پایه رو بستم دوازدهمم تا ۱ فروردین بسته میشه. پایه رو در حد تست اموزشی کار کردم زیاد تست نزدم و دوازدهمم اصلا تست نزدم و تا خرداد قصدم این بود جمع بندیامو ببینم و تست بزنم.
fatemeh Asadi 3
@fatemeh Asadi 3
دیدگاهها
-
تفتان -
تفتانAli Rajabi 0 این مباحثو تست خیلییی کم کار کردم برم مستقیم سر تست اول چی؟ اگه دیدم مسلط نشدم بعدش تفتان؟
چون دوست ندارم وقتمو بزارم رو ویدئو دیدن از ۱ فروردین فقط میخوام سه پایه رو تست بزنم برای همین دودلم -
تفتانسلام.
به مباحث زیست پایه مسلط بودم قبلا. چون ولش کردم یادم رفت.
یه جاهایی مثل فصل های ۶ و ۴ و ۸ و ۹ یازدهم مشکل دارم.
بنظرتون تفتان زیست میتونه کمکم کنه این جاهایی که مشکل دارم خوب بسته شه؟
دانش-آموزان-آلاء -
وابسته وابستهmotahare kameli ممنونم🌹🌹
-
وابسته وابستهmotahare kameli سلام این شمرش چنتا ترکیب وصفی و چنتا اضافی داریم قلق خاصی داره؟ من نشکل دارم توش