من امروز ۴ ساعت و نیم خوندم و ۱۰ تا تست زیستو ۸ تا فیزیک زدم . مشکل همیشگی من متاسفانه تست کمه ...ولی فعلا تاپایان امتحانات ترم تمرکز روی رفع اشکالات توی مباحث باشه بهتره . (بعدا جبرانش خیلی سخت میشه😱😰)
شما ها امروز رو چه کار کردین ؟از خودتون راضی بودین؟ تست میزنین؟ روی برنامه بودین؟ منتظر تجربه هاتونیم ...
atena saghi
دیدگاهها
-
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعه -
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعه@sogand-m یک راهکار خیلی مفید مشاور های خوب آلایی مطرح کردن , که من بهتون منتقل میکنم ؛ ۱...... وقت مرده رو تبدیل به تایم مفید کن ! دقت کردی یک سری وقت ها الکی بدون بهره هست ؟ قبل ناهار , قبل خواب,... می تونی از هر کدوم چندین دقیقه وقت مفید دربیاری و تبدیل به چند تا تست,لغت یا کلید واژه کنی 😍 ۲..... اول تایم مطالعه رو , ۱ساعت عقب بیار ,اگر هر روز ۴ساعت درس میخونی از ساعت ۴ تا ۸ , فردا از ۳و۴۵ دقیقه شروع کن , تا به مرور زمان از ساعت ۳ شروع کنی و از اون طرف هم تا ۷ شب تموم بشه . در مرحله بعدی یک باکس درسی بین ساعت۷ و ۸ قرار میدی . اینطوری از ۳ میخونی تا ۸ 🕒📚🕗 ۳...... اینو خودم به صورت تجربی فهمیدم 😁که بعضی از ساعت ها یک خاصیتی داره , که خیلی کش میاره . برای همین درس خوندن در این ساعات عالی هست . فکرشو بکن که حتی بازدهی مغز هم بیشتر میشه این موقع . این ساعت مورد نظر همون یک ساعت قبل طلوع آفتاب هست 🌃🌄🌞 بهت پیشنهاد میکنم امتحانش کنی😉
-
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعهبیاین باهم یک کاری بکنیم که هم کنکوری باشه و هم نمره خوب بگیریم ...👌 اگر تا قبل شروع امتحان های ترم اول مون , درس های امتحان رو مسلط باشیم امتحان ترم آب خوردنه 😎 تازه می تونیم تست هم بزنیم ... 😋 ۱... وقت های خالی هر روز رو مشخص کنیم +وقت های مرده ۲... مبحث های اشکال دار از هر درس رو مشخص کنیم ۳... اشکالات هر درس رو توی وقت های اضافه هر روزمون جا بدیم ۴... صبر روی برنامه فشرده مون با یادآوری انگیزه ها😜 و در نتیجه امتحان ترم پر بازده تر و راحت تر ( فکرشو بکنین که شما روی دروس ترم ۱ فووول فوول باشین !😍) برای این پرش آماده این ! ! ؟💡
درس خون های پایه , یاا علی . . . -
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعهسلام دوباره شبتون بخیر . همینطور که بقیه دوستان هم گفتن ما هدفمون تنها بالا بردن ساعت مطالعه نیست , هدف اینه که کسایی که ساعت مطالعه کمی دارن نسبت به عملکردشون بیشترش کنن , کسایی که تست کمی دارن بیشترش کنن , و همچنین انگیزه ,برنامه , روش مطالعه درست و نکات سر آزمون ها و خیلی چیز های دیگه که بتونیم باهم دیگه آزمون ها و بعدش کنکور رو بترکونیم😁✊ ۱۲ نفر پایه درس خون اینجاییم تا به هم کمک کنیم 📚📖📒
-
برنامه ریزی , ساعت مطالعه روزانه و هفتگیمهدیس فیروزی . یک تاپیک جدید هم زدم برای ساعت مطالعه .اگر دوست داشتی خودت هم بیا
-
کنکوری های تجربی ۱۴۰۱✌.اعلام ساعت مطالعهبچه های یازدهمی سلااام . بیاین باهم اینجا ساعت مطالعه هامون رو اعلام کنیم:smiling_face_with_heart-eyes: :smiling_face_with_sunglasses: هم انگیزه بالاتری خواهیم داشت و هم فضا رقابتی میشه :beaming_face_with_smiling_eyes: تازه می تونیم همدیگرو پیدا کنیم و ایراد های درسی مون رو برطرف کنیم , روش درس خوندن درست رو باهم پیش بگیریم ... ماها همگی حتما دکتر های آینده ایم ✌
یازدهم
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
دانش-آموزان-آلاء
تجربیا -
برنامه ریزی , ساعت مطالعه روزانه و هفتگیمهدیس فیروزی . اتفاقا این دقیق نوشتن خیلی کمک کرد . راستی شما خلاصه نویسی نمیکنی ؟ از چند نفر کنکوری شنیدم که بخاطر خلاصه نداشتن چند تا از درسها خیلی اذیت شدن
-
برنامه ریزی , ساعت مطالعه روزانه و هفتگیمهدیس فیروزی . خیلی عالیه چقدر خوب که اینطوری مثال زدین.اینجوری درس خوندن خیلی قشنگه . ممنووووون. جوابمو گرفتم . امتحان بکنم نتیجه شو میگم... :-)
-
کنکوری های ۱۴۰۱فاطمه موسوی 0 منم همین مشکل رو داشتم ... بهت حتما پیشنهاد میکنم حتما حتما , از یک مشاور بخواه که برای هر روز هفته ات جداگانه برنامه بده . اینجوری متعهد میشی به عمل کردنش ...
-
کنکوری های ۱۴۰۱به به سلام . میدونین چند وقته دنبال چند نفر یازدهمی میگردم:\ من که دارم سعی میکنم خودمو برای بهمن آماده کنم . تست ها رو هم سعی میکنم سریع تر بزنم .آخه ,از فروردین به بعد ما کنکوری ایم . با خودم قرار گذاشتم بهمن و اسفند و فروردین روی مباحث ترم ۱ مسلط کامل بشم و عادت های کنکوری در خودم ایجاد کنم . برنامه فشرده و منظم روزانه درسی هم داشته باشم :-)
-
شمام اره؟😑من دارم درس رو برای خودم توضیح میدم همبا خودم میگم , در ادامه روضه ای که برای ...خوندیم😂
-
عدالت علی را می خواهماگر بخواین به یک یازدهمی رشته تجربی پیشنهاد برای کنکور بهتر بدین , اون چیه؟
-
برنامه ریزی , ساعت مطالعه روزانه و هفتگیسلام , من خیلی وقته که در برنامه ریزی روزانه و هفتگی درسی خودم مشکل دارم. و مطمیٔنم اگر برنامه داشته باشم و از این گنگ بودن ساعات درسی بیرون بیام بهش عمل میکنم. لطفا راهنمایی کنید برای برنامه ریزی روزانه و هفتگی یازدهم تجربی چطور عمل کنم؟ در هر روز و در هر هفته : چقدر درس بخونم؟ چه درس هایی رو بخونم ؟ از ساعت چند تا چند درس و از چه ساعاتی تست؟ از چه دروسی تست؟ چه تعداد تست ؟
دانش-آموزان-آلاء
یازدهم
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
تجربیا
همیار -
برنامه ریزی روزانه درسی و تست زنی, یازدهم تجربیسلام من خیلی وقته که دنبال یک برنامه خوب برای درس خوندنم هستم که تست زنی زیاد و مستمر هم داشته باشه . متاسفانه فیلم های مشاوران خوب آلایی رو چون خیلی وقت پیش گذاشته بودن , نتونستم ببینم , البته به جز روش x که اون رو دیدم و مال کنکوری ها بود و هفتگی. میخوام بدونم هر درسی رو در روز چقدر باید بخونم و چقدر ازش تست بزنم و این درس هارو چطور در روز و هفته بچینم .
دانش-آموزان-آلاء
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
همیار
یازدهم
تجربیا -
دو تا خبر خوب انجمن آلاءسلام این هفته, هفته اولی بود که من با آلا آشنا شدم . واقعا ساعت مطالعه منظم تر و روند درسی بهتری دارم . و باز هم شدیدا پیگیر برنامه های مشاوره ای هستم ... ممنونم از تمام این برنامه های مفید آلایی.
-
همه چی آرومه من چقدر خوشبختم :)واقعا آلا با این همه فعالیت های مفید برای بچه های درس خون , بااید تبلیغ و معرفی بیشتری بشه . من مطمیٔنم هرکس با آلا آشنا بشه بلافاصله عضو انجمن میشه . . .
-
اخطار جدي به همه ي اعضاي ...!واقعا آلا از همه نظر فوق العاده است . واقعا درسته که جبران زحمت های شما برای راه اندازی این سایت فعالیت درست ما و ادامه این راه آلایی هست حتی بعد دانشجویی مون به آلا کمک میکنیم . من به شخصه از همه کسانی که توی این سایت دارن زحمت میکشن تشکر میکنم
-
نکته زیست۱۱,فصل۲خوشحال میشم نظرتون رو درباره نکات بگید 🌹🌹
-
نکته زیست۱۱,فصل۲مارهای زنگی دو نوع دید دارن , دید در شب و دید در روز . پس هر نوع دیدنی با گیرنده نوری نیست. و ممکنه با گیرنده فروسرخ یا ... باشه!
-
نکته زیست۱۱, فصل۲حواست باشه , مارها می توانند حداکثر ۴ گیرنده الکترومغناطیسی داشته باشند.