Mr Mazrai 1 اره واسه منم اینجوری شده
تیکت بزن تو سایت
سید علیرضا موسوی
دیدگاهها
-
فیلتر درس -
تتا یا چتر نجات؟!Amir ali Nikfard میگم هرچی میگردم حفظیات شیمی رو تو چتر۲ پیدا نمیکنم ها:)
-
مننژMehrsa 14 اره
منظورت نرم شامه هست دیگ -
دارای چینه دان فاقد مری🤔Fateme Samaei فک کنم جانورش تی رکس ماقبل تاریخ باشه وگرنه جونورای کتاب ما اون ۳ تا مری دارن
-
مشاوره کنکوری (گفتگو)احمد رضا 0 حالا دلیل شما رو نمیدونم ولی واسه من همش زیر سر اسماعیلی و ساده دلی خودم بود
-
مشاوره کنکوری (گفتگو)@Zahra-HD دقیقا بزرگترین اشتباه من امسال این بود که ازمون ندادم راستش اول میخوستم ثبت نام کنم ها ولی اسماعیلی اینقد گفت ازمون بده و نمیدونم استرس زاست و اینا کلا منصرف شدم و ضرر کردم حالا من موندم و حجم زیاد مطلب که باید مرور کنم و به تسلط اولم برسم و بدبختانه زمان هم واقعا کمه
-
نظرتون درباره آرش آنلاین چیه؟چیچک شاهد بارش شدید حق هستیم:)))))
-
مشاوره کنکوری (گفتگو)@Zahra-HD ممنون از توجهت /راستش من قبل این که شما بگی تقریبا همین برنامه رو واسه تودم ریختم اینکه ازمون جامع ۳روز یکبار روز اول تحلیل و دو روز دوم مباحث لازمه مرور با چتر الان دیگه مطمئن شدم که این روندsilk roude هستش/
یه سوال دیگه هم دارم اگه میتونی جواب بدی که دعات میکنم :اینکه تو تابستون موقع یادگیری مرور ۳ مرحله ای یا اخر هفته خوبه برا مقابله با فراموشی یا ازمونای قلمچی دوهفته یکبار؟؟!! -
بیا از تجربه تابستون سال کنکورت بگو 🤞ریحانه سادات0 ممنون
-
بیا از تجربه تابستون سال کنکورت بگو 🤞ریحانه سادات0 یه سوال: ازمون دادن دوهفته یکبار مثلا قلم چی این مرور رو میتونه برامون انجام بده؟ یا باید خودمون روش های مرور ۳ مرحله و اخر هفته و...... رو انجام بدیم
-
شیمی آلیMahdieh te دییقا
بهترین کار الان از نظر بنده ازمون جامع زدن ۳روز یکباره
۱روز ازمون و تحلیل دو روز رفع اشکال و مرور -
سلام دوستان می خوام دوباره کنکور شرکت کنمFor Nisa نه دوست عزیز من پشت کنکوریم و الان که نه ولی وقتی پکو گرفتم کل روز وقت داشتم
[اگه برنامه ریزی دقیق و تعهد بهش داشته باشی به هردوتاش میرسی]
هیچ چیز غیرممکنی وجود نداره اگه تو اینو واسه خودت اثباتش کنی با تلاش -
راه ابریشممارشمالو من قبلا از صفرتاصد های استاد کازرانیان استفاده کردم و اصلا دلیل انتخابمم همین بود ولی چون یهویی میرفتن سر تست های لول بالا من مشکل داشتم وگرنه باقیش عالی بود در کل باگی ک بود عدم طبقه بندی تستا بود در حالی که تو زیست و شیمی و مخخخصوصا ریاضی اسن رعایت شده بود
-
راه ابریشمd79d0c22426f7c این توضیحات واسه جمله اخرته که گفتی سال دیگه کنکور داری و سردرگمی[من از مهر پارسال با راه ابریشم پرو اومدم جلو و در ریاضی از استاد همه فن حریف اقای ثابتی /زیست سلطان قلبها استاد موقاری عزیز /شیمی استاد پویان نظر که وقتی باهاش بیای جلو دقیق و دست به قلم شی سوالات کنکور مث سوال تشریحی برات میمونه / فقط درس فیزیک که از بین اساتید طلوعی و کازرانیان من کازرانیان رو انتخاب کردم ولی راستش زیاد با تدریسش ارتباط نگرفتم و عقب افتادم/خلاصه ازین اساتید و جزوات ابریشم استفاده کردم بعلاوه کلاسای رفع اشکال و آزمون و شاید بزرگ ترین افسوسم این بود که مرور کمی داشتم و استفاده ۱۰۰درصدی نکردم ازش /یه نکته دیگه هم بگم اینکه اگ تجربت کمه ۳چیز رو من کم رعایت کردم و تو رعایت کن ۱مرور هفتگی یا ۳مرحله ای و ....۲ دست به قلم شدن و حل تست قبل استاد حتی تو درسنامه ۳ نوسانی و سینوسی نخوندن مثل این که یه هفته ۱۵ساعت بخونی هرروز و دوهفته صفر /در اخر اینم بگم که حرف هام از ته قلب بود واسه کمک به یه کسی که شاید تو اول راهه و تجربش کمه موفق باشید]
-
سلام دوستان می خوام دوباره کنکور شرکت کنمFor Nisa راستی زمان هر پارت به طور میانگین حدودا ۳۰تا ۴۰minهستش
-
سلام دوستان می خوام دوباره کنکور شرکت کنمjavad 7 ازین توضیحات پایین شمام میتونی استفاده کنی دوست عزیز
-
سلام دوستان می خوام دوباره کنکور شرکت کنمFor Nisa من از مهر پارسال با راه ابریشم پرو اومدم جلو و در ریاضی از استاد همه فن حریف اقای ثابتی /زیست سلطان قلبها استاد موقاری عزیز /شیمی استاد پویان نظر که وقتی باهاش بیای جلو دقیق و دست به قلم شی سوالات کنکور مث سوال تشریحی برات میمونه / فقط درس فیزیک که از بین اساتید طلوعی و کازرانیان من کازرانیان رو انتخاب کردم ولی راستش زیاد با تدریسش ارتباط نگرفتم و عقب افتادم/خلاصه ازین اساتید و جزوات ابریشم استفاده کردم بعلاوه کلاسای رفع اشکال و آزمون و شاید بزرگ ترین افسوسم این بود که مرور کمی داشتم و استفاده ۱۰۰درصدی نکردم ازش /یه نکته دیگه هم بگم اینکه اگ تجربت کمه ۳چیز رو من کم رعایت کردم و تو رعایت کن ۱مرور هفتگی یا ۳مرحله ای و ....۲ دست به قلم شدن و حل تست قبل استاد حتی تو درسنامه ۳ نوسانی و سینوسی نخوندن مثل این که یه هفته ۱۵ساعت بخونی هرروز و دوهفته صفر /در اخر اینم بگم که حرف هام از ته قلب بود واسه کمک به یه کسی که شاید تو اول راهه و تجربش کمه موفق باشید
-
راه ابریشم@M-an
-
و اما زیست🥲Mojib اخ اخ اخ حق گفتی
-
شیمی آلیاحمد رضا 0 اها حله