سلام🌼اسم وسیله ها واسم شغل ها رو اسم مبالغه در نظر میگیریم یانه؟
Faezeh Sadat
دیدگاهها
-
اسم مبالغه -
مجهول سازیسلام فکر کنم میشهmust they
-
تست قرابت کنکور زبانSara_R خواهش میکنم 🌹🙏
-
اسم مبالغهSeyed sadegh Razavi ممنون🙏
-
حذف ریدینگReyhaneh Moradi ممنونم🙏🌼اگه اصلا نخوام بزنم زیاد که ضرر نمیکنم؟آخه فکر میکنم فقط هشت سوال میاد درسته؟
-
پست گذاشتن در تاپیک تودلیSharllot ممنون 🙏
-
کیا تو آزمون تقلب میکنن؟؟ و چرا. لطفا کامل بخونید.@f-seif-0 به نظر من ترازتون خیلی خوبه با توجه به این که غیر حضوری هست وتقلب هم زیاده. زیاد درگیر داستان تراز نشید چون خیلی ضربه بدی وارد میکنه فقط با دفعه قبل مقایسه کنید ببینید هر دفعه چقدر پیشرفت میکنید
-
هر کدام از بخش های گردیزه در کدام قسمت های کلیه هستند؟Hhh Hh ممنونم🙏🌼
-
پست گذاشتن در تاپیک تودلیسلام دوستان تو تایپک هرچی تو دلته افراد خاصی میتونن شرکت کنن؟آخه گزینه ای پیدا نکردم برای نظر دادن تو اون تایپک.تو تایپک های دیگه چند تا گزینه هست برای پاسخ دادن ونظر دادن ولی اونجا نبود
-
سوال درمورد سال تحصیلی صفر تا صد ها و... -
هر کدام از بخش های گردیزه در کدام قسمت های کلیه هستند؟hamed bagheri 0 ممنونم🙏🌼
-
سوال درمورد سال تحصیلی صفر تا صد ها و... -
چند تا سوال درمورد فصل یک دو زیست یازدهم@سمیه-صادقلو ممنون عزیز🙏فقط میدونیداون گیرنده های حسی که یاخته عصبی نیستند ولی پیام عصبی تولید میکنند اونا کانال دریچه دار دارند؟
-
سوال درمورد سال تحصیلی صفر تا صد ها و...عباس زنگارکی آهان ممنون 🙏
-
چند تا سوال درمورد فصل یک دو زیست یازدهم -
جدا شدن پکسلام منم نمیدونم کاش تک درس بشه🥺
-
چند تا سوال درمورد فصل یک دو زیست یازدهم@roghayeh-eftekhari ممنون🙏اون نکته منظورم اینه یاخته های عصبی که غلاف میلین ندارند پس گره رانویه هم ندارن دیگه
-
شغلسلام خانم نوبخت شما هم نیمسال دوم هستید اگه اشتباه نکنم تو سایت کانون خوندم
-
سوال زیستMahan Xodayi 2 ممنون🌼🙏
-
شغل@haniehno آهان موفق باشید.منم نیمسال دوم شما تو این چهار ماه چیکار میکنید چه پیشنهادهایی دارید