fatemeh8181 من بخبخ هم 0 تا 100 دارم هم 6040 XD
AP
دیدگاهها
-
منبع آموزشی -
منبع آموزشی@dr-mahh ار
-
منبع آموزشی@dr-mahh
خدایی خیلی عالی خودشونو تبلیغ کردن :) -
منبع آموزشیfatemeh8181 منم دقیقا مثل شما شدم
-
منبع آموزشی@dr-mahh
قلم چی یه چند بار دادم نوسانی رفت
یعنی مثلا زیست یبار 70 شد یبار منفی 3 یبار 90 -
منبع آموزشیfatemeh8181 20 آزمون خودشو که میدم درصدام همه بالاعه 60 عه ولی قلم چی خیلی نوسانی میره یه چند با تست کردم
-
منبع آموزشیfatemeh8181 آزمون خودشو میدم :l
فقط -
منبع آموزشی@dr-mahh پایه رو بستم
-
منبع آموزشیfatemeh8181
اونجاش که میگین چندتا نقاشی بچگونه و این چیزا ...
من اتفاقا از کارشون خوشم اومد :) درکم قوی تر شد
ولی خوب فک کنم سبک آموزششون برای افراد خاص -
منبع آموزشی@dr-mahh
شما مگه استفاده کردین ؟ : -
منبع آموزشیfatemeh8181
صحیح -
منبع آموزشیfatemeh8181 من از وسطای یازدهم شروع کردم
و اینکه زیاد زنگ نمیزنن ولی درسته میخوان جیبشونو پر کنن
...
و خودم میخوام قبول بشم... -
راندمان درس خوندن !@sara-83 گاهی بخاطره هدفام ساعت ها غرقش میشم :/
و وقت درس خوندنم کم میشه -
منبع آموزشیfatemeh8181 ولی بنظرم عربیشو زیستشم خوبه ؟ کجاشون بدن ؟
-
منبع آموزشیfatemeh8181
پس الان گفتین عمومیا ش خوبه ولی اختصاصیا قبول ندارین درسته ؟ -
منبع آموزشیfatemeh8181 نمونه دولتی ولی نه تدریسی دیدم ازش نه اموزش جالبی
-
راندمان درس خوندن !fatemeh8181
نه آخه چیزای که از همکلاسیام دیدم جالب بود یکی از یکی دیگه حسود تر :) -
منبع آموزشیfatemeh8181 زیست حرف آخر چطور ؟
-
منبع آموزشیfatemeh8181
پس روش های تو ریاضیشون بدرد نخوردن که هردفه تو هر ویدیو میگن ما اینو ساختیم این چیزا؟ -
منبع آموزشیfatemeh8181 من تازه شروع کردم ولی حدود 1 یا دوتا در روز پیش میرم