@Mery-Sh برا رقابتی خوندن انجمن و تو این تاپیک ها بهترین جاعه
سید علیرضا موسوی
دیدگاهها
-
انگیزه و پیوستگی -
انگیزه و پیوستگی@Mery-Sh ببخشید نفهمیدم!!
شما با بچه های انجمن میخونید مثلا بچه های همخوانی ۱۴۰۳؟؟
یا میخواید با کسی بخونید و رقابتی و گزارش بدید؟؟ -
انگیزه و پیوستگی@Mery-Sh البته خود مقوله افسردگی فاکتور های زیادی داره که یکیش اینه
یکی از اشتباهات رایج بچه ها اعتیاد به انگیزه بیرونیه یعنی نمیتونن انگیزشونو از هدفشون بسازن
به قول اقای اسماعیلی الان هدفت فقط بالا بردن قدرت خرید و افزایش انتخابته بعد کنکور میشینی راجب ب علاقت صحبت میکنی -
انگیزه و پیوستگی@Mery-Sh در رابطه با افسردگیت بگم اینکه افسردگی نیست و صرفا بخاطر روتین مطالعاتیه ک منم داشتمش و خودش با برنانه ریزی و تمرکز روی درس حل میشه
و اون موضوع دومیش مم احتمالا شروع کنم برا کنکور اردیبهشت میتونیم باهم بخونیم -
سوال دارممم@Nastaran-Aghaei هردو بله
اولی طبق شکل کتاب
دومی طبق متن کتاب -
یه فاجعه برام رخ داده هر کی میتونه بیاد کمک (این درصدا و این نتایج)@تومیوکا-گیو برات صفحه ثبت ادرس مسکن نیومد؟
-
یه فاجعه برام رخ داده هر کی میتونه بیاد کمک (این درصدا و این نتایج)Mahdieh te همون دیگه رفتم مای مدیو میگ باید ثبت ادرس کنی ولی از درگاه دولت نمیتونم وارد شم
-
یه فاجعه برام رخ داده هر کی میتونه بیاد کمک (این درصدا و این نتایج)@تومیوکا-گیو از طریق درگاه دولت وارد سیستم شدی؟
-
یه فاجعه برام رخ داده هر کی میتونه بیاد کمک (این درصدا و این نتایج)Hhh Hh مرسی
-
یه فاجعه برام رخ داده هر کی میتونه بیاد کمک (این درصدا و این نتایج)Hhh Hh زمان اعتراض به نمره کل سوابق تموم شده نه؟؟
این زمانی که گذاشتن واسه کسایی که نمره هایی که ترمیم کردن لحاظ نشده؟؟ درسته؟ -
*رشته تغذیه*mahdii مرسی
-
یه فاجعه برام رخ داده هر کی میتونه بیاد کمک (این درصدا و این نتایج)بچه های کارنامه اولیه که اومد نمره سوابقم منفی خورده بود و رفتم اعتراض بزنم تو مای مدیو که ارور داد که کد ملی و کد سوابق و کد دانش اموزی شما تطابق ندارد
حالا که نتایج نهایی اومده رتبم فاجعه شده
نمیگم خیلی درس خونم ولی حداقل با این درصدا نباید که همچین رتبه ای برام بیاد
هر کی از دستش کمکی بر میاد بگه که واقعا خودم هم تاپیکی رو بی جواب نمیذاشتم

دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا تجربیا ریاضیا انسانیا بچه-های-تجربی-کنکور-1402 بچه-های-تجربی-کنکور-1403 بچه-های-تجربی-ابریشم-پرو بچه-های-تجربی-راه-ابریشم -
جهت راهنمایی لطفا کمکم کنید.@Kosary مرسی شمام همنیطور
-
جهت راهنمایی لطفا کمکم کنید.@Kosary دیییقا کپی همین وضعیت و حستو منم الان دارم😔
-
بابا این چه باگیه که مای مدیو داده یکی بیاد کمک پاچیدم با این جملهHhh Hh نتم که LTE یه
با لبتاپ برم ببینم چی میشه -
بابا این چه باگیه که مای مدیو داده یکی بیاد کمک پاچیدم با این جملهMahdieh te همین الان رفتم باز نشد
چیکار کنم -
بابا این چه باگیه که مای مدیو داده یکی بیاد کمک پاچیدم با این جمله
الان رفتم تو این اومده برام
چیکار کنم نظری نداری؟ -
بابا این چه باگیه که مای مدیو داده یکی بیاد کمک پاچیدم با این جملهjahad_121 اره باید برم اگه باز نگن وقتش تموم شده
ممنون -
بابا این چه باگیه که مای مدیو داده یکی بیاد کمک پاچیدم با این جملهMahdieh te بخاطر همونه که این ارور رو میده؟
-
*رشته تغذیه*mahdii با چه رتبه ای میشه این رشته رو رفت و اینکه حدودا مباحثش چیه؟