mahsaaa rezaeee سلام.چند تا نکته میگم امیدوارم کمکت کنه:
اول اینکه 15 ساعت در روز واقعا سنگینه و اشتباه ترین کار ممکن.چون از عید دیگه واقعا نمیشه درس ها رو خوند اگه بخوای الان انقدر فشار بیاری و سفت و سخت کار کنی.
دوم اینکه درسنامه بدون تست یعنی هدر دادن زمان چون بعد از یه مدت خیلی راحت یادت میره.ولی با تست یه مهارتی کسب میکنی که بعد یه مدت با مرور میشه دوباره اون مهارت رو به دست اورد
سوم اینکه توی دروس اختصاصی تست خیلی مهمه.به قدری که اگه درسنامه رو با تست زدن بخونی مشکل نداره یعنی بدون درسنامه برو تست بزن شاید اولاش بلد نباشی ولی بعد از چندتا تست کم کم همه چیز درسنامه رو یاد میگیری(البته این روش زیاد توصیه نمیشه مگه اینکه عقب باشی از برنامت)
یا علی
alireza abdi 0
دیدگاهها
-
نظر مشاورم و ابریشم -
هرکاری کردن به جز درس خوندنامیرحسین ملتجی سلام.متن ت رو که خوندم یاد خودم افتادم البته فرق من با تو اینه که من اومدم ریاضی و از رشته م راضیم و هدف دارم ولی شرایط درسیم داغونه هرکاری میکنم نمیدونم چرا نمیتونم با راه ابریشم درس بخونم.الان هم کلی از برنامه عقب افتادم ولی هرموقع ناامید میشم پیش خودم فک می کنم می بینم هیچ راهی به جز ادامه دادن نیست.حتی اگه مطمئن باشی نتیجه داغونه باید ادامه بدی چون راه دیگه ای نیست.یا علی
-
اگه پشت کنکور بمونم میتونم پیشرفت کنم؟😕@sara-83 سلام.من پشت کنکوری ام اوضاعم نسبت به قبل خیلی بهتر شد.فقط دو تا مورد رو باید حواست باشه:اولی اینه که احتمالا فشار روحی و روانی خیلی نسبت به سال اول زیاد میشه باید بدونی که میتونی تحمل کنی یا نه؟دومی اینه که هیچوقت به فکر پشت کنکور بودن نباش وقتی هنوز رتبه و نتیجه رو ندیدی.به نظرم الان سعی کن درس بخونی و تلاشت رو بکنی.بعد هم این مهمه که نتیجه دست ما نیست ولی تلاش کردن یا نکردن تصمیم ماست.پس اگه قبول هم نشی شاید دلسرد بشی اما اینکه تلاش نکردی خیلی بیشتر اذیتت میکنه.راستی اگه سوال دیگه ای هم داشتی ایدی تلگرامم اینه CLONER2003.یا علی
-
راه ابریشم زبان انگلیسیhasan alishakeri تموم شد؟خیلی تاثیرگذار بود
-
مصاحبه با رتبه برترهای آلایی 1400🔥راه ابریشم رو به چه صورت مطالعه می کردند؟
-
فیزیک ابریشممmahsaaa rezaeee سلام.استاد معمولا به فرمول یا فرمولی هایی میگه شاه کلید که تعداد زیادی سوال رو فقط با اون فرمول حل میکنن.حل تست ها رو که ببینید متوجه میشید.
-
پیله یا فرسنگ مسئله این است؟!سلام.به نظرم اول پیله ها رو خوب ببین.چون اگه خوب نبینی یا اصلا نبینی حتما به مشکل میخوری.برای جا موندن هم نگران نباش.چون فرسنگ دو چند روز بعد از آزمون ها شروع میشه طبق بودجه بندی راه ابریشم
-
ایراد های برنامه تابستانه راه ابریشم رشته ریاضیPar isa سلام.مثل اینکه حذف شده هم داخل فیلما و هم داخل جزوه
-
دو مسئله مبهم در برنامه مطالعاتی راه ابریشممحمدوحید اسکندری سلام دوست عزیز.متاسفانه یه اشتباه تایپی هست بعد از ریاضی دو جلسه شیمی هست که اشتباها هندسه تایپ شده.یعنی باید امروز جلسه 16 و 17 شیمی رو می دیدی.اما در رابطه با فردا بگم که مشکل فقط اون نیست و تست های تسلط هندسه هم در برنامه قرار نداره.امیدوارم حل بشه
-
ادامه تابستون و جبرانvccc سلام.به نظرم احتیاجی نیست چون دهم کامل یه بار دیگه تو برنامه مهر هست.بهترین کار به نظرم همونیه که استاد گفتن.سعی کن به جز عمومی ها یه درس از دهم رو تا فرسنگ دوم یا سوم خوب بخونی.
یا علی -
خط تعادلی فصل چهار فیزیک دهم استاد طلوعیمهدی خسروی 0 نکته در درسنامه هست.دمای یخ رو نصف میکنید و با -80 جمع می کنید مثلا یخ منفی 20 باید بشه اب منفی 90
-
شنبه ای پر از هیجان در راه ابریشمmahan alizadeh خودشون گفتن نقشه فعلا اماده نیست
-
تکرار فیلم ها در برنامه !!!Sarah Ghanaatiyan اشتباهه.تست های تسلط فرسنگ های یک و دو و سه هندسه هم تو برنامه نیست.کسی هم چیزی نگفته.ولی تیکت زدم احتمالا دارن روش کار میکنن
-
تکرار فیلم ها در برنامه !!!Sarah Ghanaatiyan نه دیگه.خودشون گفتن جبرانیه
-
تکرار فیلم ها در برنامه !!! -
تکرار فیلم ها در برنامه !!!Sarah Ghanaatiyan حتما.الان دو روزه دائما دارم انجمن رو چک میکنم هیچ خبری نیست ولی به احتمال زیاد برنامه دوباره تغییر میکنه
-
سنگلاخ ریاضیات😬@fatemeh_baghaee بله حق با شماست فقط خواستم بگم تا الان فقط درس فیزیک تست هاش اپدیت شده.
-
نظر سنجی: تدریس کدام دبیر عربی آلا را انتخاب کنم؟Zahra Mazaheri من چند جلسه صفر تا صد دوازدهم دیدم ازش خیلی خوب درس میده.
-
چگومه تستهای تسلط راه ابریشم را بزنیم؟Amin Ali Akbari سلام.من اولی رو انجام میدم یعنی اول یکی رو حل می کنم بعد جوابا رو می بینم.برای هر فرسنگ هم برگه های جداگانه برای تست های اموزشی و تسلط کنار گذاشتم و داخلش تست هایی که نکته داره یا روش حل مهمه خلاصه تست های vip رو می نویسم.اول شماره تست بعد هرچی که لازمه برای اون تست بنویسم.وقتی هم بخوام جمع بندی کنم برا ازمون هم برگه ها رو می بینم هم تست های ستاره دار رو می زنم.
-
چگونه تستهای تسلط راه ابریشم را بزنیم؟Arman Sadeghi سلام.سعی کن بفهمی چرا نتونستی سوال رو حل کنی.خواستی بری سوال بعد یادداشت کن از سوال قبل چی فهمیدی.درسنامه رو هم چند بار مرور کن جوری که بخوای کنفرانس بدی.