Disgustion 1
اولی مرحله متافاز هست دومی هم آنافاز 2....ک هر دو بعد از فشردگی حداکثر کروموزمها هستن
azizian sarchogha
دیدگاهها
-
هر کی یه گزاره😁😁 -
هر کی یه گزاره😁😁Disgustion 1
درست -
هر کی یه گزاره😁😁@Mr-Wick
بله ببخشید حواسم نبود -
هر کی یه گزاره😁😁Matin Mousavi 1
غلط....غده هیپوفیز هم مثل پیازی میزراهی ب اندازه یک نخوده ولی ماده قلیایی ترشح نمیکنه.. -
هر کی یه گزاره😁😁Ahmadreza Amanzadeh
اولی درست...دومی غلط -
هر کی یه گزاره😁😁Ahmadreza Amanzadeh
قسمت اول جمله درسته؟ درونی ترین اوند چوبیه؟؟ -
هر کی یه گزاره😁😁Ahmadreza Amanzadeh
غلط پوست اندامه نه بافت -
انتخاب رشتهمحمد منبری
من زیاد اطلاعاتی ندارم متاسفانه..ولی از فنی میتونی مکانیک رو بری -
انتخاب رشتهمحمد منبری
مکانیک و برق عالیه...اینده هم داره
معلمی خیلی ب سودت نیست...مخصوصا ک الان دارن خییییلی زیاد نیرو میگیرن..دوسه سال دیگه معلم زیادی میارن -
ی ماه اخرFantastic Boy
کافیه؟ -
جمع بندی ریاضی 📊📐Faez Fateminia
حد خیلی تار شده👌 -
تعغیر نام یا حذف پست هامدراکو اسمان
خیلی بده ک پستها حذف نمیشن👌 -
تست ۱۳۷ 🥲 جواب برام مهمه اگه در توانه لطفا کمک کنید -
لطفا اگه کسی بلده حل کنه جواب برام مهمهعرفان حسنی

گزینه هات غلطن احتمالا -
ایستاییسلام
اصطکاک ایستایی برابر با همون mg هست اما اصطکاک ایستایی بیشینه بخاطر افزایش نیروی Fn افزایش پیدا میکنه -
شیمی دهم۶۷۲۰ میلی لیتر
-
تعداد جمله@danial-hosseiny
این ره آن زادراه است😅 -
تعداد جملهMahan Xodayi 2
چجوری تشخیص دادی این ره نهاد نیست؟
سلام -
تستحسین نعمتی
قسمت ابتدایی لوله فالوپ بود
