سلام ، آره
ᴀʀʏᴀᴍᴇʜʀ
دیدگاهها
-
زیست یازدهم -
هر کی یه گزاره😁😁😁- چرا دخیل هستند مثلا غده بزاقی در جذب دخیل است ، صفرا دخیل است و... پس غلط
- چرا میتواند ، پس غلط
- درسته ! گیلکوژن ذخیره شده در بافت چربی بصورت درون سلولی و گلیکوژن ذخیره شده در ماهیچه ها و کبد بصورت برون سلولی (فکر کنم)
- نه ، نباید بگه به طور مستقیم !
-
قطر غلاف میلین
-
هر کی یه گزاره😁😁😁پرستو بابایی
@M-Shajarian
باید یکم سخت تر گزاره میدادم :face_with_tears_of_joy: -
زیستایلین حیدرزهی
نه امکان نداره ، چون کلا همینجوریه دیگه ( قدرت خدا ! :face_with_tears_of_joy: )نه ولی از لحاظ علمی بخاطر اینکه از آنجایی که تیمین در برابر جهش فتوشیمیایی مقاومت بیشتری دارد و کد ژنتیکی را بادوام تر می کند، DNA به جای یوراسیل از تیمین استفاده می کند.
-
زیستایلین حیدرزهی
من تاجایی که میدونم اینطوری بوده و احتمال زیاد اشتباه بوده این تست
ولی یه نکته ای هست بزارید بگم
درسته که باز یوراسیل توی دنا نیست و درسته که باز تیمین توی رنا نیست
اما نکته باحال اینه که آدنین هم مکمل تیمین هست و هم یوراسیل . -
دنای خطی پروکاریوت !سلام ، داشتم جزومو میخوندم دیدم که نوشتم :
در دنای خطی پروکاریوت تعداد نقاط پایان از آغاز بیشتره .
الان نمی فهمم چرا همچین چیزی رو نوشتم ، اصلا توی پروکاریوت دنای خطی هم داریم ؟
تجربیا
@Soniaaa -
هر کی یه گزاره😁😁😁پرستو بابایی خیلی ممنونم ازتون :bouquet:
-
اینترفرون؟؟؟؟چرا یک رو در نظر نگیریم ؟ مثلا ممکنه مونوسیت ها آلوده به ویروس شن و بعدش مونوسیت که توی بافت نیست ( منظورم خوده خوده مونوسیته )
-
هر کی یه گزاره😁😁😁بعد از مدت ها اومدم با یه گزاره لِول بالا :sparkles: :sparkler:
گزاره
همه ی یاخته های پوششی که غشای دارای چین خوردگی های میکروسکوپی دارند، مواد مفید را وارد محیط داخلی میکنند.-آزمون ماز 8 فروردین
-
هر کی یه گزاره😁😁😁@Soniaaa
من تو کتابم پیکان زدم نوشتم که مژک های چشایی داخل پرانتز در اصل ریزپرز هستند -
هر کی یه گزاره😁😁😁@ma-a
بزارین سونیا خانوم هم گزاره رو جواب بدن تا بعد من جواب رو بگم -
هر کی یه گزاره😁😁😁@Soniaaa
اره بطور علنی نگفته ولی یه جورایی میتونن عده ای این مورد رو طوری بخونن که انگار فسفر داره -
هر کی یه گزاره😁😁😁@Soniaaa

-
هر کی یه گزاره😁😁😁سوال داشتم !
برای حل این تست الان من زنبور عسل و مار رو دستم بگیرم تست رو بزنم یا کرم پهن هرمافردیت رو دستم بگیرم !

-
جفت ، بند ناف ، سیاهرگ !درود

من نمیتونم اینو درکش کنم

میتونید از این شکل کمک بگیرید
تجربیا
@Soniaaa
@Musician -
پارامسی@Dr-Mahh
این از اون سوالاست که آدم خوابش نمیبره :face_with_tears_of_joy: -
جفت ، بند ناف ، سیاهرگ !@Soniaaa
@Musician
آره برداشت طراح هم همین بوده ولی من میگم ااین سیاهرگی که رنگ کردم این تو بازی ما نیست ؟

این سیاهه رو میگم -
جفت ، بند ناف ، سیاهرگ !@Soniaaa نمیگیرم منظورتونو :grinning_face_with_sweat:
-
هر کی یه گزاره😁😁😁گزاره
هــــر اندام دارای غدد درون ریز و برون ریز که در مجاور محل اتصال میزنای به کلیه چپ قرار دارد همانند غده سازنده ADH ، توانایی ترشح دو هورمون با دو نقش مخالف از هم را دارد.