Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
alireza abdi 0A

alireza abdi 0

@alireza abdi 0
دانش آموزان آلاء
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
91
موضوع ها
3
Shares
0
گروه‌ها
4
دنبال‌کننده‌ها
0
دنبال‌شونده‌ها
3

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • نظر مشاورم و ابریشم
    alireza abdi 0A alireza abdi 0

    mahsaaa rezaeee سلام.چند تا نکته میگم امیدوارم کمکت کنه:
    اول اینکه 15 ساعت در روز واقعا سنگینه و اشتباه ترین کار ممکن.چون از عید دیگه واقعا نمیشه درس ها رو خوند اگه بخوای الان انقدر فشار بیاری و سفت و سخت کار کنی.
    دوم اینکه درسنامه بدون تست یعنی هدر دادن زمان چون بعد از یه مدت خیلی راحت یادت میره.ولی با تست یه مهارتی کسب میکنی که بعد یه مدت با مرور میشه دوباره اون مهارت رو به دست اورد
    سوم اینکه توی دروس اختصاصی تست خیلی مهمه.به قدری که اگه درسنامه رو با تست زدن بخونی مشکل نداره یعنی بدون درسنامه برو تست بزن شاید اولاش بلد نباشی ولی بعد از چندتا تست کم کم همه چیز درسنامه رو یاد میگیری(البته این روش زیاد توصیه نمیشه مگه اینکه عقب باشی از برنامت)
    یا علی

    سوال مشاوره ای

  • هرکاری کردن به جز درس خوندن
    alireza abdi 0A alireza abdi 0

    امیرحسین ملتجی سلام.متن ت رو که خوندم یاد خودم افتادم البته فرق من با تو اینه که من اومدم ریاضی و از رشته م راضیم و هدف دارم ولی شرایط درسیم داغونه هرکاری میکنم نمیدونم چرا نمیتونم با راه ابریشم درس بخونم.الان هم کلی از برنامه عقب افتادم ولی هرموقع ناامید میشم پیش خودم فک می کنم می بینم هیچ راهی به جز ادامه دادن نیست.حتی اگه مطمئن باشی نتیجه داغونه باید ادامه بدی چون راه دیگه ای نیست.یا علی

    سوال مشاوره ای درس خواندن افسردگی دوازدهم تجربی کنکور

  • اگه پشت کنکور بمونم میتونم پیشرفت کنم؟😕
    alireza abdi 0A alireza abdi 0

    @sara-83 سلام.من پشت کنکوری ام اوضاعم نسبت به قبل خیلی بهتر شد.فقط دو تا مورد رو باید حواست باشه:اولی اینه که احتمالا فشار روحی و روانی خیلی نسبت به سال اول زیاد میشه باید بدونی که میتونی تحمل کنی یا نه؟دومی اینه که هیچوقت به فکر پشت کنکور بودن نباش وقتی هنوز رتبه و نتیجه رو ندیدی.به نظرم الان سعی کن درس بخونی و تلاشت رو بکنی.بعد هم این مهمه که نتیجه دست ما نیست ولی تلاش کردن یا نکردن تصمیم ماست.پس اگه قبول هم نشی شاید دلسرد بشی اما اینکه تلاش نکردی خیلی بیشتر اذیتت میکنه.راستی اگه سوال دیگه ای هم داشتی ایدی تلگرامم اینه CLONER2003.یا علی

    سوال مشاوره ای

  • راه ابریشم زبان انگلیسی
    alireza abdi 0A alireza abdi 0

    hasan alishakeri تموم شد؟خیلی تاثیرگذار بود

    زبان انگلیسی

  • مصاحبه با رتبه برترهای آلایی 1400🔥
    alireza abdi 0A alireza abdi 0

    راه ابریشم رو به چه صورت مطالعه می کردند؟

    اطلاعیه ها کنکور رتبه برتر مصاحبه

  • فیزیک ابریشمم
    alireza abdi 0A alireza abdi 0

    mahsaaa rezaeee سلام.استاد معمولا به فرمول یا فرمولی هایی میگه شاه کلید که تعداد زیادی سوال رو فقط با اون فرمول حل میکنن.حل تست ها رو که ببینید متوجه میشید.

    راه ابریشم آلاء

  • پیله یا فرسنگ مسئله این است؟!
    alireza abdi 0A alireza abdi 0

    سلام.به نظرم اول پیله ها رو خوب ببین.چون اگه خوب نبینی یا اصلا نبینی حتما به مشکل میخوری.برای جا موندن هم نگران نباش.چون فرسنگ دو چند روز بعد از آزمون ها شروع میشه طبق بودجه بندی راه ابریشم

    راه ابریشم آلاء

  • ایراد های برنامه تابستانه راه ابریشم رشته ریاضی
    alireza abdi 0A alireza abdi 0

    Par isa سلام.مثل اینکه حذف شده هم داخل فیلما و هم داخل جزوه

    راه ابریشم آلاء

  • دو مسئله مبهم در برنامه مطالعاتی راه ابریشم
    alireza abdi 0A alireza abdi 0

    محمدوحید اسکندری سلام دوست عزیز.متاسفانه یه اشتباه تایپی هست بعد از ریاضی دو جلسه شیمی هست که اشتباها هندسه تایپ شده.یعنی باید امروز جلسه 16 و 17 شیمی رو می دیدی.اما در رابطه با فردا بگم که مشکل فقط اون نیست و تست های تسلط هندسه هم در برنامه قرار نداره.امیدوارم حل بشه

    راه ابریشم آلاء

  • ادامه تابستون و جبران
    alireza abdi 0A alireza abdi 0

    vccc سلام.به نظرم احتیاجی نیست چون دهم کامل یه بار دیگه تو برنامه مهر هست.بهترین کار به نظرم همونیه که استاد گفتن.سعی کن به جز عمومی ها یه درس از دهم رو تا فرسنگ دوم یا سوم خوب بخونی.
    یا علی

    راه ابریشم آلاء

  • خط تعادلی فصل چهار فیزیک دهم استاد طلوعی
    alireza abdi 0A alireza abdi 0

    مهدی خسروی 0 نکته در درسنامه هست.دمای یخ رو نصف میکنید و با -80 جمع می کنید مثلا یخ منفی 20 باید بشه اب منفی 90

    راه ابریشم آلاء

  • شنبه ای پر از هیجان در راه ابریشم
    alireza abdi 0A alireza abdi 0

    mahan alizadeh خودشون گفتن نقشه فعلا اماده نیست

    راه ابریشم آلاء راه ابریشم

  • تکرار فیلم ها در برنامه !!!
    alireza abdi 0A alireza abdi 0

    Sarah Ghanaatiyan اشتباهه.تست های تسلط فرسنگ های یک و دو و سه هندسه هم تو برنامه نیست.کسی هم چیزی نگفته.ولی تیکت زدم احتمالا دارن روش کار میکنن

    راه ابریشم آلاء راه ابریشم آلا مدیر

  • تکرار فیلم ها در برنامه !!!
    alireza abdi 0A alireza abdi 0

    Sarah Ghanaatiyan نه دیگه.خودشون گفتن جبرانیه

    راه ابریشم آلاء راه ابریشم آلا مدیر

  • تکرار فیلم ها در برنامه !!!
    alireza abdi 0A alireza abdi 0

    Sarah Ghanaatiyan بله

    راه ابریشم آلاء راه ابریشم آلا مدیر

  • تکرار فیلم ها در برنامه !!!
    alireza abdi 0A alireza abdi 0

    Sarah Ghanaatiyan حتما.الان دو روزه دائما دارم انجمن رو چک میکنم هیچ خبری نیست ولی به احتمال زیاد برنامه دوباره تغییر میکنه

    راه ابریشم آلاء راه ابریشم آلا مدیر

  • سنگلاخ ریاضیات😬
    alireza abdi 0A alireza abdi 0

    @fatemeh_baghaee بله حق با شماست فقط خواستم بگم تا الان فقط درس فیزیک تست هاش اپدیت شده.

    راه ابریشم آلاء

  • نظر سنجی: تدریس کدام دبیر عربی آلا را انتخاب کنم؟
    alireza abdi 0A alireza abdi 0

    Zahra Mazaheri من چند جلسه صفر تا صد دوازدهم دیدم ازش خیلی خوب درس میده.

    انتخاب منابع

  • چگومه تست‌های تسلط راه ابریشم را بزنیم؟
    alireza abdi 0A alireza abdi 0

    Amin Ali Akbari سلام.من اولی رو انجام میدم یعنی اول یکی رو حل می کنم بعد جوابا رو می بینم.برای هر فرسنگ هم برگه های جداگانه برای تست های اموزشی و تسلط کنار گذاشتم و داخلش تست هایی که نکته داره یا روش حل مهمه خلاصه تست های vip رو می نویسم.اول شماره تست بعد هرچی که لازمه برای اون تست بنویسم.وقتی هم بخوام جمع بندی کنم برا ازمون هم برگه ها رو می بینم هم تست های ستاره دار رو می زنم.

    سوال مشاوره ای

  • چگونه تست‌های تسلط راه ابریشم را بزنیم؟
    alireza abdi 0A alireza abdi 0

    Arman Sadeghi سلام.سعی کن بفهمی چرا نتونستی سوال رو حل کنی.خواستی بری سوال بعد یادداشت کن از سوال قبل چی فهمیدی.درسنامه رو هم چند بار مرور کن جوری که بخوای کنفرانس بدی.

    سوال مشاوره ای راه ابریشم
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع