سلام بچه ها گزاره زیر چرا درسته؟
درباره صفات چندآللی حداقل از روی یکی از دگره ها امکان پروتئین سازی وجود دارد...
پس گروه خونی o چی؟
azizian sarchogha
@azizian sarchogha
دیدگاهها
-
زیست دوازدهم -
سلام بچه ها میشه بیاید لطفاBahar Gh
😂😂😂😂 -
سلام بچه ها میشه بیاید لطفاBahar Gh
باهوشیا😂😂 -
سلام بچه ها میشه بیاید لطفاSJY
در هرصورت هرچیزی ممکنه😄😂 -
سلام بچه ها میشه بیاید لطفاSJY
راست میگه ممکنه بمیری اصلا😂 -
سلام بچه ها میشه بیاید لطفاBahar Gh
چقدر از این پستا میذاری
بسه دیگه
پاشو برو درستو بخون ب زمانم فکر نکن اصلا -
معرفی دبیرکازرانیان
-
درخواست ضبط آقای موقاریsara cherry
امسال ازدواج کردن -
درخواست ضبط آقای موقاری@Zahra-Hamrang
احتمالا آقای موقاری..کسی از جزییات ازدواجشون خبری داره؟
-
برنامه دشمن منDr Aryan 0
🤣🤣🤣💔 -
انگیزهDr Aryan 0
😂😂😂🤣فوق العاده بود🤣🤣 -
انگیزهFarideh Khangah
مرسی😂 -
نمونه های موفقیت چهارماههاسما نادری
سهمیه که نداشته؟! -
انگیزهموفقیت تو نابودی دشمنانته...💪
-
تست خیلی چموش که اختلاف نظر حتی تو بین دبیرا ایجاد کردDr Aryan 0
🤣🤣🤣👌 -
دستور زبان@ftm-montazeri
گزینه ۴ نقش تبعیش کدومه؟ -
تدریس حل معادله و نا معادله (معادلات رادیکالی(گنگ)) - رشته تجربی - جلسه دومJavad Keyhani
🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹
کاش میشد تعداد جلسات در هفته بیشتر بشه🙏 -
دینیAsal M 2
🙏🙏👌❤❤🌹 -
تستارمان خدايي
🤣🤣🤣👍 -
دینیسلام دوستان
بهترین روش برای تشخیص علت و معلول چیه ک همیشه جواب بده و خیلی راحت باشه؟