Mo Xo به خدا اصلا بیرون رفتن برام یه جوری شده! دوست دارم همهاش خانه باشم
Matin Mousavi 1
دیدگاهها
-
هر کی یه گزاره😁😁 -
هر کی یه گزاره😁😁Mo Xo 😅😂 ای بدبختی. تو خیابان دعوا نکنی با مردم
-
هر کی یه گزاره😁😁Mo Xo آخ منم شلوغی رو دوست ندارم😑
با این اعصاب چه دانشگاه چه طور میشه🤦
-
هر کی یه گزاره😁😁Mo Xo 😂😂😂
-
مجهول های دو شکل زیست۲Kit Cat بله درسته که دونستن بهتر از ندونستنه. الان خیلی از مطالب کتاب اشتباهن مثلا یکی از بزرگترین اشتباهات شکل چشم در یازدهم هست که برعکسه. ولی ما برای کنکور باید اینا رو جواب بدیم. این موضوعات در دانشگاه به طور تمام و کمال و درست یاد گرفته میشه. الان فقط ذهن رو درگیر و از مسئله اصلی دور میکنه. چون خود کتاب هم در هیچ جایی در مورد این نه حرفی زده و نه در شکل معرفیش کرده.
-
هر کی یه گزاره😁😁😁 -
هر کی یه گزاره😁😁😁Paŕsa مایکل😁
البته برا من یچیز دیگهاس😂😂
-
هرکی یه گزاره۳😁😁😁درود. دوستان یکی از هدفای این تاپیک و شاید اصلی ترینش این بود که یسری گزاره ها رو خودتون بسازید و بقیه دوستان تحلیل کنن و جواب بدن! یعنی خودتون طراح بشید! اینجوری خیییلی تاثیرگذار تره! وگرنه گزاره از کتاب و کنکور و اینا که همه دارن! سعی کنید گزاره های درسته رو بسازید تا ذهنتون درگیر بشه! وقتی خودتون طراح بشید دیگه پیچوندن رو یاد میگیرید! به اصطلاح خودتون زغال فروش میشید و طراح دیگه نمیتونه بهتون بندازه و هرجور هم بپیچونه دستشو باز میکنید! پس سعی کنید تا جایی که میشه خودتون گزاره خلق کنید.