@M-an خب ک چی؟
سید علیرضا موسوی
دیدگاهها
-
ورژن جدید اپ آلاء -
بابا این چه باگیه که مای مدیو داده یکی بیاد کمک پاچیدم با این جمله -
بابا این چه باگیه که مای مدیو داده یکی بیاد کمک پاچیدم با این جمله
این چیه؟؟؟؟؟!!!
من هم دی و هم تیرو شرکت کردم ۱۴۰۲ بعد احمقق زده شما شرکت نکردید
هدفمم اعتراض به نمره سوابقم تو کارنامه اولیه بود که منفی خورده -
نمره کل سوابق منفی تو کارنامه اولیه؟؟؟!!!!Hhh Hh رفتممای مدیو میگ باید اول ثبت ادرس مسکن کنی!!!
-
نمره کل سوابق منفی تو کارنامه اولیه؟؟؟!!!!دوستان من نمره کل منفی سوابقم تو کارنامه اولیه منفی شده چیه داستان ؟
اعتراض بزنم ؟
میگن اعتراض رو باید تو مای مدیو ثبت کنی نه سنجش دییقا کجاست و چطوریه؟
تجربیا ریاضیا انسانیا دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا -
مشاور تحصیلی واقعا نیازه؟Nikou نه فقط اولش جو کنکور باعث این خلا میشه
-
👷🏻♀️معرفی رشته های دانشگاهی ریاضی👷🏻♂️JuDi تجربیا رو هم بگید بی زحمت
-
حل می کنی تو گزینه ها نیست. این بده :))Reza-H جواب تاپیکت نقل قولی از اقا یاری
اگه جوابت تو گزینه ها نیست
یه گزینه بساز
😏 -
دفتر برنامه ریزی یا سایت برنامه ریزی@Mery-Sh دفتر
-
معرفی دبیر@razie_ از عید تو الا هستن قبلشو نمیدونم
-
نتایج کنکور ۱۴۰۲Hhh Hh 😬😬😬😶🌫️
-
معرفی دبیرSara rezaee 0 شیمی پویان نظر و حاجی سلیمانی و توسلی فر
فیزیک محمدی و یاری -
نتیجه کنکور 402آدمک ببین رتبه و ترازی که میدن طبق تراز بقیه و سختی سوالاته پس نگران نباش ک ی عده مثلا درصداشون بالابوده منطقی زده باشه درصداشو رتبه ای
شک نکن
شاهنامه اخرش خوشه -
عدم ورود به تاپیکAinoor اره البته فقط واس بعضیا
واس ما کاکتوسا کسی لایک نمیکنه😬😬😝 -
مشاور واسه انتخاب رشته🫠officer k ای فرد استرس مند اولا بدین وسیله تورا به بی توجهی و بی خیالی دعوت میکنم
و در ثانی اینکه
داداش یا ابجی اینا همش چرته منظورم مشاور و ایناس
اقا
علاقتو میدونی؟
شرایطط چطوره ؟ مجازی؟
بسم الله
خودت انجامش بده -
نتیجه کنکور 402@VVVVV حالا تو این برهه زمانی اصن نمیشه مشخص کرد
صفحه های قلمچی هم ک میبینی اکثرش گنده گویی بچه هاس و صرفا یه پیش بینیه -
ریاضی دوست یا دشمن مسئله این است 🤷🏻♀️@Soniaaa راستش اولا خیلی برا من سخت بود ریاضی خوندن و وقعا موقع تست کلا انگار دارم ژاپنی میخونم ولی با سر سختی و ور رفتن با تست و زیاد تست زدن تونستم تا حدودی با ریاضی کنار بیام و یجوریایی قلق حل تست رو یاد بگیرم
چیزی ک نیازه تا شما با ریاضی اشتی کنی اینه که نگاهتو نسبت بهش عوض کنی -
"مرور" مهمی که اگر بهش بی توجهی بشه دردسرساز خواهد شد@Hanji اولین روش من جعبه لایتنر بود و خدایی خیلی برا من جواب داد
دومی مرور اخر شب اخر هفته و تست ج بندی -
پشت کنکور موندن 🩹💔🫂@Sally ببخشید
نمیدونستم
ولی منم پشت کنکوریم و تو موقیعیتت بودمو درکت میکنم ولی ما باید این سیکل باطل رو بشکنیم و ب هدفمون برسیم -
میانگین معدل های ریاضیا و تجربیا؟@تومیوکا-گیو نمدونم ولی هردو دونمره افت داشته طبق امار