Mehrsa 14
چیزی که من میدونم اینه که سطح iq بالاتره ، البته بعضی ها اینو خرده میگیرن که سوالاتش بی جهت پیچیدست و استاندارد نیست و ...
شنیدم سطح کتاب زیست الگو هم از خیلی سبز بالاتره
راستش خودمم این برام سواله که واقعا کدوم کتاب زیست؟ خیلی سبز؟ الگو ؟ iq ؟ یا کتابهای زیست دکتر عمارلو نشر دریافت؟
Amirabbas Shahbazi
دیدگاهها
-
چه بسا تجربه هایی که چراغ راهن💡 -
چه بسا تجربه هایی که چراغ راهن💡مهرسا خانوم ، به نظرم برای اینکه تاپیک رو زیادی شلوغش نکنم ، شاید بهتر بشه توی چت روم با هم گفتگو کنیم.
به هر جهت من تنظیمات چتم بازه ، اگر ممکنه براتون بهم پیام بدین ، اگر هم ممکنه ، میخواید شما چتتون ر باز کنید ، تا من بهتون پیام بدم. -
چه بسا تجربه هایی که چراغ راهن💡Mehrsa 14
سطح زیستتون چطوره؟ تا الآن آزمون دادین؟ اگر دادین ممکنه میانگین درصد زیستتون رو بفرمائید؟ -
چه بسا تجربه هایی که چراغ راهن💡Mehrsa 14
بسیار هم عالی!
امیدوارم هر روز از روز قبل بهتر ، و به طور دقیق تر هر ثانیه از ثانیه قبل ، بیشتر بدرخشین🌺
فقط یه توصیه ، اینکه آزمون واقعا مهمه ، شاید نتونین آزمون آزمایشی کاملا شبیه کنکور پیدا کنین ، ولی قطعا یه آزمون خوب پیدا میشه که درصداتون رو بسنجین ؛ این سنجش درصدا واقعا مهمه و باعث میشه شناخت واقعی و حقیقی از خودش داشته باشه. -
چه بسا تجربه هایی که چراغ راهن💡خیلی خوبه ! امیدوارم موفق باشید
فقط راجع به دروس عمومی چطور؟ اونا رو هم قصد دارید بخونید؟ -
مشاوره دو هفته آخر ، لطفا کمکم کنیدPilot Ali
خب رفیق ، با این شرایط احتمالا کارت سخته پس ...
من چند تا نکته بگم :
۱) به هیچ وجه درباره هدفگذاری کمالگرایی نکن ؛ نگو من تو ۱۵ روز میخوام فلان کتاب تست حسابان و فلان آمار و فلان ... رو میخوام کامل تموم کنم ، میخوام حتما شریف قبول شم و ...۲) تنبل هم نشو ، نگو امسال که نمیشه پس من از کنکور بعدی حتما شروع میکنم ، از همین امسال شروع کن ، تو این ۱۵ روز حتی کمی هم که شده ، شاید حتی به صورت موضوعی یا هر طور خودت میدونی درسا رو کمی بخون و حتما حتما کنکور امسالت رو هم بده که هم با جو کنکور آشنا بشی هم یه محکی خورده باشی که واقعا چند چندی.
۳) - این مورد نظر منه ، شما خودت باید درباره روشت تصمیم بگیری -
به نظر من الآن وقت کتاب تست خوندن نیست ، یه روش مطالعه جمع بندی طور ، باید داشته باشی و یه تعدادی تست مهم و پرتکرار بزنی که حداقل تو کنکور بتونی نه الزاما رتبه برتر ، بلکه یه رتبه معقولی لا اقل بدست بیاری.
برای اینکه سبک تست ها دستت بیاد ، مثلا میتونی بدون اینکه استرس بگیری و نگران باشی ، بری و سوالات کنکورهای اخیر رو بزنی تا با سبک های پرتکرار ، تا حدودی آشنا بشی.برات آرزوی موفقیت دارم🌺🌷
-
چه بسا تجربه هایی که چراغ راهن💡شما خودتون قصد دارید چیکار کنید مهرسا خانوم؟
-
چه بسا تجربه هایی که چراغ راهن💡ولی راجع به اینکه توی تابستون چه باید کرد ، به نظرم چون اوضاع کنکور آتی هنوز رقیقا مشخص نیست ، خودم تمرکزم روی اختصاصی هاست ؛ تصمیم دارم شیمی و ریاضی و زیست رو ، نمیگم خیلی وسواسی و دقیق و با تعداد تست بالا ، ولی تا حد خوبی جمع کنم ، یعنی کامل کلاسهای آنلاین رو ببینم ، تعدادی هم تست بزنم که با موضوع آشنا بشم ؛
مثلا برای ریاضی راه ابریشم آقای ثابتی رو گرفتم و با کل درسنامه هاش و بخش عمده تست هاش رو احتمالا تا آخر تابستون تموم میکنم. -
چه بسا تجربه هایی که چراغ راهن💡Mehrsa 14
درود
به نظر میاد کنکوری ۱۴۰۲ باشین ، نه؟
به هر جهت منم ۱۴۰۲ کنکور دارم ؛ سال دهم و حتی سال یازدهم -تا عید- که آنلاین بود ، من بیشتر سمت کلاسای دانشگاه شریف رفتم -که آنلاین توی سایت vclass برگزار میشدن -.
خیلی هم پشیمون نیستم ، توی این یه سال باقی مونده هم میتونم خیلی خوب کنکورمو جمع کنم. -
بیا یه قول مردونه بده🙋🏻♀️@F-Seif-0
به نظرم اگر کنکوری هستین ، شاید بهتر باشه یه مدت فروم رو ترک کنین و به درساتون برسین ؛ فروم خیلی وقت و انرژی ازتون می گیره، به زندگی حقیقیتون برسین.
کمالگرایی نکنید ولی تنبل هم نباشید ؛ تا میتونید تلاش کنید ، نتیجه هرچی باشه ، خوبه!
براتون آرزوی موفقیت دارم🙃 -
بیا یه قول مردونه بده🙋🏻♀️@F-Seif-0
چت رو هم باز کردم! -
بیا یه قول مردونه بده🙋🏻♀️@F-Seif-0
در واقع صرفا هدفم از اینجا بودن ، این بود که شاید میشد مثل قبل ، یه گروهی رو پیدا کنم که کارنامه آزمونهای آزمایشی و درصدا و ... رو به اشتراک گذاشت
یه گروه که واقعا موتور پیشران آدم باشه ، من مدرسه تیزهوشان درس میخونم ، قبل تر که حضوری بود ، من با یه تعدادی که واقعا برترینای استان بودن ، تا حدودی رقابت داشتم
ولی خب بعد کرونا .... هیچ! -
بیا یه قول مردونه بده🙋🏻♀️@F-Seif-0
تاپیک گزارش ساعت مطالعه رو منظورتونه؟
اگر اونه که دیدمش ولی زیادی در هم بر همه
واقعا یه ملاک خوب برای رقابت به آدم نمیده. -
بیا یه قول مردونه بده🙋🏻♀️@F-Seif-0
صحیح
اما چندان مطمئن نیستم استقبال بشه ازش ، من سالهای قبل که آموزش حضوری بود ، با تعدادی از دوستام چنین رقابتی رو داشتم ، تا حدودی جواب هم داده بود
ولی اینجا بعید میدونم جواب بده ؛ اگرچه اگر جواب میداد خیلی خوب میشد! -
بیا یه قول مردونه بده🙋🏻♀️@F-Seif-0
به نظرم ای کاش میشد یه تاپیک قفل شده درست کرد برای یه تعداد محدود ؛ اونجا میشد با همدیگه برنامه تنظیم کنیم ، ساعت مطالعه به اشتراک بذاریم ، رقابت کنیم و کارنامه آزمون ها رو مقایسه کنیم و خیلی چیزای دیگه.
اینطوری خیلی بیشتر و بهتر میشد ادامه داد ، تازه مداوم هم بود.
-
بیا یه قول مردونه بده🙋🏻♀️این
Farideh Khangah در بیا یه قول مردونه بده🙋🏻♀️ گفته است:
خب خب
قول میدم ....( قول زنونه استثنا😅)
نوسانی درس نخونم و روز به روز بیشتر از دیروز تست بزنم و
قوی تر از قبل به راهم ادامه بدم !🙂لفظ 《قول مردونه》 ناشی از یه تفکر مرد سالاره که فکر میکنه زنها کمتر تعقل میکنن و چون بیشتر احساسین ، نمیتونن به عاقبت حرفاشون فکر کنن و پای قولشون نمیمونن.
به هر جهت امیدوارم توی 《قول زنونه》ای که دادید ، موفق باشید.🙃 -
کمک فوری در زیست و فیزیکمهسا حسنی
درود
فیزیک جمع بندی توت فرنگی کنکوری ها استاد ایدلخانی رواز سایت خودشون بگیرید (رایگانم هست) - توی گوگل جستجو کنید -
البته جمع بندی و اینکه توی مدت کوتاه کل مطلب رو صورتبندی کنید ، باید تا حدودی فیزیک رو از قبل مطالعه کرده و لااقل فهمیده باشید (لازم نیست الزاما مسلط باشید ، این فهمیدن و اینکه تا خدودی مطالعه کرده باشین کافیه به نظرم).
میتونید امتحان کنید ببینید میتونید با توت فرنگی پیش ببرید یا نه
امیدوارم بتونید پیش ببرید و براتون مفید باشه.