Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
atena saghiA

atena saghi

@atena saghi
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
120
موضوع ها
51
Shares
0
گروه‌ها
5
دنبال‌کننده‌ها
3
دنبال‌شونده‌ها
2

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعه
    atena saghiA atena saghi

    من امروز ۴ ساعت و نیم خوندم و ۱۰ تا تست زیستو ۸ تا فیزیک زدم . مشکل همیشگی من متاسفانه تست کمه ...ولی فعلا تاپایان امتحانات ترم تمرکز روی رفع اشکالات توی مباحث باشه بهتره . (بعدا جبرانش خیلی سخت میشه😱😰)
    شما ها امروز رو چه کار کردین ؟از خودتون راضی بودین؟ تست میزنین؟ روی برنامه بودین؟ منتظر تجربه هاتونیم ...

    سوال مشاوره ای برنامه ریزی گروهی یازدهما تجربی

  • کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعه
    atena saghiA atena saghi

    @sogand-m یک راهکار خیلی مفید مشاور های خوب آلایی مطرح کردن , که من بهتون منتقل میکنم ؛ ۱...... وقت مرده رو تبدیل به تایم مفید کن ! دقت کردی یک سری وقت ها الکی بدون بهره هست ؟ قبل ناهار , قبل خواب,... می تونی از هر کدوم چندین دقیقه وقت مفید دربیاری و تبدیل به چند تا تست,لغت یا کلید واژه کنی 😍 ۲..... اول تایم مطالعه رو , ۱ساعت عقب بیار ,اگر هر روز ۴ساعت درس میخونی از ساعت ۴ تا ۸ , فردا از ۳و۴۵ دقیقه شروع کن , تا به مرور زمان از ساعت ۳ شروع کنی و از اون طرف هم تا ۷ شب تموم بشه . در مرحله بعدی یک باکس درسی بین ساعت۷ و ۸ قرار میدی . اینطوری از ۳ میخونی تا ۸ 🕒📚🕗 ۳...... اینو خودم به صورت تجربی فهمیدم 😁که بعضی از ساعت ها یک خاصیتی داره , که خیلی کش میاره . برای همین درس خوندن در این ساعات عالی هست . فکرشو بکن که حتی بازدهی مغز هم بیشتر میشه این موقع . این ساعت مورد نظر همون یک ساعت قبل طلوع آفتاب هست 🌃🌄🌞 بهت پیشنهاد میکنم امتحانش کنی😉

    سوال مشاوره ای برنامه ریزی گروهی یازدهما تجربی

  • کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعه
    atena saghiA atena saghi

    بیاین باهم یک کاری بکنیم که هم کنکوری باشه و هم نمره خوب بگیریم ...👌 اگر تا قبل شروع امتحان های ترم اول مون , درس های امتحان رو مسلط باشیم امتحان ترم آب خوردنه 😎 تازه می تونیم تست هم بزنیم ... 😋 ۱... وقت های خالی هر روز رو مشخص کنیم +وقت های مرده ۲... مبحث های اشکال دار از هر درس رو مشخص کنیم ۳... اشکالات هر درس رو توی وقت های اضافه هر روزمون جا بدیم ۴... صبر روی برنامه فشرده مون با یادآوری انگیزه ها😜 و در نتیجه امتحان ترم پر بازده تر و راحت تر ( فکرشو بکنین که شما روی دروس ترم ۱ فووول فوول باشین !😍) برای این پرش آماده این ! ! ؟💡
    درس خون های پایه , یاا علی . . .

    سوال مشاوره ای برنامه ریزی گروهی یازدهما تجربی

  • کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعه
    atena saghiA atena saghi

    سلام دوباره شبتون بخیر . همینطور که بقیه دوستان هم گفتن ما هدفمون تنها بالا بردن ساعت مطالعه نیست , هدف اینه که کسایی که ساعت مطالعه کمی دارن نسبت به عملکردشون بیشترش کنن , کسایی که تست کمی دارن بیشترش کنن , و همچنین انگیزه ,برنامه , روش مطالعه درست و نکات سر آزمون ها و خیلی چیز های دیگه که بتونیم باهم دیگه آزمون ها و بعدش کنکور رو بترکونیم😁✊ ۱۲ نفر پایه درس خون اینجاییم تا به هم کمک کنیم 📚📖📒

    سوال مشاوره ای برنامه ریزی گروهی یازدهما تجربی

  • برنامه ریزی , ساعت مطالعه روزانه و هفتگی
    atena saghiA atena saghi

    مهدیس فیروزی . یک تاپیک جدید هم زدم برای ساعت مطالعه .اگر دوست داشتی خودت هم بیا

    سوال مشاوره ای برنامه ریزی یازدهم تجربی کنکور۱۴۰۱

  • کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعه
    atena saghiA atena saghi

    بچه های یازدهمی سلااام . بیاین باهم اینجا ساعت مطالعه هامون رو اعلام کنیم:smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_sunglasses: هم انگیزه بالاتری خواهیم داشت و هم فضا رقابتی میشه :beaming_face_with_smiling_eyes: تازه می تونیم همدیگرو پیدا کنیم و ایراد های درسی مون رو برطرف کنیم , روش درس خوندن درست رو باهم پیش بگیریم ... ماها همگی حتما دکتر های آینده ایم ✌
    یازدهم
    دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
    دانش-آموزان-آلاء
    تجربیا

    سوال مشاوره ای برنامه ریزی گروهی یازدهما تجربی

  • برنامه ریزی , ساعت مطالعه روزانه و هفتگی
    atena saghiA atena saghi

    مهدیس فیروزی . اتفاقا این دقیق نوشتن خیلی کمک کرد . راستی شما خلاصه نویسی نمیکنی ؟ از چند نفر کنکوری شنیدم که بخاطر خلاصه نداشتن چند تا از درسها خیلی اذیت شدن

    سوال مشاوره ای برنامه ریزی یازدهم تجربی کنکور۱۴۰۱

  • برنامه ریزی , ساعت مطالعه روزانه و هفتگی
    atena saghiA atena saghi

    مهدیس فیروزی . خیلی عالیه چقدر خوب که اینطوری مثال زدین.اینجوری درس خوندن خیلی قشنگه . ممنووووون. جوابمو گرفتم . امتحان بکنم نتیجه شو میگم... :-)

    سوال مشاوره ای برنامه ریزی یازدهم تجربی کنکور۱۴۰۱

  • کنکوری های ۱۴۰۱
    atena saghiA atena saghi

    فاطمه موسوی 0 منم همین مشکل رو داشتم ... بهت حتما پیشنهاد میکنم حتما حتما , از یک مشاور بخواه که برای هر روز هفته ات جداگانه برنامه بده . اینجوری متعهد میشی به عمل کردنش ...

    سوال مشاوره ای

  • کنکوری های ۱۴۰۱
    atena saghiA atena saghi

    به به سلام . میدونین چند وقته دنبال چند نفر یازدهمی میگردم:\ من که دارم سعی میکنم خودمو برای بهمن آماده کنم . تست ها رو هم سعی میکنم سریع تر بزنم .آخه ,از فروردین به بعد ما کنکوری ایم . با خودم قرار گذاشتم بهمن و اسفند و فروردین روی مباحث ترم ۱ مسلط کامل بشم و عادت های کنکوری در خودم ایجاد کنم . برنامه فشرده و منظم روزانه درسی هم داشته باشم :-)

    سوال مشاوره ای

  • شمام اره؟😑
    atena saghiA atena saghi

    من دارم درس رو برای خودم توضیح میدم همبا خودم میگم , در ادامه روضه ای که برای ...خوندیم😂

    سوال مشاوره ای

  • عدالت علی را می خواهم
    atena saghiA atena saghi

    اگر بخواین به یک یازدهمی رشته تجربی پیشنهاد برای کنکور بهتر بدین , اون چیه؟

    سوال مشاوره ای

  • برنامه ریزی , ساعت مطالعه روزانه و هفتگی
    atena saghiA atena saghi

    سلام , من خیلی وقته که در برنامه ریزی روزانه و هفتگی درسی خودم مشکل دارم. و مطمیٔنم اگر برنامه داشته باشم و از این گنگ بودن ساعات درسی بیرون بیام بهش عمل میکنم. لطفا راهنمایی کنید برای برنامه ریزی روزانه و هفتگی یازدهم تجربی چطور عمل کنم؟ در هر روز و در هر هفته : چقدر درس بخونم؟ چه درس هایی رو بخونم ؟ از ساعت چند تا چند درس و از چه ساعاتی تست؟ از چه دروسی تست؟ چه تعداد تست ؟
    دانش-آموزان-آلاء
    یازدهم
    دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
    تجربیا
    همیار

    سوال مشاوره ای برنامه ریزی یازدهم تجربی کنکور۱۴۰۱

  • برنامه ریزی روزانه درسی و تست زنی, یازدهم تجربی
    atena saghiA atena saghi

    سلام من خیلی وقته که دنبال یک برنامه خوب برای درس خوندنم هستم که تست زنی زیاد و مستمر هم داشته باشه . متاسفانه فیلم های مشاوران خوب آلایی رو چون خیلی وقت پیش گذاشته بودن , نتونستم ببینم , البته به جز روش x که اون رو دیدم و مال کنکوری ها بود و هفتگی. میخوام بدونم هر درسی رو در روز چقدر باید بخونم و چقدر ازش تست بزنم و این درس هارو چطور در روز و هفته بچینم .
    دانش-آموزان-آلاء
    دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
    همیار
    یازدهم
    تجربیا

    مشاوره و برنامه ریزی کنکور 97 مشاوره برنامه ریزی آلاء

  • دو تا خبر خوب انجمن آلاء
    atena saghiA atena saghi

    سلام این هفته, هفته اولی بود که من با آلا آشنا شدم . واقعا ساعت مطالعه منظم تر و روند درسی بهتری دارم . و باز هم شدیدا پیگیر برنامه های مشاوره ای هستم ... ممنونم از تمام این برنامه های مفید آلایی.

    اطلاعیه ها آلاء رقابت جایزه

  • همه چی آرومه من چقدر خوشبختم :)
    atena saghiA atena saghi

    واقعا آلا با این همه فعالیت های مفید برای بچه های درس خون , بااید تبلیغ و معرفی بیشتری بشه . من مطمیٔنم هرکس با آلا آشنا بشه بلافاصله عضو انجمن میشه . . .

    اطلاعیه ها

  • اخطار جدي به همه ي اعضاي ...!
    atena saghiA atena saghi

    واقعا آلا از همه نظر فوق العاده است . واقعا درسته که جبران زحمت های شما برای راه اندازی این سایت فعالیت درست ما و ادامه این راه آلایی هست حتی بعد دانشجویی مون به آلا کمک میکنیم . من به شخصه از همه کسانی که توی این سایت دارن زحمت میکشن تشکر میکنم

    اطلاعیه ها

  • نکته زیست۱۱,فصل۲
    atena saghiA atena saghi

    خوشحال میشم نظرتون رو درباره نکات بگید 🌹🌹

    زیست شناسی یک نکته به تو

  • نکته زیست۱۱,فصل۲
    atena saghiA atena saghi

    مارهای زنگی دو نوع دید دارن , دید در شب و دید در روز . پس هر نوع دیدنی با گیرنده نوری نیست. و ممکنه با گیرنده فروسرخ یا ... باشه!

    زیست شناسی یک نکته به تو

  • نکته زیست۱۱, فصل۲
    atena saghiA atena saghi

    حواست باشه , مارها می توانند حداکثر ۴ گیرنده الکترومغناطیسی داشته باشند.

    زیست شناسی یک نکته به تو
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع