گام هست -
پیله ها جز برنامه مطالعه مهر ماه نیست !از همین امروز بیشتر از سه چهار روز تا شروع برنامه وقت هست خودمون بریم پیله رو بخونیم دیگه
-
جزوه های چاپی راه ابریشم آلاmonirs ببخشد منظورم تاپیک بود اشتباه لفظی بود
-
تفاوت برنامه فارغ تحصیل ها با دانش آموز هاسلام خسته نباشید
آیا کسی میدونه این تعداد باکس که توی برنامه فارغ التحصیل ها هست ولی تو مال دانش آموز ها نیست چطور قراره برای ما دانش آموز ها جبران بشه ؟؟؟
تازه تو برنامه گزینه ۲ فرسنگ اول تو سه هفته و برنامه قلم چی تو ۲ هفته جمع شده و روز پایان برنامه ها هم که با هم یکی هست
این اختلاف تعداد باکس های مطالعاتی یعنی چی و چطور قراره جبران بشه ؟؟؟لطفاً این رو تایید کنید تا مورد توجه مدیر راه ابریشم ( آقا ارشیا) قرار بگیره
ادمین
مدیر-محصول-ابریشم
بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم -
راه ابریشم ریاضی استاد ثابتیMoshi Dara اشتباه محاسباتی آره دارن ولی در کل روش شان درسته
-
مشاوره راه ابریشممهم تر از مشاوره انگیزشی مشاوره های کاربردی ه که قول بعضی از اونا رو هم داده بودن
مشاوره های کاربردی هم مثل اینکه چطور از گوشیمون استفاده کنیم یا اینکه چطور ساعت خواب بدنمون رو تنظیم کنیم و... -
ادامه تابستون و جبرانali vahedy من آخر سر خودم به این نتیجه رسیدم که تو این دو هفته
1️⃣پیله ها رو ببینم ( به ویژه ریاضیات و ادبیات )
2️⃣صفر تا صد عربی دهم رو ببینم ( کلاً ۱۳ قسمت ه)
3️⃣نکته و تست هندسه دهم رو ببینم
4️⃣نکته و تست ریاضی دهم رو ببینم و بخونم
5️⃣ ضمیمه ادبیاتم رو هم قوی کنماگه به همین کار ها برسم فکر کنم خوب بتونم توی مهر ماه شروع کنم
-
تجربیات راه ابریشمی هاابوالفضل ریسی سلام واقعا نظرات خوب و کاربدی ای بود دستتون درد نکنه ولی چند تا سوال دارم
:keycap_1: اینکه تست های آموزشی رو هم ننویسیم ؟؟؟
:keycap_2: چطور خوابمون رو تنظیم کنیم ؟؟؟راستی لطفا خودتون یه تاپیک بزنید و اونجا این جور مطالب یه هر پند و نصیحتی که دارید بکنید تا ما با دنبال کردن اون تاپیک متوج مطالب جدید بشیم
-
حضوری بودن امتحاناتحضوری باشه یا نباشه مهم نیست باید بخونیم ولی فکر نکنم حضوری باشه تازه آمار داره پایین میاد (هرهفته چند هزار نفر دارن میمیرن )
-
خارج شدن از اکانتسلام
چند وقت پیش چند بار شد ولی بعد دوباره وارد شدم و مشکلی نبود -
تاپیک رفع اشکال برنامه نویسی pythonyas ta چون آخرین عدد در بازه مشخص شده( عدد دوم که نوشته میشه ) محل توقف به حساب میاد و خودش محسوب نمیشه
-
کتابهای تست دهم!برای ریاضی به نظر من است خیلی سبز
برای شیمی اگه قبلاً خوب خوندی ( پایت قوی ع ) خیلی سبز در غیر این صورت مبتکران
برای فیزیک کتاب پایه خیلی سبز یا نردبان خیلی سبز ( سطح نردبان یکم بالا تر از کتاب ع ولی خوبه)
برای هندسه خیلی سبز
برای عموم ها هم من خودم داغون هستم پس نظر نمیدم 😁😅 -
برای افزایش اعتبار چه کار کنیم؟باید ادمین رو تگ کنی چون فکر نکنم کسی بدونه
ادمین -
نامساوی مثلثی برای جمع هر نقطه تا سه راسF GH 2 خب طبیعی دیگه جمع اونا نباید از محیط (2p) بیشتر بشه راستش توضیحش یکم تو متن سخته