Amin-Mehraji در کتاب تست دهم زیست چی خوبه؟؟ گفته است:
مبتکران مال دکتر پدرام فرهادیان
سلام مهندس
فرهادیان درهم بر هم درس میده و مینویسه
سلیقه من متفاوته یا استاد خوبی هستن؟
Amin-Mehraji در کتاب تست دهم زیست چی خوبه؟؟ گفته است:
مبتکران مال دکتر پدرام فرهادیان
سلام مهندس
فرهادیان درهم بر هم درس میده و مینویسه
سلیقه من متفاوته یا استاد خوبی هستن؟
دریا دریایی
خواهش می کنم
حله
بسیار ممنون🙌🙏
دریا دریایی
خانم دکتر سلام
یه سوال
مگه دنابسپاراز در عمل ویرایش نوکلئوتید غلط رو از رشته دنا در حال ساخت جدا نمی کنه ،خوب برای این کار هم باید پیوند فسفودی استر با نوکلوتید مجاورش بشکنه و هم پیوندهای هیدروژنی با نوکلئوتید مقابلش.پس چرا می گیم دنابسپاراز به طور غیرمستقیم در شکستن هیدروژنی نقش داره؟
mehranmirzaei
دکتر میرزایی یه سوال
هلیکاز مستقیما پیوند هیدروژنی رو میشکنه؟
mehranmirzaei
دکتر میرزایی سلام
یه سوال
در کنکور نظام جدید سوالای عددی از نوکلئوتید و امینو اسید و پیوندها و رونویسی و ترجمه میدن؟
Hbahar_1
بله
در سوال 23 گزینه 3 غلطه چون دو انزیم متفات هلیکاز و دنا بسپاراز در یک دو راهی دیده می شود
در سوال 23 گزینه 1 غلطه چون در هر دوراهی همانند سازی موقع اضافه شدن هر نوکلئوتید به رشته دنای در حال ساخت ،نوکلئوتید دو گروه فسفات خود را از دست می دهد
سوال 22 گزینه 4 غلطه چون در رنای پیک اصلا پیوند هیدروژنی نداریم
در سوال 22 گزینه یک غلطه چون در دنای حلقوی تعداد نوکلئوتید با تعداد فسفو دی استر برابره
سلام
فکر کنم:
22 گزینه دو
23 گزینه چهار
Mahdieh Soleimany
سلام
خوبین؟
انشاالله دوستان راهنمایی خواهند کرد
فقط یه چیز
تک بعدی درس نخونین یعنی اینجور نباشه که اول یک درس خاص رو بخونید و تموم کنید بعد برید سراغ درس دیگه و همین جور بقچه بقچه جلو برید این کار خیلی خطرناک است و باعث خستگی شما می شودچند درس رو موازی با هم بخونین
سجاد موسوی
سلام
خوبین؟
انشاالله دوستان میان راهنمایی می کنن و تجربه هاشون رو میگن
ولی یک توصیه از من:
خودتون رو با خرید کتاب های تست مختلف برای یک درس و ارشیو کردن فیلم های اموزشی موسسات مختلف برای یک درس ،گیج و ذلیل نکنین
تبلیغات موسسات بسیار گسترده هست و همه کتاب های مختلف و کلاس انلاین و فیلم های اموزشی تولید می کنند،یه وقت فکر نکنید با خرید محصولات موسسات مختلف برای یک درس دیگه موفق میشین
Mohammad Javad Mo Ja در یه منبع کامل برای فارسی گفته است:
کتاب های مو ضوعی نشر دریافت یا نشر الگو+میکرو طلایی گاج
سلام
کدومش بهتره؟
این همه کتاب رو فکر نکنم بشه خرید و خوند
saba zarei در کتاب تست دهم زیست چی خوبه؟؟ گفته است:
اگر از پایه میخوای شروع کنی خیلی سبز مناسبه
اگرم بالای 70-80 میزنی نشر الگو
سلام
خوبین؟
یه سوال
سطح تستای نشر الگو از خیلی سبز بالاتره؟
مطمئنین؟
Hoorieh sh
خواهش می کنم🙏🙌
درود بر همه دوستان
@Sahar-tuo در مسندش کو الان😑... گفته است:
@Infinitie-A مثلا نگاه کنید درس دادن اگه بینش بگیم درس ها داد درس خوبی داد معنی داره ولی فعل نکرده است نمیشه گفت نکرده ها است یا نکرده خوبی است گسترشش دادیم تو فعل اول معنا داشت و کاربردم پیدا کرد پس فعل سادس ولی فعل دوم گسترش پیدا نکرد و کاربردی هم نداشت پس مرکبه
برا اشنا شدید نمیدونم اخه گسترش پیدا نمیکنه ولی خو گویا مسند گرفته سوال و ما هم نمیدونیم چرا😕
سلام ،من دقیقا یادم نیست که براتون توضیح بدم
ولی از دکتر سبطی یادمه که می گفت مسند خواهی فعل رو قبل از ازمون گسترش پذیری چک کنید که متاسفانه روش کار رو یادم نیست
خانم حوریه سلام
برای خودتون حتما اسفند دود کنید
این وقت شب
اون هم تابستون
درس میخونید
خیلی عالیه
منم از شما انگیزه می گیرم
انشاالله شما و همه دوستان تلاشگر موفق باشین
Mahdieh Soleimany
سلام
من شنیدم که نظام قدیمی ها درس های نظام جدید رو راحت تر و بهتر متوجه میشن
یکی از اتفاقات خوب در انجمن الا اینه که بچه ها با هم درس میخونن و شب میان گزارش مطالعه میدن،این کار حس درس خوندن رو زیاد می کنه چون میدونی تنها نیستی و هر جا هم کم اوردی بچه ها میان کمکت
انشاالله شما هم موفق میشی
ف.ف
Hoorieh sh
سلام ،کتاب های زبان و ادبیات نشر الگو از نظر درسنامه و پاسخ نامه خوبن؟