Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
Amir Kazemi 0A

Amir Kazemi 0

@Amir Kazemi 0
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
244
موضوع ها
14
Shares
0
گروه‌ها
5
دنبال‌کننده‌ها
15
دنبال‌شونده‌ها
46

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • برا اون سری از دوستان که کچلمون کردن ناموسا :|||||
    Amir Kazemi 0A Amir Kazemi 0

    Amir Tajfar 0 پایه خیلی سهم مهمتری از دواردهم داره به ویژه اخراش

    راه ابریشم آلاء

  • برا اون سری از دوستان که کچلمون کردن ناموسا :|||||
    Amir Kazemi 0A Amir Kazemi 0

    Abolfazl Sattari جدا هشت شروع میشه؟ تستای 7 میره بعدا؟ ایول

    راه ابریشم آلاء

  • برا اون سری از دوستان که کچلمون کردن ناموسا :|||||
    Amir Kazemi 0A Amir Kazemi 0

    ایشالله دیگه آرش برا راه ابریشم رایگانه دیگ؟ یا اینم به وقتش پولی میشه؟

    راه ابریشم آلاء

  • برا اون سری از دوستان که کچلمون کردن ناموسا :|||||
    Amir Kazemi 0A Amir Kazemi 0

    Abolfazl Sattari عجب. این یک سال با راه ابریشم کلی تمرین صبر داشتیم.

    راه ابریشم آلاء

  • برا اون سری از دوستان که کچلمون کردن ناموسا :|||||
    Amir Kazemi 0A Amir Kazemi 0

    Amin Rm بعد یه سوال این ینی استفاده از قبلی ها یا جدید میزترن برا نوروز؟

    راه ابریشم آلاء

  • برا اون سری از دوستان که کچلمون کردن ناموسا :|||||
    Amir Kazemi 0A Amir Kazemi 0

    Abolfazl Sattari :thumbs_up_light_skin_tone: :thumbs_up_light_skin_tone:

    راه ابریشم آلاء

  • عدالت فیزیکی
    Amir Kazemi 0A Amir Kazemi 0

    javad jafari 😅 راحت باش...

    راه ابریشم آلاء

  • عدالت فیزیکی
    Amir Kazemi 0A Amir Kazemi 0

    javad jafari ضمنا مگه شما زیستو حفظ میکنی؟

    راه ابریشم آلاء

  • عدالت فیزیکی
    Amir Kazemi 0A Amir Kazemi 0

    javad jafari تا حدودی باهات موافقم ولی گفتن این نکات بهتر از نگفتنشه. مثلا استاد ثابتی دستشون درد نکنه نکات رو میگن حتی از رشته ریاضی حالا انتخاب با توئه که از چه راهی میخوای بری. در واقع نکات باید گفته بشه چون برای همس.:slightly_smiling_face:

    راه ابریشم آلاء

  • عدالت فیزیکی
    Amir Kazemi 0A Amir Kazemi 0

    سلام.
    آلا تا الان خیلی به ما لطف کرده و ما ازش تشکر فراوان داریم.
    اما یه مشکلی هست. ما به عنوان بچه های تجربی فیزیک استاد کازرانیان رو گرفتیم. استاد کازرانیان خیلی اصولی کار میکنن با اینکه همون مطالب کتاب را میگن ولی حسابی جا میندازن. اما مدرس فیزیک ریاضی استاد طلوعی هست. ایشون خیلی نکته میگن چه در مباحث مشترک با تجربی چه غیر مشترک. اما یه چیزی هست. ما علاوه بر اینکه به دنبال یادگیری اصولی هستیم به امید نکته راه ابریشمو خریدیم. دوست داریم از هر کلاس دیگه و نکته و تست دیگه ای بی نیاز باشیم. گرچه خیلی از بچه های تجربی اینو نمیگن ولی حرف خیلی هاشونه. درسته به قول استاد کازرانیان هیچ تضمینی وجود نداره که نکات برای کنکور به یاد ادم بمونه، ولی حالا که اصولی درس دادند و یادگرفتیم، نکات و راه فرار ها رو هم بگن. ایشون یه جاهایی میگن دلم نمیاد این نکته رو نگم این یعنی نکات زیادی هست که ایشون نمیگه بعضا دلشون نمیاد نگن. بهترین عیدی ما فیزیک تجربیا همین میتونه باشه که تمام نکاتی که اقای طلوعی واسه بچه های ریاضی میگن اونایی که با تجربی مشترک هستش رو استاد کازرانیان بگن یا بدست ما برسونن. قاعدتا نمیخواید که دوتا فیزیک بخریم واسه اینجور مواقع؟ ما به این بی عدالتی گله مندیم.
    این داستان: کاوه دادخواه

    sohrab

    راه ابریشم آلاء

  • ادبیات یکتا یا شاهین زاد
    Amir Kazemi 0A Amir Kazemi 0

    محمد محمدی 5 سلام. ادبیات یکتا شک نکن بهترینه.

    انتخاب منابع

  • آقای ابوذر خانی خیلیا مث من منتظرنا
    Amir Kazemi 0A Amir Kazemi 0

    sohrab

    راه ابریشم آلاء

  • محیط شفاف تر ینی محیط غلیظ تر؟
    Amir Kazemi 0A Amir Kazemi 0

    رضا آلناصر منظورت از غلظت چیه؟ با چی مقایسش میکنی؟

    فیزیک

  • محیط شفاف تر ینی محیط غلیظ تر؟
    Amir Kazemi 0A Amir Kazemi 0

    دوست عزیز غلظت هیچ ربطی به شفافیت نداره وقتی مواد رو داری به طور کلی بررسی میکنی. مثلا انحلال ید در هگزان با اینکه رنگ رو تغییر میده ولی هر چی غلیظ تر میشه هیچ تاثیری روی شفافیت محلول نداره. گاهی مثل مثالی که دوست عزیز زدن آلودگی هوا هوا را کدر میکنه و دامنه دید رو میاره پایین.

    فیزیک

  • جشنواره نوروزی آلاء
    Amir Kazemi 0A Amir Kazemi 0

    @M-an sohrab

    اطلاعیه ها جشنواره عید تفتان

  • جشنواره نوروزی آلاء
    Amir Kazemi 0A Amir Kazemi 0

    M.an سلام خانم مدیر، میگم شما برای راه ابریشمیایی که خریداشون رو قبلا انجام دادن، عیدی ندارید؟

    اطلاعیه ها جشنواره عید تفتان

  • چجوری شیمی بخونم
    Amir Kazemi 0A Amir Kazemi 0

    مینا میناب سلام. مثلا برای مبحث استوکیومتری که مبحث پایه ای هست، اگه دهم تست نزنه و یازدهم تست بزنه خیلی خیلی بهتره. چون بعید میدونم تو کنکور استوکیومتری در حد دهم بدن. اینا همش تو یازدهم تکرار میشه. برا همین میگم نیازی به تست نیست. مثلا ساختار لوییس رو تگه درسنامه دهمش رو خونده باشید میتونید هزار بار برای تستای انتالپی و غیره تو سال یازدهم ببینید. فقط فصل 3 دهم یکم تست محلول میخواد که حتی اون هم تو مبحث فصل 1 یارده و دوازدهم تکرار میشه و همچنین تستای کنکور از محلولها خیلی کمه. دهم رو فقط از درسنامه برید جلو با تست کم. بجاش یازدهم خیلی تست بزنید. کنکور تست ترکیبی زیاد میده.

    سوال مشاوره ای

  • برا ریاضی و فیزیک کدوم کتابو حل کنم به نظرتون؟
    Amir Kazemi 0A Amir Kazemi 0

    Amin Rm خب عزیز شما فقط میکرو داشتی که نمیتونی مقایسش کنی والا میکرو هم خیییلی خوبه، ولی در درجه اول خیلی سبز. سایت تحلیلاز خیلی میتونه کمکتون کنه

    انتخاب منابع

  • برا ریاضی و فیزیک کدوم کتابو حل کنم به نظرتون؟
    Amir Kazemi 0A Amir Kazemi 0

    Zahra Rafiei هر دوش عالیه

    انتخاب منابع

  • تبلیغ اول فیلمها
    Amir Kazemi 0A Amir Kazemi 0

    سلام بر مدیران گرامی آلا، یه خواهش دوستانه و کوچیکی از شما دارم، اگه میشه تبلیغ اول فیلمهارو بردارید، حداقل واسه راه ابریشمیا. با موبایل که فیلم میبینیم این تبلیغ رو نمیشه رد کرد، اگه هم بشه هنگ میکنه از برنامه خارج میشه. یجورایی مزاحمه.

    انتقادات ، پیشنهادات
  • 1
  • 2
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 11 / 13
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع