Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
Alireza MousaviA

سید علیرضا موسوی

@Alireza Mousavi
تجربی
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
845
موضوع ها
75
Shares
0
گروه‌ها
2
دنبال‌کننده‌ها
9
دنبال‌شونده‌ها
8

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • فیلتر درس
    Alireza MousaviA Alireza Mousavi

    Mr Mazrai 1 اره واسه منم اینجوری شده
    تیکت بزن تو سایت

    برنامه های اندروید آلاء

  • تتا یا چتر نجات؟!
    Alireza MousaviA Alireza Mousavi

    Amir ali Nikfard میگم هرچی میگردم حفظیات شیمی رو تو چتر۲ پیدا نمیکنم ها:)

    مشاوره تحصیلی

  • مننژ
    Alireza MousaviA Alireza Mousavi

    Mehrsa 14 اره
    منظورت نرم شامه هست دیگ

    زیست شناسی

  • دارای چینه دان فاقد مری🤔
    Alireza MousaviA Alireza Mousavi

    Fateme Samaei فک کنم جانورش تی رکس ماقبل تاریخ باشه وگرنه جونورای کتاب ما اون ۳ تا مری دارن

    زیست شناسی

  • مشاوره کنکوری (گفتگو)
    Alireza MousaviA Alireza Mousavi

    احمد رضا 0 حالا دلیل شما رو نمیدونم ولی واسه من همش زیر سر اسماعیلی و ساده دلی خودم بود

    سوال مشاوره ای

  • مشاوره کنکوری (گفتگو)
    Alireza MousaviA Alireza Mousavi

    @Zahra-HD دقیقا بزرگترین اشتباه من امسال این بود که ازمون ندادم راستش اول میخوستم ثبت نام کنم ها ولی اسماعیلی اینقد گفت ازمون بده و نمیدونم استرس زاست و اینا کلا منصرف شدم و ضرر کردم حالا من موندم و حجم زیاد مطلب که باید مرور کنم و به تسلط اولم برسم و بدبختانه زمان هم واقعا کمه

    سوال مشاوره ای

  • نظرتون درباره آرش آنلاین چیه؟
    Alireza MousaviA Alireza Mousavi

    چیچک شاهد بارش شدید حق هستیم:)))))

    مشاوره تحصیلی

  • مشاوره کنکوری (گفتگو)
    Alireza MousaviA Alireza Mousavi

    @Zahra-HD ممنون از توجهت /راستش من قبل این که شما بگی تقریبا همین برنامه رو واسه تودم ریختم اینکه ازمون جامع ۳روز یکبار روز اول تحلیل و دو روز دوم مباحث لازمه مرور با چتر الان دیگه مطمئن شدم که این روندsilk roude هستش/
    یه سوال دیگه هم دارم اگه میتونی جواب بدی که دعات میکنم :اینکه تو تابستون موقع یادگیری مرور ۳ مرحله ای یا اخر هفته خوبه برا مقابله با فراموشی یا ازمونای قلمچی دوهفته یکبار؟؟!!

    سوال مشاوره ای

  • بیا از تجربه تابستون سال کنکورت بگو 🤞
    Alireza MousaviA Alireza Mousavi

    ریحانه سادات0 ممنون

    سوال مشاوره ای

  • بیا از تجربه تابستون سال کنکورت بگو 🤞
    Alireza MousaviA Alireza Mousavi

    ریحانه سادات0 یه سوال: ازمون دادن دوهفته یکبار مثلا قلم چی این مرور رو میتونه برامون انجام بده؟ یا باید خودمون روش های مرور ۳ مرحله و اخر هفته و...... رو انجام بدیم

    سوال مشاوره ای

  • شیمی آلی
    Alireza MousaviA Alireza Mousavi

    Mahdieh te دییقا
    بهترین کار الان از نظر بنده ازمون جامع زدن ۳روز یکباره
    ۱روز ازمون و تحلیل دو روز رفع اشکال و مرور

    راه ابریشم آلاء آلا راه ابریشم شیمی

  • سلام دوستان می خوام دوباره کنکور شرکت کنم
    Alireza MousaviA Alireza Mousavi

    For Nisa نه دوست عزیز من پشت کنکوریم و الان که نه ولی وقتی پکو گرفتم کل روز وقت داشتم
    [اگه برنامه ریزی دقیق و تعهد بهش داشته باشی به هردوتاش میرسی]
    هیچ چیز غیرممکنی وجود نداره اگه تو اینو واسه خودت اثباتش کنی با تلاش

    سوال مشاوره ای

  • راه ابریشم
    Alireza MousaviA Alireza Mousavi

    مارشمالو من قبلا از صفرتاصد های استاد کازرانیان استفاده کردم و اصلا دلیل انتخابمم همین بود ولی چون یهویی میرفتن سر تست های لول بالا من مشکل داشتم وگرنه باقیش عالی بود در کل باگی ک بود عدم طبقه بندی تستا بود در حالی که تو زیست و شیمی و مخخخصوصا ریاضی اسن رعایت شده بود

    سوال مشاوره ای راه ابریشم راه ابریشمی ها راه ابریشم پرو

  • راه ابریشم
    Alireza MousaviA Alireza Mousavi

    d79d0c22426f7c این توضیحات واسه جمله اخرته که گفتی سال دیگه کنکور داری و سردرگمی[من از مهر پارسال با راه ابریشم پرو اومدم جلو و در ریاضی از استاد همه فن حریف اقای ثابتی /زیست سلطان قلبها استاد موقاری عزیز /شیمی استاد پویان نظر که وقتی باهاش بیای جلو دقیق و دست به قلم شی سوالات کنکور مث سوال تشریحی برات میمونه / فقط درس فیزیک که از بین اساتید طلوعی و کازرانیان من کازرانیان رو انتخاب کردم ولی راستش زیاد با تدریسش ارتباط نگرفتم و عقب افتادم/خلاصه ازین اساتید و جزوات ابریشم استفاده کردم بعلاوه کلاسای رفع اشکال و آزمون و شاید بزرگ ترین افسوسم این بود که مرور کمی داشتم و استفاده ۱۰۰درصدی نکردم ازش /یه نکته دیگه هم بگم اینکه اگ تجربت کمه ۳چیز رو من کم رعایت کردم و تو رعایت کن ۱مرور هفتگی یا ۳مرحله ای و ....۲ دست به قلم شدن و حل تست قبل استاد حتی تو درسنامه ۳ نوسانی و سینوسی نخوندن مثل این که یه هفته ۱۵ساعت بخونی هرروز و دوهفته صفر /در اخر اینم بگم که حرف هام از ته قلب بود واسه کمک به یه کسی که شاید تو اول راهه و تجربش کمه موفق باشید]

    سوال مشاوره ای راه ابریشم راه ابریشمی ها راه ابریشم پرو

  • سلام دوستان می خوام دوباره کنکور شرکت کنم
    Alireza MousaviA Alireza Mousavi

    For Nisa راستی زمان هر پارت به طور میانگین حدودا ۳۰تا ۴۰minهستش

    سوال مشاوره ای

  • سلام دوستان می خوام دوباره کنکور شرکت کنم
    Alireza MousaviA Alireza Mousavi

    javad 7 ازین توضیحات پایین شمام میتونی استفاده کنی دوست عزیز

    سوال مشاوره ای

  • سلام دوستان می خوام دوباره کنکور شرکت کنم
    Alireza MousaviA Alireza Mousavi

    For Nisa من از مهر پارسال با راه ابریشم پرو اومدم جلو و در ریاضی از استاد همه فن حریف اقای ثابتی /زیست سلطان قلبها استاد موقاری عزیز /شیمی استاد پویان نظر که وقتی باهاش بیای جلو دقیق و دست به قلم شی سوالات کنکور مث سوال تشریحی برات میمونه / فقط درس فیزیک که از بین اساتید طلوعی و کازرانیان من کازرانیان رو انتخاب کردم ولی راستش زیاد با تدریسش ارتباط نگرفتم و عقب افتادم/خلاصه ازین اساتید و جزوات ابریشم استفاده کردم بعلاوه کلاسای رفع اشکال و آزمون و شاید بزرگ ترین افسوسم این بود که مرور کمی داشتم و استفاده ۱۰۰درصدی نکردم ازش /یه نکته دیگه هم بگم اینکه اگ تجربت کمه ۳چیز رو من کم رعایت کردم و تو رعایت کن ۱مرور هفتگی یا ۳مرحله ای و ....۲ دست به قلم شدن و حل تست قبل استاد حتی تو درسنامه ۳ نوسانی و سینوسی نخوندن مثل این که یه هفته ۱۵ساعت بخونی هرروز و دوهفته صفر /در اخر اینم بگم که حرف هام از ته قلب بود واسه کمک به یه کسی که شاید تو اول راهه و تجربش کمه موفق باشید

    سوال مشاوره ای

  • راه ابریشم
    Alireza MousaviA Alireza Mousavi

    @M-an

    سوال مشاوره ای راه ابریشم راه ابریشمی ها راه ابریشم پرو

  • و اما زیست🥲
    Alireza MousaviA Alireza Mousavi

    Mojib اخ اخ اخ حق گفتی

    سوال مشاوره ای

  • شیمی آلی
    Alireza MousaviA Alireza Mousavi

    احمد رضا 0 اها حله

    راه ابریشم آلاء آلا راه ابریشم شیمی
  • 1
  • 2
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 42
  • 43
  • 7 / 43
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع