برای کنکور امسالتون هم ، باید کمالگرایی رو کنار بذارید
زیاد نباید روی موضوعات جدید خوندن وقت بذارید ، به نظرم با توجه به وضعیتتون - که دقیقا اطلاع ندارم - یه برنامه شخصی بریزید و موضوعاتی رو که مسلطتید جمع بندی کنید و با یه ذهن دسته بندی شده جلو برید که لا اقل یه بخش خوبی از سوالات کنکور رو حل کنید.
البته این صرفا نظر منه و با توجه به شرایطتتون ، خودتون باید برای خودتون تصمیم بگیرید
هیچکس نمیتونه خیلی براتون کاری کنه ، استرس و تشویش رو کنار بذارید و آلاخونه رو هم بذارید کنار و با آرامش به جمع بندی درساتون بپردازید.
Amirabbas Shahbazi
@Amirabbas Shahbazi
دیدگاهها
-
نیاز به کمکتون دارم💕💕 -
نیاز به کمکتون دارم💕💕درود
دوست گرامی ببینید وضعیت شما با آزمون دادن ، اونهم تا حدودی (نه به صورت قطعی) ، مشخص میشه
اینکه میگید مثلا فلان فصل رو کامل مسلطتید ، امیدوارم بر اساس نتایج آزمون هاتون بگید
اما چیزی که خواستم بگم اینه که شما ، هر وضعیتی که داشته باشید ، باید حتما تا کنکور تلاش کنید و حتما حتما کنکور رو هم شرکت کنید.
با هر اوضاعی ، شاید نشه الزما پزشکی تهران رو آورد ولی میشه لا اقل به شهر خودتون یا به یه رشته مثل پرستاری فکر کرد
به علاوه حتما کنکور رو هم شرکت کنید که هم تجربه فضای کنکور و سوالات و ... باشه و هم بدونید مثلا اگر رتبه شما ۵۰۰۰ هست ، سال بعدی برای ۳۰۰۰ تلاش کنید.پس حتما اول به کنکور امسال تون فکر کنید بعدش به سال بعد هم میشه فکر کرد .