@Mohsen-M-T در ارتباط با پرش ضمیر هم باهاتون موافقم ش در منش پرش ضمیر به حساب میاد که مرجعش به
واژه ی قدم بر میگرده
دیدگاهها
-
معنی شعر -
بخش مرکزی و محیطی دستگاه عصبی پلاناریاmehranmirzaei متشکرم
-
سوالسلام.
توی بخش Speaking وقتی دارم از سوم شخصی صحبت میکنم که جنسیتش مطرح نیست، گفتن he or she خوبه؟ موردی نداره چندین بار این استفاده بشه؟ it هم میشه به کار برد در این حالت برای سوم شخص انسانی؟ -
معنی شعر@Mohsen-M-T من معنی این بیت از ی معلمی پرسیده بودم که گفتن به* عشق عاشق به معشوق قبل از به دنیا اومدن معشوق اشاره میکنه *. برا اینکه از درستی جوابشون مطمئن شم از چن تا معلم دیگه هم پرسیدم یکیشون گفتن همون معنی * درسته
ولی یکی از معلما این معنی رو کلا رد کردن و جوابی که دادن کاملا متفاوت با معنی اولیه بود و به معنی بیت
هم نزدیک تره!!
معنی جدید بیت **: آن زمان که به دلیل ارادت به پیشگاه معشوق سجده میکردم و پیشانی بر قدمش میگذاشتم ، زلف دراز او همچون زنجیری به دور کمر باریکش ، همچون کمر بندی پیچیده شده بود.ولی اگه معنی بالا رو برا بیت (روزگاری که منش سر به قدم میسودم /زلف او در عدم آباد کمر میگردید) در نظر بگیریم ،اون وقت نمیتونیم برا سر به قدم سودن مفهوم کنایی در نظر بگیریم چون معنی جدید ** ، بیت رو واو به واو در معنی و مفهوم خودش توضیح داده!
همچنین گفتن شاعران سبک هندی بیشتر به دنبال ابداع اصطلاحات تازه بودن و خیلی به معنای
ابیات خود اهمیت نمی دادن. -
بخش مرکزی و محیطی دستگاه عصبی پلاناریاmehranmirzaei نکته ی جالبی بود خیلی ممنون
-
سوالasmw mmdn خیلی ممنون من همه رو منشن کردم فرقی نداره که اینجا یا تاپیک منحصرا زبان!
-
معنی شعر@Mohsen-M-T شما باید سودن رو در جمله جستجو کنید یعنی باید معنی" سر به قدم سودن "رو بجویید!!
-
بخش مرکزی و محیطی دستگاه عصبی پلاناریاmehranmirzaei رشته های کوچکی که از مغز پلاناریا بیرون زدن چی اونا هم جز دستگاه عصبی محیطین؟
-
سوالAli Masouminya ممنون بابت توضیحاتتون
-
معنی شعر@Mohsen-M-T منم معنی این بیت زیاد نگرفتم
شاید اونجا که میگه موهاش به دور کمر باریکش افتاده بوده منظورش از سن کم معشوقش باشه یعنی شاعر برا اینکه بگه این عاشق از همون اول عاشقِ معشوقش بوده از کلمه ی کمر باریک استفاده کرده که یه جورایی به معنی اول که میگه قبل اینکه به دنیا بیای عاشقت بودم ربط میدم !!!
البته این نظر منه! -
رابط پینه ای و سه گوشmehranmirzaei خیلی ممنونم
ایشالله -
سوالAli Masouminya
It was advantageous -
قلم چی 18 مهرAmin Mojarradi در قلم چی 18 مهر گفته است:
@mahta-kamali اره دقیقن...
این تاپیک رو یه هفته قبل از قلم چی زدم...
از دوستان پرسیدم چه ترازی رو میخان کسب کنن واس ازمون این هفته...
تراز و نظراشون رو گفتن
جمعه این هفته بعد از ازمون همرو دوباره منشن میکنم بیان بگن که چیکار کردن ...
ایا ب ترازی ک میخاستن رسیدم یا نه؟
راضی بودن از خودشون؟
اگر که ترازیی که میخاستن و به اون ترازی که رسیدن رو هم بگن خیلی خوبه...
اگر هم کارنامه یا قسمتی از اون رو شیر کنن که واقعا عالی میشه...
این تاپیک فقط برای بیشتر کردن تلاش خودتونع و سعی میکنید بیشتر تلاش کنید تا براتون راحت تر باشه که بگید به چه ترازی برای این ازمون رسیدید یا شیر کردن کارنامه هم براتون خیلی راحت تر میشهشیر کردن کارنامه ها میتونه انگیزه بچه هارو بیشتر کنه
راستی من خودم از الان نمیتونم بگم چه ترازیو میخوام کسب کنم!
به نظرم درصد های احتمالی درس ها گفته بشه بهتره
هرچند مشخص کردن تراز هم خیلی خوبه -
سوال -
فیلم زبان فارسی سبطیDrfariborz بله برا ما هم مشکل پخش داره
-
آزمون های سنجشMobina M در آزمون های سنجش گفته است:
@mitra-ism-rahmani سلام
تا ۱۵۰۰۰ هزاریعنی چی؟
یعنی میشه گفت هف هزار قلمچی معادل پونزده هزار سنجشه؟ -
سوالخانومِ_دوست_داشتنی
Screenshot_۲۰۲۰۰۷۱۵-۱۴۴۷۴۳_Samsung Internet.jpg
از طریق قسمتی که در تصویر بالا زیرش خط کشیدم میتونی عکس دلخواهت رو به اشتراک بزاری -
فیلم زبان فارسی سبطی@نگین-وهاب-مقدم برا من اصلا پخش نشد
-
آزمون های سنجشMobina M در آزمون های سنجش گفته است:
@mahta-kamali بهتره بگیم معادل ۱۴۰۰۰ چون هیچکی ۱۵۰۰۰ نمیشه😂😂😂
واقعا؟ من تا حالا نمیدونستم تراز آزمون های سنجش اینجوریه😅