Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
Amirabbas ShahbaziA

Amirabbas Shahbazi

@Amirabbas Shahbazi
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
43
موضوع ها
0
Shares
0
گروه‌ها
1
دنبال‌کننده‌ها
8
دنبال‌شونده‌ها
2

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • چه بسا تجربه هایی که چراغ راهن💡
    Amirabbas ShahbaziA Amirabbas Shahbazi

    Mehrsa 14
    چیزی که من میدونم اینه که سطح iq بالاتره ، البته بعضی ها اینو خرده میگیرن که سوالاتش بی جهت پیچیدست و استاندارد نیست و ...
    شنیدم سطح کتاب زیست الگو هم از خیلی سبز بالاتره
    راستش خودمم این برام سواله که واقعا کدوم کتاب زیست؟ خیلی سبز؟ الگو ؟ iq ؟ یا کتابهای زیست دکتر عمارلو نشر دریافت؟

    سوال مشاوره ای

  • چه بسا تجربه هایی که چراغ راهن💡
    Amirabbas ShahbaziA Amirabbas Shahbazi

    Mehrsa 14

    مهرسا خانوم ، به نظرم برای اینکه تاپیک رو زیادی شلوغش نکنم ، شاید بهتر بشه توی چت روم با هم گفتگو کنیم.
    به هر جهت من تنظیمات چتم بازه ، اگر ممکنه براتون بهم پیام بدین ، اگر هم ممکنه ، میخواید شما چتتون ر باز کنید ، تا من بهتون پیام بدم.

    سوال مشاوره ای

  • چه بسا تجربه هایی که چراغ راهن💡
    Amirabbas ShahbaziA Amirabbas Shahbazi

    Mehrsa 14
    سطح زیستتون چطوره؟ تا الآن آزمون دادین؟ اگر دادین ممکنه میانگین درصد زیستتون رو بفرمائید؟

    سوال مشاوره ای

  • چه بسا تجربه هایی که چراغ راهن💡
    Amirabbas ShahbaziA Amirabbas Shahbazi

    Mehrsa 14
    بسیار هم عالی!
    امیدوارم هر روز از روز قبل بهتر ، و به طور دقیق تر هر ثانیه از ثانیه قبل ، بیشتر بدرخشین🌺
    فقط یه توصیه ، اینکه آزمون واقعا مهمه ، شاید نتونین آزمون آزمایشی کاملا شبیه کنکور پیدا کنین ، ولی قطعا یه آزمون خوب پیدا میشه ‌که درصداتون رو بسنجین ؛ این سنجش درصدا واقعا مهمه و باعث میشه شناخت واقعی و حقیقی از خودش داشته باشه.

    سوال مشاوره ای

  • چه بسا تجربه هایی که چراغ راهن💡
    Amirabbas ShahbaziA Amirabbas Shahbazi

    Mehrsa 14

    خیلی خوبه ! امیدوارم موفق باشید
    فقط راجع به دروس عمومی چطور؟ اونا رو هم قصد دارید بخونید؟

    سوال مشاوره ای

  • مشاوره دو هفته آخر ، لطفا کمکم کنید
    Amirabbas ShahbaziA Amirabbas Shahbazi

    Pilot Ali
    خب رفیق ، با این شرایط احتمالا کارت سخته پس ...
    من چند تا نکته بگم :
    ۱) به هیچ وجه درباره هدفگذاری کمالگرایی نکن ؛ نگو من تو ۱۵ روز میخوام فلان کتاب تست حسابان و فلان آمار و فلان ... رو میخوام کامل تموم کنم ، میخوام حتما شریف قبول شم و ...

    ۲) تنبل هم نشو ، نگو امسال که نمیشه پس من از کنکور بعدی حتما شروع میکنم ، از همین امسال شروع کن ، تو این ۱۵ روز حتی کمی هم که شده ‌، شاید حتی به صورت موضوعی یا هر طور خودت میدونی درسا رو کمی بخون و حتما حتما کنکور امسالت رو هم بده که هم با جو کنکور آشنا بشی هم یه محکی خورده باشی که واقعا چند چندی.

    ۳) - این مورد نظر منه ، شما خودت باید درباره روشت تصمیم بگیری -
    به نظر من الآن وقت کتاب تست خوندن نیست ، یه روش مطالعه جمع بندی طور ، باید داشته باشی و یه تعدادی تست مهم و پرتکرار بزنی که حداقل تو کنکور بتونی نه الزاما رتبه برتر ، بلکه یه رتبه معقولی لا اقل بدست بیاری.
    برای اینکه سبک تست ها دستت بیاد ، مثلا میتونی بدون اینکه استرس بگیری و نگران باشی ، بری و سوالات کنکورهای اخیر رو بزنی تا با سبک های پرتکرار ، تا حدودی آشنا بشی.

    برات آرزوی موفقیت دارم🌺🌷

    سوال مشاوره ای کنکور1401

  • چه بسا تجربه هایی که چراغ راهن💡
    Amirabbas ShahbaziA Amirabbas Shahbazi

    Mehrsa 14

    شما خودتون قصد دارید چیکار کنید مهرسا خانوم؟

    سوال مشاوره ای

  • چه بسا تجربه هایی که چراغ راهن💡
    Amirabbas ShahbaziA Amirabbas Shahbazi

    Mehrsa 14

    ولی راجع به اینکه توی تابستون چه باید کرد ، به نظرم چون اوضاع کنکور آتی هنوز رقیقا مشخص نیست ، خودم تمرکزم روی اختصاصی هاست ؛ تصمیم دارم شیمی و ریاضی و زیست رو ، نمیگم خیلی وسواسی و دقیق و با تعداد تست بالا ، ولی تا حد خوبی جمع کنم ، یعنی کامل کلاسهای آنلاین رو ببینم ، تعدادی هم تست بزنم که با موضوع آشنا بشم ؛
    مثلا برای ریاضی راه ابریشم آقای ثابتی رو گرفتم و با کل درسنامه هاش و بخش عمده تست هاش رو احتمالا تا آخر تابستون تموم میکنم.

    سوال مشاوره ای

  • چه بسا تجربه هایی که چراغ راهن💡
    Amirabbas ShahbaziA Amirabbas Shahbazi

    Mehrsa 14
    درود
    به نظر میاد کنکوری ۱۴۰۲ باشین ، نه؟
    به هر جهت منم ۱۴۰۲ کنکور دارم ؛ سال دهم و حتی سال یازدهم -تا عید- که آنلاین بود ، من بیشتر سمت کلاسای دانشگاه شریف رفتم -که آنلاین توی سایت vclass برگزار میشدن -.
    خیلی هم پشیمون نیستم ، توی این یه سال باقی مونده هم میتونم خیلی خوب کنکورمو جمع کنم.

    سوال مشاوره ای

  • بیا یه قول مردونه بده🙋🏻‍♀️
    Amirabbas ShahbaziA Amirabbas Shahbazi

    @F-Seif-0

    به نظرم اگر کنکوری هستین ، شاید بهتر باشه یه مدت فروم رو ترک کنین و به درساتون برسین ؛ فروم خیلی وقت و انرژی ازتون می گیره، به زندگی حقیقیتون برسین.
    کمالگرایی نکنید ولی تنبل هم نباشید ؛ تا میتونید تلاش کنید ، نتیجه هرچی باشه ، خوبه!
    براتون آرزوی موفقیت دارم🙃

    مشاوره تحصیلی کنکور۱۴۰۱ تجربیا ریاضیا انسانی

  • بیا یه قول مردونه بده🙋🏻‍♀️
    Amirabbas ShahbaziA Amirabbas Shahbazi

    @F-Seif-0
    چت رو هم باز کردم!

    مشاوره تحصیلی کنکور۱۴۰۱ تجربیا ریاضیا انسانی

  • بیا یه قول مردونه بده🙋🏻‍♀️
    Amirabbas ShahbaziA Amirabbas Shahbazi

    @F-Seif-0
    در واقع صرفا هدفم از اینجا بودن ، این بود که شاید میشد مثل قبل ، یه گروهی رو پیدا کنم که کارنامه آزمونهای آزمایشی و درصدا و ... رو به اشتراک گذاشت
    یه گروه که واقعا موتور پیشران آدم باشه ، من مدرسه تیزهوشان درس میخونم ، قبل تر که حضوری بود ، من با یه تعدادی که واقعا برترینای استان بودن ، تا حدودی رقابت داشتم
    ولی خب بعد کرونا .... هیچ!

    مشاوره تحصیلی کنکور۱۴۰۱ تجربیا ریاضیا انسانی

  • بیا یه قول مردونه بده🙋🏻‍♀️
    Amirabbas ShahbaziA Amirabbas Shahbazi

    @F-Seif-0
    تاپیک گزارش ساعت مطالعه رو منظورتونه؟
    اگر اونه که دیدمش ولی زیادی در هم بر همه
    واقعا یه ملاک خوب برای رقابت به آدم نمیده.

    مشاوره تحصیلی کنکور۱۴۰۱ تجربیا ریاضیا انسانی

  • بیا یه قول مردونه بده🙋🏻‍♀️
    Amirabbas ShahbaziA Amirabbas Shahbazi

    @F-Seif-0
    صحیح
    اما چندان مطمئن نیستم استقبال بشه ازش ، من سالهای قبل که آموزش حضوری بود ، با تعدادی از دوستام چنین رقابتی رو داشتم ، تا حدودی جواب هم داده بود
    ولی اینجا بعید میدونم جواب بده ؛ اگرچه اگر جواب میداد خیلی خوب میشد!

    مشاوره تحصیلی کنکور۱۴۰۱ تجربیا ریاضیا انسانی

  • بیا یه قول مردونه بده🙋🏻‍♀️
    Amirabbas ShahbaziA Amirabbas Shahbazi

    @F-Seif-0

    به نظرم ای کاش میشد یه تاپیک قفل شده درست کرد برای یه تعداد محدود ؛ اونجا میشد با همدیگه برنامه تنظیم کنیم ، ساعت مطالعه به اشتراک بذاریم ، رقابت کنیم و کارنامه آزمون ها رو مقایسه کنیم و خیلی چیزای دیگه.

    اینطوری خیلی بیشتر و بهتر میشد ادامه داد ، تازه مداوم هم بود.

    مشاوره تحصیلی کنکور۱۴۰۱ تجربیا ریاضیا انسانی

  • بیا یه قول مردونه بده🙋🏻‍♀️
    Amirabbas ShahbaziA Amirabbas Shahbazi

    Farideh Khangah

    این

    Farideh Khangah در بیا یه قول مردونه بده🙋🏻‍♀️ گفته است:

    خب خب
    قول میدم ....( قول زنونه استثنا😅)
    نوسانی درس نخونم و روز به روز بیشتر از دیروز تست بزنم و
    قوی تر از قبل به راهم ادامه بدم ‍!🙂

    لفظ 《قول مردونه》 ناشی از یه تفکر مرد سالاره که فکر میکنه زنها کمتر تعقل میکنن و چون بیشتر احساسین ، نمیتونن به عاقبت حرفاشون فکر کنن و پای قولشون نمیمونن.
    به هر جهت امیدوارم توی 《قول زنونه》ای که دادید ، موفق باشید.🙃

    مشاوره تحصیلی کنکور۱۴۰۱ تجربیا ریاضیا انسانی

  • کمک فوری در زیست و فیزیک
    Amirabbas ShahbaziA Amirabbas Shahbazi

    مهسا حسنی
    درود
    فیزیک جمع بندی توت فرنگی کنکوری ها استاد ایدلخانی رواز سایت خودشون بگیرید (رایگانم هست) - توی گوگل جستجو کنید -
    البته جمع بندی و اینکه توی مدت کوتاه کل مطلب رو صورتبندی کنید ‌، باید تا حدودی فیزیک رو از قبل مطالعه کرده و لااقل فهمیده باشید (لازم نیست الزاما مسلط باشید ، این فهمیدن و اینکه تا خدودی مطالعه کرده باشین کافیه به نظرم).
    میتونید امتحان کنید ببینید میتونید با توت فرنگی پیش ببرید یا نه
    امیدوارم بتونید پیش ببرید و براتون مفید باشه.

    زیست شناسی فیزیک زیست
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع