محمد مودب سلام. وقت نمیکنی که صفر تا صد ببینی... اگه یازدهمی همه رو ببین، ولی اگه دوازدهمی برو سراغ تورق ها خیلی جامع و مختصر درس دادن نگران نباش همه رو با جزییات گفتن. تستهای تسلط رو هم حتما حتما کار کنید.
Amir Kazemi 0
دیدگاهها
-
ریاضی استاد ثابتی -
جشنواره نوروزی آلاء -
عدالت فیزیکیAmir Kazemi 0 یه چیز دیگه هم هست، استاد کازرانیان از لحاظ مفهوم و تست برامون کم نذاشتن، خیلی عالی کار کردن، نذاشتن از برنامه عقب بیفتیم، خیلی زحمتکشن و واقعا عالین، فقط این نکات رو کم دارن، که همین کمبود باعث میشه تجربیا استاد طلوعی رو هم بخرن. و این یجورایی یه دانش آموز رو وادار میکنه که دوتا فیزیک بخره، اسمش چی میشه؟ مافیا. درحالی که اگه استاد کازرانیان اگه نکات رو بگن، چیزی کم نمیمونه، فیزیکمون کامل کامل میشه. پس از آلا خواستارم ما را برای چنتا نکته وادار به خرج اضافی نکنه.
-
عدالت فیزیکیMohammad Ramezani مخلصیم.🖐
-
عدالت فیزیکیsallar savadkoohi دوست عزیز خودشون میتونن تو جمع بندی ها مثل آرش و اینا نکات رو ذکر کنن. بعدم عزیزم شما رفتی فیزیک استاد طلوعی رو خریدی؟ چرا خریدی؟ بخاطر همین نکات دیگه. ما این نکات رو لازم داریم هممون. ولی شما رفتی خرج اضافه کردی، خرجی که نباید میکردی بلکه وظیفه خود الا بود که چون فیزیک رو خریدیم، تمام نکات تستی که هست رو برامون بازگو کنه. اگه راه ابریشم تجربی، دوتا فیزیک داشت، یکی طلوعی یکی کازرانیان، اون موقع میتونستن بگن باید موقع خرید دقت میکردی. ولی الانه ما یه فیزیک ریاضی داریم استاد طلوعی، یه فیزیک استاد کازرانیان داریم تو رشته تجربی. پس حق انتخاب نداریم. بهرحال تفکیک تستای ریاضی از تجربی راحت نیست که هر تجربی بره از رشته ریاضیو بخره.
-
پرینت جزوه هاراستش من از لحاظ درسی جز خودم کسی رو نمیشناسم ولی یه چیزی هست، اینکه اصل بر فیلمهای راه ابریشمه نه جزوه، جزوه دقیقا همون چیزی هست که توی کتابم هست، حالا استثناءاتی داره مثل جزوه درسنامه ریاضی، همچنین تست زدن با کامپیوتر خیلی بهتره، هم نمیخواد مرینت بگیرید و خرج و هزینه خودتون رو ببرید بالا و کاغذ مصرف کنید، هم میتونید با برنامه ها و نرم افزار ها هر کاری دوست داشتید با تست انجام بدید بعدش میتونید همه رو پاک کنید، چون بهرحال اگه جزوه تست هم چاپ میکنید توش چیزی نمینویسید و فقط از روش نگاه میکنید، پس توی کاممیوتر باشه فرقی نمیکنه. بهرحال از هر معلمی بپرسید، میگه جزوه های من که ریخته تو بازار، از هر کسی بخوای این جزوه رو میتونی بگیری، اصل همون فیلمه و اون جا انداختنس، من خودم اینطوریم شما رو نمیدونم. ولی در کاغذ صرفهجویی کنید لازم به این همه پرینت نیست، اصل فیلمه. بهرحال هرچی خودتون و مشاوراتون صلاح میدونن من با این روش راحت ترم.
-
برا اون سری از دوستان که کچلمون کردن ناموسا :|||||ali asharjam در برا اون سری از دوستان که کچلمون کردن ناموسا :||||| گفته است:
است خوب معلومه اعصابمون تو این اوضاع اقتصادی خورد میشه
تنش فکری خودتون رو درست کنید. اگه عزیزی قصد راهنمایی داره تو ذوقش نزنین بالاخره داره برا شما وقت میزاره. استرس همه الان زیاده. گویا کنکور خودش قیامت کنکوری هاست. اما از قیامت باید بترسیم؟؟؟؟؟؟ فقط کسانی باید بترسن که ماه اخر میفهمن کنکور دارن. بعد هر چی میخونن خوندنشان نزد خدا پذیرفته نیست.
-
برا اون سری از دوستان که کچلمون کردن ناموسا :|||||همه شما رو به صلح و آرامش دعوت میکنم...
-
برا اون سری از دوستان که کچلمون کردن ناموسا :|||||Amir Tajfar 0 شما به این فک کن که اغلب هم رشته ایهات وضعیت تورو دارن.
-
برا اون سری از دوستان که کچلمون کردن ناموسا :|||||Amir Tajfar 0 من غلط کردم حرفمو پس میگیرم...
ولی خب شمام زیست نداریا... -
برا اون سری از دوستان که کچلمون کردن ناموسا :|||||Abolfazl Sattari یه سری از مدرسه معافند یه سری مجبورن شرکت کنن یه سری کلاسای مدرسه براشون اکتفا نمیکنه مجبور به خرجای کلان میشن و ...
-
برا اون سری از دوستان که کچلمون کردن ناموسا :|||||Abolfazl Sattari البته از یه ابعادی. تا حدود زیادی عدالت آموزشی رو پکوند و به فنای عظما داد.
-
برا اون سری از دوستان که کچلمون کردن ناموسا :|||||Amir Tajfar 0 دوست عزیز یک فرسنگ نهایت 50 تا فیلمه. تقریبا 25 ساعت. چجوری 3هفته کشش میدی؟
-
برا اون سری از دوستان که کچلمون کردن ناموسا :|||||Amir Tajfar 0 اگه به کروناس که باید دوازدهم رو حذف کنن. ولی بازم نظریش داده شده.
-
برا اون سری از دوستان که کچلمون کردن ناموسا :|||||Amir Tajfar 0 عید 3 هفتس... ما عیدمون به 13 بدر محدود نمیشه. منظور از عید از 1 تا 20 فروردینه
-
برا اون سری از دوستان که کچلمون کردن ناموسا :|||||Amir Tajfar 0 عزیز خب پایه رو که میبندی یعنی یازدهم و فرسنگ هفتم میبندی دیگ. دوازدهم که چیزی نداشته تا حالا
-
برا اون سری از دوستان که کچلمون کردن ناموسا :|||||Abolfazl Sattari دقیقا!! سر جلسه کنکور آقا حامد نمیان برای شما تست حل کنن.
-
برا اون سری از دوستان که کچلمون کردن ناموسا :|||||Amir Tajfar 0 گر صبر کنی ( همونطور که از اول صبر کردی) استاد پویان نظر ز کربوکسیلیک اسید مالتوز میسازن.
-
برا اون سری از دوستان که کچلمون کردن ناموسا :|||||Amin Rm در برا اون سری از دوستان که کچلمون کردن ناموسا :||||| گفته است:
Amir Kazemi 0 این رایگانه
منت خدای را عزوجل ...
-
برا اون سری از دوستان که کچلمون کردن ناموسا :|||||Abolfazl Sattari ریاضی هستی یا تجربی؟