سلام و درود بر همه آلایی های عزیز🌟💞
دوستان نظر و تجربتون در مورد پیش خوانی دروس چی هست؟
از نظر شما پیش خوانی دروس کار درست و. کمک کننده ای هست
واینکه اگر نیاز به پیش خوانی هست،،بهتره همه دروس خوانده بشه یا فقط تخصصی ها؟!!
دهم تجربی هستم
دانش-آموزان-آلاء
یازدهم دهم
منتظرنظر و تجربیاتتون هستم💕💕
