fatemeh Asadi 3
دیدگاهها
-
پیله ادبیات( افعال) -
پیله ادبیات( افعال)این افعال رو باید حفظ باشیم درسته؟
-
پیله ادبیات( افعال)سلام روز بخیر.
افعال گذرا به مفعول و مسند و ... تو کدوم بخش ادبیات اورده شد ؟
پیله؟
مثلا تو تستایی که در طول فرسنگ ها زدیم برای پیدا کردن نوع را یا مسند و مفعول استاد اول فعل رو چک میکنه و میگه این فعل گذرا ب مفعوله.
پیله رو ندیدم یه بخشاییو. -
جزوه استاد موقاریسلام . جزوه ی ایشون کامله؟ چرا درباره ی گریکور مندل چیزی ننوشته؟
فصل سه دوازدهم.بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
راه-ابریشمی-ها-زیست
بچه-های-همخوانی -
میتونم تموم کنم؟aynaz masoumi منظورم ب شما نبود کلا این روزا تاپیک زیاد شده ب خودتون استرس میده بیشتر❤🌹
-
میتونم تموم کنم؟@jahad-128 عادیه باور کن منم همین بودم رو یه سوال تا ده دقیقه یک رب فکر کن اوله راهه اشتباه نمیکنی فکرر کن بعدش اگه بازم نتونستی برو پاسخنامه و بعدش خودت حل کن
-
میتونم تموم کنم؟@jahad-128 یازدهمی ک خیلی وقت داری. بزن از همین الان ک تا مهر مسلط شی ی چی دستت بیاد.
من خودم ک دوازدهمیم تا بهمن اسفند ب ازای هر دو ساعت ۱۵ تا تست بیشتر نمیزدم ولی کار کردم و الان تا ۵۰ تا ۴۰ تا میتونم.
خوبه تعدادش برای شروع.
هیچکی از همون اول غول نبود.
از خودت غول بساز.
به خدا برسی به سال بعد همین موقع میگفتی کاش حتی یه دونه تست میزدم .
به خداا میگی پشیمون میشی -
میتونم تموم کنم؟my study دقیقا ، من خودم سر فیزیک .
فیزیکی ک اصلا نمیتونستم بزنم یا ریاضیی که ۵ درصد میزدم و شایدم کمتر از هر مبحث پایش ی مقدار تست کار کردم و هم اعتماد ب نفسم زیاد شد و تستارو بهتر و راحت تر جواب میدم هم حتی این یه مقدار تستی ک کار کردم باعث پیشرفتم شد . -
میتونم تموم کنم؟fatemeh Asadi 3 و میگی ای کاش از فروردین تست زدنامو شروع میکردم
-
میتونم تموم کنم؟تا حالا براتون پیش اومده بگین ای کاششش از همون موقع ۲۰ بهمن که میگفتم دیره شروع میکردم.
مطمئن باش اگه از الان شروع نکنی رسیدی به تیر با حسرت همین جملتو تکرار میکنی -
میتونم تموم کنم؟my study مگه فکر میکنی یه طراح سوال از یه اصل برنولی چقدر تیپ تست متفاوت میتونه بیاره؟
قطعا درست میشه.
اگه یکم ب درسنامه مسلط باشید و تو تست ضعف داشته باشی. با یه مرور کوچیک بری تست بزنی بعد یه مدت که تست میزنی انقدرر قاطعانه میزنی ک نیازی نداری حتی جواب یه سری از تستارو چک کنی -
میتونم تموم کنم؟یه نظری ک ب شخصه خودم دارم.
بنظرم از الان تا تیر کمتر بیایین الا خونه و تاپیک بزنید شاید یکی از روی ندونستنش بیاد و چیزی بگه و روحیتون خراب شه.
من بگم اره تو دکتر میشی واقعا میشی؟
بستگی ب تلاشتون داره.
واقع بین باشید
نیایین تاپیک نزنید بعدش تا ۴ روز برنامتونو انجام بدید بعد پایبند نباشید و دوباره تاپیک بزنید تا انگیزه بگیرید.
۹۶ روز مونده.
تا چشاتون کار میکنه بخونین و تست بزنید هیچکی تا اینجای کار صفر صفر نیست فقط یکی بیشتر تست کار کرد یکی کمتر یکی اصلا کار نکرد خب وقت الانت برا چیه؟ -
میتونم تموم کنم؟@jahad-128 ببین کارت واقعا اشتباهه علت فرار کردن از تستت چیه؟
بلد نیستی؟ خوب به درک انقدرر باید غلط بزنی و نزنی و تحلیل ببینی و بخونی که دستت بیاد همه اولش همینن.
من خودم وضعم تباه بود تباااه جوری که همش تا وقتی میرفتم سمت تست یکی دوتا ک زدم فکر میکردم دارم وقتمو تلف میکنم و برمیگشتم سمت درسنامه و از غلط زدنام میترسیدم فکر میکردم مشکل تست نزدنم از درست نخوندنم هست یا یادم رفت در صورتی که تا تستو تحلیل میکردم میدیدم اونو بلد بودم این علتش چیه؟ تنها علتش اینه ک تست کار نکردیم تا الان.
تااا میتونییی فقط تستتتت بزن فقط و فقط و فقط تستتت تحلیل کن.
ب خدا پشیمونم ک چرا زودتر تستو نزدم و همش فرار میکردم.
تا شد ی روز ک ب خودم اومدم گفتم دیگه باید تست بزنم و شروع کردم ب خلاصه نویسی یه سری از درسا مثل ریاضی فیزیک و شیمی و عربی بقیه رو چون حجم راه اریشم کم بود از همون جزوش میخونم و باور کن
درسنامه خوندم و تست زدم در عرض یک ماه و دو سه هفته من پایه رو تموم کردم البته در حد اموزشی تست زدم ولی لمش دسم اومد سخت گذشت ولی ب اون درسایی ک تستاش مسلطم جوری شده ک دوست دارم فقط تست بزنمبشین جمع بندیاتو کن.
و فقط از رو همون بخون و تست بزن.
منم شرایطم مثل تو بود تغییرش دادم.
تغییرش بده.
موفق باشیببخشید غ املایی😂
-
تست.@Zahra-Hamrang اره مخصوصا زیستش واقعا وقت گیره باز شیمی کمتر
الان شما با این روش تونستی به تسلط برسی؟
-
تست.@Zahra-Hamrang دقیقا چون میرم تو کلیپ و یکی یکی حل میکنم تا سوالو میخونم ویدئورو پلی میکنم.
ینی اول یه تعدادی بزنم بعد اونایی ک نتونستمو ی دور دیگ فک کنم بعد اگه نشدد ویدئو؟ -
میتونم تموم کنم؟@jahad-128 اولش باید زمان ببره تا یاد بگیری دستت بیاد سرعتت بره بالا
-
میتونم تموم کنم؟aynaz masoumi تلاشتو کن
خدا هست
میبینه
ناامید نباش.
نمیدونم هدفت چیه ولی اگه واقعا براش تلاش کنی در حد مرگ بخونی میرسی بهش.
استرس نداشته باش مانع رسیدن ب هدفت میشه و فقط تست بزن این تایم باقی مونده رو از تست زدن نترس ب درک از ۳۰ تا ۲۰ تا رو نزدی ده تا غلط فقطط تحلیل کن تستو که از درسنامه واجب تره -
حس و حال کنکوریها@Zahra-Hamrang تو ۱۶ ساعت چقدر نرماله فقط تست بدون درسنامه زد؟
-
حس و حال کنکوریها@Zahra-Hamrang والا تا ۹۰۰ تا رو دیدم حالا ۱۰۰ تا بیشتر یا کمتر دوا نداره ک🙆♀️😂😂
-
تست.