ali vahedy
دیدگاهها
-
شیمی انتخاب دبیر -
معرفی استاد ریاضیaydin mirzayi به آقای ثابتی فقط میشه گفت بینظیر
-
نظر سنجی: تدریس کدام دبیر عربی آلا را انتخاب کنم؟من که بخشی از دهم آقای علیمردانی رو خیلی راضی هستم
-
نامساوی مثلثی برای جمع هر نقطه تا سه راسسلام
فقط قبل از گوش دادن این در نظر داشته باش که M داره با هر ضلع یع مثلت با مساحت و محیط کمتر درست میکنه -
انتخاب دبیر شیمی یازدهمaaa bbb ممنون از راهنمایی تون
-
لوله یو شکلبخش اول : سطح مایه a بالاتر از مایه b قرار گرفته پس یعنی نیرو کمتری در ارتفاع تلاقی دو مایه ایجاد میکنه پس چگالی a (۱) کمتر هست
بخش دوم : -
امار و احتمال اقای حسینی یا صدری؟من آقای حسینی رو ندیدم ولی آقای صدری خیلی کند درس میگن و بیشتر به فرمول متکی هستن تا مفهومحالا بماند که هنوز هم دوره هاشون رو تموم نکردن ولی تعداد فیلم هاشون هم دو برابر فیلم های اقای حسینی هست
خلاصه مثل من وقت خودت رو با آقای صدری تلف نکن -
نامساوی مثلثی برای جمع هر نقطه تا سه راسF GH 2 خب برای اونم راس مورد نظر رو یکی دیگه بگیر بعد دوباره حساب کن
-
لوله یو شکلبخش اول : سطح مایه a بالاتر از مایه b قرار گرفته پس یعنی نیرو کمتری در ارتفاع تلاقی دو مایه ایجاد میکنه پس چگالی a (۱) کمتر هست
بخش دوم : همون تور که گفتم در ارتفاع طلاقی دو مایه فشار ها برابر هستند حالا که ما داریم بالا تر میرم تا به ارتفاع aو b برسیم با توجه به فرمول اختلاف فشار (چگالی در اختلاف ارتفاع در شتاب گرانش زمین) و اینکه اختلاف ارتفاع ها از محل طلاقی دو مایه و شتاب گرانش زمین یکسان هست پس اونی که چگالی کمتری داره فشار بیشتری رو وارد میکنه -
امار و احتمال اقای حسینی یا صدری؟fatemeh asadi 1 در امار و احتمال اقای حسینی یا صدری؟ گفته است:
پیشنهاد خوبی بود
فقط اینکه کارگاه نکته و تستی که میگید نکته های تستی خوبیم میگه واقعا؟ شما استفاده کمن گفتم آقای صدری متکی به فرمول هستن تا مفهوم بخواطر همین نکته و تست ایشون رو هم خیلی خوشم نیومد
-
علوم کامپیوتر یا مهندسی کامپیوتر؟؟؟آره برای منم یه سوال بزرگ ه
-
لوله یو شکلمحمد پیرزاده توضیح علمیش رو پایین دادم ( نوشتم بخش دوم )
-
راه ابریشم عربی بخرم یا نه؟@zahra-hamrang برای ترجمه از دوره های صفر تا صد خود استاد استفاده کنید
-
کاربرد الکتروسکوپ@mr-fantastic کاملاً درست فقط با این نکته که چشم باید خنثی باشه
-
پشت صحنه آلاهر هفته یا قسمت پشت صحنه پخش کنید توش خارج از درس با اساتید صحبت کنید یا اصلا از پشت صحنه فیلم برداری جزوه نویسی تدوین و... باشه
-
محاسبات شیمیF GH 2 من دقیق یادم نیست ولی هر چند وقت یکبار تو پیج اینستگرام شون استوری می کنن
اینم آدرس پیج:
https://www.instagram.com/pouyannazar.h_chem/ -
کلیپ مشاوره ای با دبیرانمحمد مودب در کلیپ مشاوره ای با دبیران گفته است:
سلام و خسته نباشید
میشه لطفا این کلیپ ها رو در اولویت بزارین چون روش مطالعه درست هر درس مهم ترین چیزیه که باید یاد داشته باشیم و زمان هایی که با روش مطالعه اشتباه و یا شیوه استفاده اشتباه از راه ابریشم بگذرونیم انگار تلف شده..
خیلی ممنون❤️❤️
Arshia Yazdian
دانش-آموزان-آلاءدوست عزیز تو تگ ها ادمین و مشاور رو بزار تا اونا ببیند مگر نه ما که دانش آموزیم
ادمین
مدیر-محصول-ابریشم
بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم -
راه حلای تستی فیزیکفرمول از مفهوم برگرفته شده وگپس اگه مفهوم رو بفهمی تو فرمول مشکل نخواهی داشت
-
دبیرستان 🤷♂️😨سلام راستش سطحش یکم بالا تره خوب اونم طبیعی ه ناسلامتی یه پایه بالا تر رفتی
ولی در مورد مطالعه آره باید بیشتر مطالعه داشته باشی چون حجم خیلی بیشتر میشه ولی قرار نیست از همون اول روزی ۹ بخونی حدوداً روزی ۴ ساعت فکر کنم کافی باشه
این پیشنهاد دوستانه رو هم از من بپذیر درس همون سال رو تو همون سال بخون و پایت رو قوی کن که مثل من نشی من تو دروس تخصصی خوب مطالعه کردم و تو پایه الان مشکلی ندارم ولی دروس عمومی رو ول کرده بودم و الان ...
اگه برای کنکور هم می خوای بخونی یکم اگه مجازی بود پیش خوانی کن و با مدرسه کاری نداشته باش
خلاصه امیدوارم موفق بشی
برای ما هم دعا کن