hasan pasavand 🌹🌹عمارلو؟
fatemeh Asadi 3
دیدگاهها
-
کتابی که جتما کامل باشه. -
تست.سلام ابریشمیا.
یه سوال...
من تازه شروع کردم به تست زدن و انگار دارم فیلم میبینم بیشتر تا خودم بزنم😐😢
ینی نمیتونم .(تو بعضی درسا مثل ریاضی و...)چیکار کنم؟
تعداد تستام بالای ۳۰۰ تاست مثلا ۵۰۰ یا ۴۰۰و ۱۶ ساعت -
کتابی که جتما کامل باشه.سلام شب بخیر.
برای لغت و املا ادبیات کتاب میخوام.
کامل تمام لغات و املارو پوشش بده.
تو روتینم میخوام بزارم.همینطور کتاب لغت عربی چیزی داریم؟
چیزی که راضیین و لطفا معرفی کنید🌹🌹🌹❤ -
حس و حال کنکوریها@jahad-128 همه این سردرگمیو دارن.
چیز کاملا طبیعیه.
همه تا یه روز مونده ب کنکور فکر میکنن هنوز اطلاعاتشون کافی نیست.
حتی اون کسی که روزی ۱۰۰۰ تا تست میزنه.
پس نگران نباش تنها نیستی -
ماه رمضانسلام، همتون میخوایید روزه بگیرید؟
من دودلم میترسم سال اخری نزدیک کنکور از درس عقب بیوفتم از اون ور دلم نمیاد روزه نگیرم -
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)nnormal un آفرین، فقط همت و اراده میخواد💎
-
من میشه؟ممنونم ازت عزیزم موفق باشی🌹🌹
-
من میشه؟Marzieh Abouei از بین درسنامه خوندنام ت این دوران فقط زیست بود ک یادم رفته بود قبلا نقطه قوتم بود الان احساس میکنم داره میشه ضعفم.
تفتانو برا این درس بنظرت بگیرم؟ -
من میشه؟Marzieh Abouei سلام تفتان بگیرم با وجود ابریشم؟
من درسنامه رو کلا داشتم تا الان میخوندم بازم وقتمو بزارم رو درسنامه؟ -
من میشه؟nazanin karima ار بابا درسنامه اوکیم تست پایه خیلییی کم در حدی متوجه تیپ تستا بشم تو بیشتر مباحث زدم.
ممنون بابت راهنمایی -
من میشه؟@F-Seif-0
-
من میشه؟ -
من میشه؟سلام شب همتون بخیر.
امیدوارم روزهایی ک میگذره ب کامتون باشه.
من دانش اموز دوازدهمیم که دوازدهم و یازدهم و دهم رو درسنامشو تموم کردم ولی تست نه اصلاا تست نزدم.
راه ابریشمی هم هستم.
بنظرتون چیجوری از الان این سه پایه رو تست بزنم؟ میتونم ب پزشکی فکر کنم؟ خلاصه نویسیامو کردم تو یه سری از درسا و از الان فقط تسته -
فتوسنتزMahan Xodayi 2 ببخشید واقعا نمیدونم چه زجری کشیدی تایپ کردی😐ممنون❤
-
فتوسنتزMatin Mousavi 1 سلام اکسیژنازیو توضیح میدید چیه؟۰😐😐