Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
fatemeh Asadi 3F

fatemeh Asadi 3

@fatemeh Asadi 3
دانش آموزان آلاء
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
65
موضوع ها
11
Shares
0
گروه‌ها
1
دنبال‌کننده‌ها
1
دنبال‌شونده‌ها
4

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • پیله ادبیات( افعال)
    fatemeh Asadi 3F fatemeh Asadi 3

    دانش-آموزان-آلاء

    ادبیات و زبان فارسی

  • پیله ادبیات( افعال)
    fatemeh Asadi 3F fatemeh Asadi 3

    این افعال رو باید حفظ باشیم درسته؟

    ادبیات و زبان فارسی

  • پیله ادبیات( افعال)
    fatemeh Asadi 3F fatemeh Asadi 3

    سلام روز بخیر.
    افعال گذرا به مفعول و مسند و ... تو کدوم بخش ادبیات اورده شد ؟
    پیله؟
    مثلا تو تستایی که در طول فرسنگ ها زدیم برای پیدا کردن نوع را یا مسند و مفعول استاد اول فعل رو چک میکنه و میگه این فعل گذرا ب مفعوله.
    پیله رو ندیدم یه بخشاییو.

    بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
    راه-ابریشمی-ها-ادبیات

    ادبیات و زبان فارسی

  • جزوه استاد موقاری
    fatemeh Asadi 3F fatemeh Asadi 3

    سلام . جزوه ی ایشون کامله؟ چرا درباره ی گریکور مندل چیزی ننوشته؟
    فصل سه دوازدهم.

    بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
    راه-ابریشمی-ها-زیست
    بچه-های-همخوانی

    راه ابریشم آلاء

  • میتونم تموم کنم؟
    fatemeh Asadi 3F fatemeh Asadi 3

    aynaz masoumi منظورم ب شما نبود کلا این روزا تاپیک زیاد شده ب خودتون استرس میده بیشتر❤🌹

    سوال مشاوره ای

  • میتونم تموم کنم؟
    fatemeh Asadi 3F fatemeh Asadi 3

    @jahad-128 عادیه باور کن منم همین بودم رو یه سوال تا ده دقیقه یک رب فکر کن اوله راهه اشتباه نمیکنی فکرر کن بعدش اگه بازم نتونستی برو پاسخنامه و بعدش خودت حل کن

    سوال مشاوره ای

  • میتونم تموم کنم؟
    fatemeh Asadi 3F fatemeh Asadi 3

    @jahad-128 یازدهمی ک خیلی وقت داری. بزن از همین الان ک تا مهر مسلط شی ی چی دستت بیاد.
    من خودم ک دوازدهمیم تا بهمن اسفند ب ازای هر دو ساعت ۱۵ تا تست بیشتر نمیزدم ولی کار کردم و الان تا ۵۰ تا ۴۰ تا میتونم.
    خوبه تعدادش برای شروع.
    هیچکی از همون اول غول نبود.
    از خودت غول بساز.
    به خدا برسی به سال بعد همین موقع میگفتی کاش حتی یه دونه تست میزدم .
    به خداا میگی پشیمون میشی

    سوال مشاوره ای

  • میتونم تموم کنم؟
    fatemeh Asadi 3F fatemeh Asadi 3

    my study دقیقا ، من خودم سر فیزیک .
    فیزیکی ک اصلا نمیتونستم بزنم یا ریاضیی که ۵ درصد میزدم و شایدم کمتر از هر مبحث پایش ی مقدار تست کار کردم و هم اعتماد ب نفسم زیاد شد و تستارو بهتر و راحت تر جواب میدم هم حتی این یه مقدار تستی ک کار کردم باعث پیشرفتم شد .

    سوال مشاوره ای

  • میتونم تموم کنم؟
    fatemeh Asadi 3F fatemeh Asadi 3

    fatemeh Asadi 3 و میگی ای کاش از فروردین تست زدنامو شروع میکردم

    سوال مشاوره ای

  • میتونم تموم کنم؟
    fatemeh Asadi 3F fatemeh Asadi 3

    تا حالا براتون پیش اومده بگین ای کاششش از همون موقع ۲۰ بهمن که میگفتم دیره شروع میکردم.
    مطمئن باش اگه از الان شروع نکنی رسیدی به تیر با حسرت همین جملتو تکرار میکنی

    سوال مشاوره ای

  • میتونم تموم کنم؟
    fatemeh Asadi 3F fatemeh Asadi 3

    my study مگه فکر میکنی یه طراح سوال از یه اصل برنولی چقدر تیپ تست متفاوت میتونه بیاره؟
    قطعا درست میشه.
    اگه یکم ب درسنامه مسلط باشید و تو تست ضعف داشته باشی. با یه مرور کوچیک بری تست بزنی بعد یه مدت که تست میزنی انقدرر قاطعانه میزنی ک نیازی نداری حتی جواب یه سری از تستارو چک کنی

    سوال مشاوره ای

  • میتونم تموم کنم؟
    fatemeh Asadi 3F fatemeh Asadi 3

    یه نظری ک ب شخصه خودم دارم.
    بنظرم از الان تا تیر کمتر بیایین الا خونه و تاپیک بزنید شاید یکی از روی ندونستنش بیاد و چیزی بگه و روحیتون خراب شه.
    من بگم اره تو دکتر میشی واقعا میشی؟
    بستگی ب تلاشتون داره.
    واقع بین باشید
    نیایین تاپیک نزنید بعدش تا ۴ روز برنامتونو انجام بدید بعد پایبند نباشید و دوباره تاپیک بزنید تا انگیزه بگیرید.
    ۹۶ روز مونده.
    تا چشاتون کار میکنه بخونین و تست بزنید هیچکی تا اینجای کار صفر صفر نیست فقط یکی بیشتر تست کار کرد یکی کمتر یکی اصلا کار نکرد خب وقت الانت برا چیه؟

    سوال مشاوره ای

  • میتونم تموم کنم؟
    fatemeh Asadi 3F fatemeh Asadi 3

    @jahad-128 ببین کارت واقعا اشتباهه علت فرار کردن از تستت چیه؟
    بلد نیستی؟ خوب به درک انقدرر باید غلط بزنی و نزنی و تحلیل ببینی و بخونی که دستت بیاد همه اولش همینن.
    من خودم وضعم تباه بود تباااه جوری که همش تا وقتی میرفتم سمت تست یکی دوتا ک زدم فکر میکردم دارم وقتمو تلف میکنم و برمیگشتم سمت درسنامه و از غلط زدنام میترسیدم فکر میکردم مشکل تست نزدنم از درست نخوندنم هست یا یادم رفت در صورتی که تا تستو تحلیل میکردم میدیدم اونو بلد بودم این علتش چیه؟ تنها علتش اینه ک تست کار نکردیم تا الان.
    تااا میتونییی فقط تستتتت بزن فقط و فقط و فقط تستتت تحلیل کن.
    ب خدا پشیمونم ک چرا زودتر تستو نزدم و همش فرار میکردم.
    تا شد ی روز ک ب خودم اومدم گفتم دیگه باید تست بزنم و شروع کردم ب خلاصه نویسی یه سری از درسا مثل ریاضی فیزیک و شیمی و عربی بقیه رو چون حجم راه اریشم کم بود از همون جزوش میخونم و باور کن
    درسنامه خوندم و تست زدم در عرض یک ماه و دو سه هفته من پایه رو تموم کردم البته در حد اموزشی تست زدم ولی لمش دسم اومد سخت گذشت ولی ب اون درسایی ک تستاش مسلطم جوری شده ک دوست دارم فقط تست بزنم

    بشین جمع بندیاتو کن.
    و فقط از رو همون بخون و تست بزن.
    منم شرایطم مثل تو بود تغییرش دادم.
    تغییرش بده.
    موفق باشی

    ببخشید غ املایی😂

    سوال مشاوره ای

  • تست.
    fatemeh Asadi 3F fatemeh Asadi 3

    @Zahra-Hamrang اره مخصوصا زیستش واقعا وقت گیره باز شیمی کمتر

    الان شما با این روش تونستی به تسلط برسی؟

    سوال مشاوره ای

  • تست.
    fatemeh Asadi 3F fatemeh Asadi 3

    @Zahra-Hamrang دقیقا چون میرم تو کلیپ و یکی یکی حل میکنم تا سوالو میخونم ویدئورو پلی میکنم.
    ینی اول یه تعدادی بزنم بعد اونایی ک نتونستمو ی دور دیگ فک کنم بعد اگه نشدد ویدئو؟

    سوال مشاوره ای

  • میتونم تموم کنم؟
    fatemeh Asadi 3F fatemeh Asadi 3

    @jahad-128 اولش باید زمان ببره تا یاد بگیری دستت بیاد سرعتت بره بالا

    سوال مشاوره ای

  • میتونم تموم کنم؟
    fatemeh Asadi 3F fatemeh Asadi 3

    aynaz masoumi تلاشتو کن
    خدا هست
    میبینه
    ناامید نباش.
    نمیدونم هدفت چیه ولی اگه واقعا براش تلاش کنی در حد مرگ بخونی میرسی بهش.
    استرس نداشته باش مانع رسیدن ب هدفت میشه و فقط تست بزن این تایم باقی مونده رو از تست زدن نترس ب درک از ۳۰ تا ۲۰ تا رو نزدی ده تا غلط فقطط تحلیل کن تستو که از درسنامه واجب تره

    سوال مشاوره ای

  • حس و حال کنکوریها
    fatemeh Asadi 3F fatemeh Asadi 3

    @Zahra-Hamrang تو ۱۶ ساعت چقدر نرماله فقط تست بدون درسنامه زد؟

    مشاوره تحصیلی

  • حس و حال کنکوریها
    fatemeh Asadi 3F fatemeh Asadi 3

    @Zahra-Hamrang والا تا ۹۰۰ تا رو دیدم حالا ۱۰۰ تا بیشتر یا کمتر دوا نداره ک🙆‍♀️😂😂

    مشاوره تحصیلی

  • تست.
    fatemeh Asadi 3F fatemeh Asadi 3

    دانش-آموزان-آلاء

    سوال مشاوره ای
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع