@M-Tina ینی اینهمه طومار نوشتم الکی بود😂😂😂
شوخی کردم ایشالا که کمک کرده باشم
سید علیرضا موسوی
دیدگاهها
-
زیست درسی که دوسش دارم ولی خیلی اذیتم میکنه -
مخاط لایه است یا اندام؟Andromeda ببینید باید به تعریف اندام برگردید
خب وقتی چیزی اندامه که کار مشخصی انجام بده و حدودا یه چیز اکوسیستمی داشته باشه پوست مثال اندامه چون تنوع بافت ها و اجزارو توش میبینیم و صرفا چند بافت اندام نمیسازن
مخاط خودش مثلا در معده جزو اندامه ینی عضوی از ی چیز برزگتره
مخاط اگ یادم باشه میشد بافت پوششی با استری از بافت پیوندی
و ی نکته اضافه اینکع مخاط و مخاطی فرق دارن
مخاط منظور ماده مخاطیه ک معمولا موسین اب فراوان جذب میکنه و مخاط رو میسازه و حاوی ترکیبات دیگر هم هست
مخاطی منظور لایه مخاطی هست این دوتارو قاطی نکنید -
زیست درسی که دوسش دارم ولی خیلی اذیتم میکنه@M-Tina منم مثل شما عاشق زیستم ولی خوندنش ی مقدار صبر میخواد ینی وقتی میخوای ی مبحث تازه بخونی شاید اولش کلا بیل مزِ بیل مز باشی ولی وقتی چندین بار میخونیش و مرورش میکنی با تست و راه های دیگ به اصطلاح اون مفاهیم تو ذهنت رسوب میشه و وقتی مباحث جدید میخونی میتونی با داشته های قبلت که رسوب کرده و جا افتاده ترکیبش کنی ینی با این کار شما حتی نمیخواد بری نکات ترکیبی بخونی بلکه نکات ترکیبی رو میتونی خودت استخراج کنی ب قول اوس موقازی ماهیگیری یاد بگیر نه فقط ماهی گرفتن از دست بقیه رو
ج بندی حرفام اینه ک اول باید صبور باشی
دوم باید مباحثو با مرور زیاد و تست رسوب بدی تو ذهنت
سوم اینکه وقتی مبحث جدید میخونی اینو باید رسوب بدی و با قبل ترکیبی کار کانی
اینم یاد باشه که زیست ی درسه ک بعضی مباحث رو باید خیلی مرور کنی و تست بزنی و با منطق با مباحث برخورد کنی
در اخر بگم که زیست عشقه و هر کی زیست میخونه عاشقه -
کمک داوطلبانه ☕Mahdieh te منتظر پیاما هستم ممنون
-
کمک داوطلبانه ☕Mahdieh te منم میخوام تو این کار خیر باهات همراه بشم
سال دوممه و تجربیات خوبی دارم و میخوام با بچه ها به اشتراک بذارم -
کمک داوطلبانه ☕Mahdieh te منم میخوام تو این کار باهات همراه شم
سال دومم بود و ۴۴هزارتا ارتقا پیدا کردم -
گروه آموزشی اکتاmehdi jalilpour بپا با این سیاستی ک الا داره اخراجت نکنن مشتی
-
تراز6800کنکور تراز 5900سوابق چه رتبه ای حدودا میده؟@Fateme-goli ممنونم
-
تراز6800کنکور تراز 5900سوابق چه رتبه ای حدودا میده؟@Soniaaa مرسی ازت
-
تراز6800کنکور تراز 5900سوابق چه رتبه ای حدودا میده؟ -
تراز6800کنکور تراز 5900سوابق چه رتبه ای حدودا میده؟ممنون میشم حدود رتبع رو بگین قرار اصلاحیه برام بیاد
-
شبانه(دوره دوم)پنیرک دمت گرم پنیرک
-
انگیزه و پیوستگی@Mery-Sh برا شمام همینطوریه
اپ پیامرسان چی دارین؟ -
انگیزه و پیوستگی@Mery-Sh باشع
-
انگیزه و پیوستگی@Mery-Sh باشه
سوالی داشتید شخصی بپرسید -
کسی رشته زیست فناوری خونده؟؟@Venus655 مرسی🤝
-
لطفا جاشو نشون بده@f-nalist جاش گفتار ۳ فصل ۳ کنار اون عکس قورباقه
-
لطفا جاشو نشون بده@f-nalist خیلی ساده از طریق منطقش
نوزاد دوزیست ابشش داره پس اغلب با ابشش
بالغش شش داره ک اغلب پوستیه بخاطر شبکه مویرگی فراوان زیر پوستش -
کسی رشته زیست فناوری خونده؟؟سلام بچه ها
کسی از فارغ اتحصیلا یا هر کسی تو الاخونه رشته زیست فناوری خونده یا اطلاعی راجبش داره مثلا درساش و سطح سختیشون و بازار کار چه اینجا چه خارج وخلاصه اطلاعات در بارش داره ممنون میشم بهم توضیح بده
تجربیا انسانیا ریاضیا دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا بچه-های-تجربی-کنکور-1403 بچه-های-تجربی-کنکور-1402 بچه-های-تجربی-کنکور-1401 فارغ-التحصیلان-آلاء دانش-آموزان-آلاء -
انگیزه و پیوستگی@Mery-Sh برا لایک و پیام شخصی باید اعتبارت ۱۰۰تا باشه فک کنم برا تاپیک زدن هم اینجوری باشه
بذار تاپیکشو پیدا کردم منشنت میکنم عضو شو