درود ، حتما شما هم مث من فکر میکنید که سوالاش آسونه !
نه اینطور نیست !
امروز برای اولین بار یه آزمون از گاج دادم سوالاش خوب بود .
اگه دوس داشتین شاید بعد تحلیل چند تاشو که جالب بود رو اینجا بزارم؟
@Forouhar آره بخونین، تسلطتون خوبه فقط یه مرور و تست لازمه و من فکر میکنم علاقه بیشتر به گیاهس با قوی کردن پایه میسر میشه (یعنی فصل ۶ دهم، تقسیمات سلولی و تولید مثل)
[image: 1680073572987-76d9011a-724b-452e-8b73-1ba3444c9659-image.png]
سعید جان
اون مسبب اصلی تشکیل سیاهرگ نیست...
بلکه خودش به یکی از اون دو سیاهرگ جفت پیوست خورده........