Mery Stetar نیازی به پیشگویی کردن نیست من فقط خواستم بدونم برای کنکور ضعف بزرگیه یا نه از کسایی که این راهو رفتن راهنمایی خواستم.
Helen Alinia 2
دیدگاهها
-
تست نزدن در پایه دهم -
زست دهم ماده زمینه ایسلام دوستان خوبین❤
بچه ها لطفا بگین ماده زمینه ای چیه و چه فرقی با مایع بین یاخته ای داره؟
یه توضیح مفصل و خوب میخاما مرسی😂😉اخه خیلی وقته این سوالم برطرف نشده
دانش-آموزان-آلاء تجربیا دهم یازدهم دوازدهم -
محصولی که خریدم کجاستجزا ماد  -
اینده شغلی تجربیسلام و خسته نباشید. سوالم اینه که بعد ورود به دانشگاه برای اینکه پزشک عمومی بشیم چندسال زمان نیازه؟ برای گرفتن تخصص چندسال؟ و آیادر زمان دانشجویی از طرف دولت جذب میشیم برای کار یا باید خودمون دنبال کار باشیم؟ حدود هزینه لازم برای گرفتن مدرک پزشکی عمومی چقدره؟ تعهد خدمت رایگان به چه صورته؟
z Gheibi فارغ-التحصیلان-آلاء تجربیا
لطفا اگه کسیو میشناسید که میتونه به سوالم جواب بده منشن کنید ممنونم❤ -
زیست دهم فصل ۲z Gheibi سلام شما خوبین؟🤩اره دارم درس میخونم . فهمیدن این سوالم برام ارزو شده
-
محصولی که خریدم کجاستجزوه هارم دانلود نمیکنه ارور میده
-
آیا این رفتارای اَخیرم عادیه؟زهرا قدیری نماز بخون با خدا صحبت کن خیلی راحت مثل یه دوست صمیمی، وقتی با خدا صحبت میکنی اروم میشی قلبت اروم میگیره حالت خوب میشه بهترین درمون برای حال بد دردو دل کردن با خدا هستش وقتی باهاش حرف میزنی حس میکنی جوابتو میده باهات حرف میزنه ، ویه پیشنهاد دیگه به نظرم رابطتو با خانوادت درست کن. باهاشون صمیمی باش و مشکلتو بهشون بگو حرف بزن حتی اگه مشکلی نداری راجب زندگیت، راجب حالت، درست و... صحبت کن. اگه خواهر یا برادر داری چه بهتر .
به ایندت هم فکر کن به ارزوهات -
زیست دهم فصل ۲z Gheibi اره سیتوپلاسمو میدونم
مایع بین یاخته ای و ماده زمینه ای و مایع میان بافتی رو نمیدونم.ممنون میشم کمک کنی😭 -
محصولی که خریدم کجاستجزا ماد ممنون🙏
-
آیا این رفتارای اَخیرم عادیه؟زهرا قدیری راستی منم یه مدت مثل تو وقتی میخواستم درس بخونم فکرم هزار جا میرفت. یکاری کردم جواب داد توام همین کاری که من کردمو امتحان کن ایشالا مشکلت حل میشه
ببین به تمام اتفاقاتی که جدیدا برات افتاده مثل : هفته پیش با دوستات رفتی بیرون یا دیروز جشن تولد رفتی یا هر چیز دیگه ای که تو ذهنت هست. بشین خوب بهشون فکر کن. کی چی گفت و چیشد و اینا.... هر چقدرم طول بکشه مهم نیست بشین بهشون فکر کن. میدونی چرا اینو میگم؟ بزار با یه مثال بهت بگم، فک کن ذهن تو مثل یه نخ به تخته روبه روت وصل شده، وقتی چیزایی دیگه تو ذهنت هست نمیزاره این نخ مستقیم به تخته وصل باشه هی این نخو اینور اونور میکشه و ذهنت رو از درس دور میکنه و هزار تا چیز تو ذهنت هست
ولی اگه بشینی یه دور کامل به همشون فکر کنی پروندشو ببندی😂بزاری کنار تنها چیزی که تو ذهنت میمونه درست هست
موفق باشی -
پرز
سلام بچه ها روز بخیر. دوستان اقای موقاری گفتن که تو پرز این اتفاقا میوفته☝🏻مگه پرز یه سلوله که این اتفاقا توش بیوفته؟تو شکل کتاب هم اصلا شبیه یه سلول نیست چون توش رگ و.... داره و ریز پرز دورش هم سلوله ولی میگن اون ریز پرزا غشاعه.
میشه توضیح بدید لطفا
دانش-آموزان-آلاء تجربیا دهم دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا -
محصولی که خریدم کجاستجزا ماد ببخشید یه سوال دیگه
من چجوری باید از این محصول استفاده کنم؟ اخه فردا شروع میشه ولی برنامه ندارم -
راهنمایی لطفا@zahra-hamrang خیلی ممنون
-
زیست یازدهم فصل اولسلااام دوستان❤
بچه ها اقای موقاری گفتند که سلول نوروگلیا میاد دور اکسون یا دندریت غشا سازی میکنه. ینی میلین غشای سلول نورگلیاست
این ینی سلول نوروگلیا اکسون رو از تو خودش رد کرده؟یا غشا ساخته و غشایی که ساخته رو چسبونده به اکسون؟ میشه این مبحثو توضیح بدید ساده تر مرسی
تجربیا دانش-آموزان-آلاء دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا یازدهم دوازدهم -
محصولی که خریدم کجاستجزا ماد اهان خیلی ممنون. خداکنه تا فردا برنامه رو بدن که عقب نمونیم
-
زیست یازدهم فصل اول@sania-andiravan اهان غشا رو میپیچونه دور اکسون خودش میره اونور.
هنوز کتابا به دستم نرسیده -
محصولی که خریدم کجاستسلام صحبتون بخیر. من دیروز ظهر راه ابریشم رو خریداری کردم. ولی نمیتونم فیلما و جزوه هارو پیدا کنم
به پشتیبانی هم هر چقدر پیام میدم جواب نمیدن. میشه راهنمایی کنید باید چیکار کنم؟ راه-ابریشم-پرو-زیست @M-an راه-ابریشم-پرو-ریاضی-تجربی راه-ابریشم-پرو-شیمی -
زیست دهمعسل عیسی پره در زیست دهم گفته است:
سلام
دوستان وقتی پروتئین رو تجزیه کنیم به امینواسید تبدیل میشود و اگر امینو اسید را تحزیه کنیم به پپتید تبدیل میشود ؟یا اینکه به پیوند بین دو تا امینو اسید پپپتید گفته میشود ؟
اصلا پپتید چیع ؟
-
محصولی که خریدم کجاستآرمین عنصرپور اوکی ممنون🙏
-
زیست دهمسلام دوستان روز خوش🌷
اقای موقاری گفتن که همه گلوکز ها و اغلب امینواسید ها از طریق انتقال فعال وارد یاخته میشن.
و موقع تدریس پمپ سدیم پتاسیم گفتند که Na از طریق انتشار تسهیل شده وارد یاخته میشه و گلوکز ها و اغلب امینواسید ها به Na میچسبند و وارد یاخته میشن.
حالا سوال من اینه که یجا گفتند گلوکز ها و اغلب امینو اسیدها از طریق انتقال فعال وارد یاخته میشن ولی یجا دیگه گفتند که همراه Na که تسهیل شدس وارد میشن.بالاخره چجوری وارد میشن؟
دانش-آموزان-آلاء تجربیا دهم یازدهم دوازدهم