سلام دوستان لطفا یکی ماهیچه بین دنده ای خارجی و داخلی رو توضیح بده
ᴀʀʏᴀᴍᴇʜʀ
دیدگاهها
-
ماهیچه بین دنده ای خارجی و داخلی -
من ۸ ساله از درس خوندنم میگذرهKosar Rahimi 0
درود بر شما
فکر میکنم گرفتن دیپلم باید الان در اولویت باشه
حالا این نظر شخصی منه باید سوال کنید از سایر عزیزان این انجمن و یا میتونید از آموزش پرورش منطقه هم سوال کنید -
سوال سخخخخخخخخخخت کانون، بحث لوله گوارشسلام فکر کنم باید سوال رو با هر دوتا حرکت حل کنیم یعنی گزینه ها هم باید برا کرمی صدق کنه هم قطعه قطعه کننده
-
ماهیچه بین دنده ای خارجی و داخلیمحمد فواد منظورم این که یکی از روش شکل بهم نشون بده ، ولی بازم ممنونم از وقتی که گذاشتی
-
طحالآناتومی طحال
این اندام شبیه به یک مچ گره خورده و کشیده، به رنگ بنفش است و در یک فرد سالم، حدود ۱۷۰ گرم وزن و ۷ تا ۱۴ سانتیمتر طول دارد. هنگام بیماری یا آسیب، اندازه آن افزایش مییابد چون درگیر تولید اجزای سیستم ایمنی و دفع سموم میشود. به طور کلی طحال، از دو بخش زیر تشکیل شده است:
پالپ قرمز: دارای سینوسها یا حفرات وریدی (سیاهرگی) که با خون پر شدهاند و بافتهای همبند(پیوندی) که با گلبولهای قرمز و سفید پر شدهاند.
پالپ سفید: شامل سلولهای ایمنی یعنی گلبولهای سفید نوع T و B است. -
هر کی یه گزاره😁😁😁@Zeinab-Evazi در هر کی یه گزاره😁😁😁 گفته است:
@Allen-Gamer
نه دیگه 👀😁
گزاره اشتباه میشه دیگه، چون عدسی جزء لایه میانی نیست.آها
-
سوال سخخخخخخخخخخت کانون، بحث لوله گوارشMahan Xodayi 2 در سوال سخخخخخخخخخخت کانون، بحث لوله گوارش گفته است:
Michael Vey نه خیر دو حرکت نمیشه فقط کرمی قطعه قطعه کننده اثرش بر کیموسه نه غذا
چرا هر دو حرکت نمیشه ؟ اخه توی صورت سوال گفته که هرررررر نوع حرکتی که در اثر ورود غذا به بخش های مختلف لوله گوارش صورت گیرد ....
چون گفته بخش های مختلف
-
سوال سخخخخخخخخخخت کانون، بحث لوله گوارشMahan Xodayi 2 در سوال سخخخخخخخخخخت کانون، بحث لوله گوارش گفته است:
@Allen-Gamer
اقا قطعه قطعه کننده مگه درروده باریک نیست!؟؟؟
ایا به روده باریک غذا وارد میشه؟؟؟
کیموس با غذا یکیه!؟؟؟
سوال یه نکته در نظر گرفته یکی دیگه رو نگرفته!! ولی ی نکته داشت ما دهان رو در نظر نگرفتیم اونم بگیریم کلا گزینه درست نداریم
قطعه قطعه کننده هم نباید در نظر گرفت چون به روده غذا وارد نمیشهاوکی اوکی حق با تویه من تسلیمم به نکته کیموس توجه نکردم :grinning_squinting_face: :folded_hands_medium-light_skin_tone: :bouquet:
-
سوال سخخخخخخخخخخت کانون، بحث لوله گوارشMahan Xodayi 2 بقول آقا موقاری میخواستم در برابر فهمیدن ممانعت کنم :face_with_tears_of_joy:
-
ماهیچه بین دنده ای خارجی و داخلیMahan Xodayi 2 فکر کنم منظورتون بود در بازدم عمیق ماهیچه های بین دنده ای داخلی دیگه ؟
-
ماستوسیــــتReza Dolatsha sarvin Piri
از شما عزیزان سپاس گذارم که وقتتون رو هدیه دادید :folded_hands_medium-light_skin_tone: :rose: :smiling_face: و به ماستوسیت کمک کردید باباشو پیدا کنه :face_with_tears_of_joy: -
گیرنده آنتی ژنی -
گیرنده آنتی ژنی@zahra-hamrang
-
غدد درون ریزhossen forozan در غدد درون ریز گفته است:
چطور بخش پیشین هیپوفیز دارای یاخته های عصبی ترشحی نیست؟؟
خب نیست دیگه ! بجاش با رگ های خونی با هیپوتالاموس در ارتباطه
-
استخوانhossen forozan در استخوان گفته است:
چطور میشه که یاخته های بخش سامانه هاورس استخوان ها برای ناقل عصبی گیرنده داشته باشن؟
ببینید دوست عزیز عرضم به حضور شما که کتاب در این مورد صحبت نکرده و فکر کنم به طور کلی معمولا یاخته هایی که تحریک میشن یا حالا به نحوی با سیستم عصبی در ارتباطند خب باید سیناپس بدن و بحث ناقل عصبی و اینا پیش میاد ، و خب این ناقل ها در غشای یاخته های پس سیناپسی گیرنده دارند و این گیرنده جنسش پروتئینی ، حتما یاخته های استخوانی حالا چه جزو سامانه هاورس باشند یا نباشند بلاخره شاید این پروتئین گیرنده رو دارند
-
نایژهآره کامله .
-
میوز اولین جسم قطبیسلام سلام ، حالتون چـــطوره ؟
یه سوال ، الان میوز 2 در خانم ها وابسته به لقاحه دیگه ! خب بعد اقا لقاح هم انجام شد اسپرم اومد توی لوله فالوپو اینا... الان اووسیت ثانویه میره میوز 2 بده درسته ؟
%(#b300ff)[اره درسته پ.ن : مثلا شما اینو گفتید] :face_with_tears_of_joy:خب سوال من اینه ، آیا این اولین جسم قطبی هم قطعا میره میوز 2 بده یا نه ؟
-
میوز اولین جسم قطبیMo Xo آها پس یعنی هر وقت هم اسپرم اومد توی لوله فالوپ الزاما قرار نیست که اولین جسم قطبی هم باید میوز 2 بده ؟
-
رررونویسی (بر وزن رررپ مانسترر!)Michael Vey از این که یه لجند نیستم احساس خوبی نمی کنم :face_with_tears_of_joy:
-
هورمون هاhossen forozan در هورمون ها گفته است:
سلام بچه ها
بچه ها کاسی تونین تحت تأثیر هورمون محرک هیپوفیز پیشین قرار دارد یا توسط تنظیم بازخوردی و میزان کلسیم خون ترشحاتش تنظیم میشه؟سلام ، با بازخوردی منفی هستش