mehranmirzaei سه میشه
Matin Mousavi 1
دیدگاهها
-
تست 10 -
تست 4Ryhn E الان تا چیزمان تو گمراهی هستیم(تا کمر)😂
-
تست - گیرندۀ حسی
درود. این تست به نظرم تست خوب و نکته داری اومد، گفتم بذارم شما هم ببینید. -
دانشگاهSam Samsam درود.

-
بیماری های خود ایمنی کتاب (برای کنکور)amir jedi من با موقاری قلمچی رو ۷۰ به بالا میزنم عزیز جان. تا حالا هم دبیری بهتر از سلطان موقاری ندیدم
-
مُردمNafas Hadian 0 درود. طبیعی هست. اصطلاح دینی و روانشناختی بهش میگن شبح. از لحاظ علمی هم به علت استرس و اضطراب و فعالیت های مغز هست که بعضی مواقع اون اتفاق برای آدم میفته. البته من برای خودم این اتفاق نیفتاده ولی برای اطرافیانم چرا اتفاق افتاده. بعضی مواقع حتی فرد اخساس خفگی میکنه و انگار یکی داره خفهاش میکنه و انگار داره باهاش مبارزه میکنه. این طور حالات مغز یه سری مشکلات براش به وجود میاد که رفع میشه. اگه یکی کنارتون باشه و سریعا شما رو آگاه کنه و شما رو از اون حالت در بیاره سریع خوب میشید وگرنه سختیاش رو باید تحمل کنید. در مورد خطرناک بودنش اطلاعی ندارم. بد به دلتون راه ندید
-
هر کی یه گزاره😁😁@soniaaa ساقه های تخصص یافته رو یادتون نره!!
-
رتبه برتر های کانونTragic Girl درود. من خودم انجام ندادم و به نظرم نکنید این کار رو!!
دلیل: اولا که انتخاب رشته یه امر تخصصیه و کار هر کسی نیست! دوما طرف خودش تازه شده دانشجو چه طوری میتونه مثل کسی باشه که سالهاست داره تخصصا کار انتخاب رشته انجام میده و هر سال با انواع دانشآموزا کار انجام میده!
مشاورای تحصیلی مارو خوردن خداشاهده! پیج هر دانشجوی پزشکی رو باز میکنی، بیو زده " مشاورهی کنکور" " با ما رتبه برتر شو". واقعا من نمیتونم اینو درک کنم و فقط میتونم بگم کمی خجالت بکشید. من هرموقع باشه باید این حرفو بهشون بزنم ولی هنوز صبر کردم تا جای مناسبش
حالا این نظر شخصی من بود.
بازم بپرسید! -
هر کی یه گزاره😁😁😁هرکی یه گزاره دو داره قوی تر پیش میرهها👍👍😁
-
اشتباه بزرگ@Amir-h-mhm نه مشکل میدونی چیه؟؟!! مشکل اینه که اگه آلا هم مثل جاهای دیگه ۳۰ میلیون هزینه میگرفت اینجوری نبود دیگه
-
چرا مشاوره نگیریم؟@Fatemeh_Baghaee من که کلا نه مشاور داشتم و موافق هم نیستم زیاد با این قضیه ولی بغضیا میگیرن دیگه. منم دقیقا این نظرمه که هیچ کس به اندازه خودت خودتو نمیشناسه و ضعف هاتو نمیدونه! اون وقتی رو که میذاری با مشاور صحبت کنی، خودت روی خودت کار کن
-
تست 6۱ چون دختر بچه ۵ ساله میوز نمیده
۲ چون کروموزوم y از ۲۲ کوچک تره که دختر نداره
۴ چون هورمون رشد برا استوان پهن نبود.(البته اینو شک دارم چون صفحه رشد برا استخوان پهن نیست) -
تست 3Mahan Xodayi 2 عجب جمله جواد خیابانی طوری بود😂
-
تست 7mehranmirzaei گزینه ۴ خیلی درسته
-
تست 4mehranmirzaei ولی به نظرم دو میتونه باشه
-
تست 8mehranmirzaei گزینه ۲ درسته چون روزنه آبی باز و بسته نداره
-
تست 12Mahan Xodayi 2 خب آره کوتاه برد وارد خون نمیشه
-
رفع اشکال لحظه آخر ریاضی آلاءsadeghsabeti 👌👌
می نوش که عمر جاودانی این است
خود حاصلت از دور جوانی این است😅 -
دانشگاه -
تست - رگMatin Mousavi 1
دوستان تحلیلتون در مورد سایر گزینه ها کاملا درسته. یعنی با رد گزینه جواب در میاد. اما درستی گزینه ب در این شکلی که فرستادم معلوم میشه که شبکه مویرگی دور لوله های پیچخورده از یک سرخرگ انشعاب میشه و دوباره هم به همون سرخرگ برمیگرده!!!
