Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
mlika hoveidaM

mlika hoveida

@mlika hoveida
تجربی
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
650
موضوع ها
259
Shares
0
گروه‌ها
3
دنبال‌کننده‌ها
7
دنبال‌شونده‌ها
1

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • شیمی دهم
    mlika hoveidaM mlika hoveida

    _MILAD_ اگ میشه با همون فرمولی که نوشته بودید حلش کنین

    شیمی

  • شیمی دهم
    mlika hoveidaM mlika hoveida

    ۲۰۲۲۰۹۱۹_۲۰۳۹۱۹.jpg
    _MILAD_ وایی ببخشید منم هی سوال میپرسم😅
    میشه جواب اینو فقط عکسشو فیلم نمیخواد بفرستید ‌که من چک کنم با جوابم🙂🙏

    شیمی

  • افسردگی
    mlika hoveidaM mlika hoveida

    امیر رضا 1 سلام وقتتون بخیر
    راستش میخواستم بگم که من کاملا حالتون رو درک میکنم چون خودمم چند وقت پیش دقیقا افسردگی گرفته بودم
    خیلی هم شدید بود افسردگیم و داشتم نابود میشدم و حتی به فکر خوردن قرص و اینها بودم
    اولا اینکه هیچکسی به اندازه خودمون نمیتونه حال خودمونو خراب کنه و هیچکسم به اندازه خودمون نمیتونه حالمونو خوب کنه
    به این فک کنین که هر لحظه ک افسرده هستین و درس نمیخونین چقدر توی رتبه و دانشگاه و آیندتون اثر میزاره
    درسته همه خسته میشن خیلیا هم افسرده میشن ولی اگ از این فاز در نیاین سال دیگه این موقع ده برابر بیشتر افسرده میشین و با خودتون میگین ک ای کاش تسلیم نمی‌شدم
    من واستون دعا میکنم که بهتر بشید شماهم از خدا بخواهین حتما حالتون خوب میشه
    موفق باشید

    مشاوره تحصیلی دوازدهم تجربی دانش آموزان آلا تجربی کنکور ۱۴۰۲

  • شیمی دهم
    mlika hoveidaM mlika hoveida

    _MILAD_ مرسی واقعا

    شیمی

  • شیمی دهم
    mlika hoveidaM mlika hoveida

    _MILAD_ مرسی ممنونم متوجه شدم
    من کلا یکم با شیمی اوکی نیستم😅 یکم شیمیم ضعیفه

    شیمی

  • شیمی دهم
    mlika hoveidaM mlika hoveida

    _MILAD_ مرسیی

    شیمی

  • شیمی دهم
    mlika hoveidaM mlika hoveida

    Screenshot_۲۰۲۲۰۹۱۹-۱۹۰۸۵۴_OfficeSuite.jpg
    سلام بچه ها میشه این سوالو توضیح بدید
    تجربیا
    _MILAD_

    شیمی

  • گوارش لیپید ها
    mlika hoveidaM mlika hoveida

    Anzw 18 مرسی عزیزم

    زیست شناسی

  • گزارش ساعت مطالعه برای یازدهمی ها (تمامی رشته ها)
    mlika hoveidaM mlika hoveida

    سلام وقت بخیر
    ۱۴۰۰/۶/۲۷
    جمع کل مطالعه:۷ ساعت
    تست:۳۰
    شب خوش⚘

    مشاوره تحصیلی

  • راه ابریشم
    mlika hoveidaM mlika hoveida

    @Razieh-Kosari مرسی

    راه ابریشم آلاء

  • راه ابریشم
    mlika hoveidaM mlika hoveida

    پرستو بابایی مرسی عزیزم

    راه ابریشم آلاء

  • راه ابریشم
    mlika hoveidaM mlika hoveida

    ممنون از پاسخگوئیتون 😂🙂

    راه ابریشم آلاء

  • راه ابریشم
    mlika hoveidaM mlika hoveida

    سلام بچه ها
    ی سوال کسائی که از راه ابریشم آلا استفاده میکنن میخواستم ببینم اینکه میگن دهم تا دوازدهم رو کار میکنن بعد اینجوریه که ترکیبی یاد میدن یا از دهم شروع میکنن و پیش میرن؟
    بچه-های-تجربی-ابریشم-پرو

    راه ابریشم آلاء

  • گوارش لیپید ها
    mlika hoveidaM mlika hoveida

    آخه توی کتاب فقط گفته آنزیم لیپاز تری گلیسرید ها رو به واحد سازندشون تبدیل میکنه ولی نگفته لیپاز کجا ک

    زیست شناسی

  • گوارش لیپید ها
    mlika hoveidaM mlika hoveida

    سلام بچه ها خوبید؟
    ی سوال گوارش لیپید ها از دهان شروع میشه یا معده بعضی جاها میگن معده ولی خب تو اینترنت زده ما توی دهان لیپاز بزاقی داریم و راستش یه جا هم خوندم که گفته بود چون تو معده Hcl داریم اصلا نمیتونیم گوارش لیپید داشته باشیم میخواستم ببینم الان گوارش لیپید رو از کجا باید در نظر بگیریم؟

    تجربیا

    زیست شناسی

  • راه ابریشم آلا
    mlika hoveidaM mlika hoveida

    @mahdi-najafi-2 متشکرم

    راه ابریشم آلاء

  • زیست دهم
    mlika hoveidaM mlika hoveida

    @سینا-0 ممنونم

    زیست شناسی

  • راه ابریشم آلا
    mlika hoveidaM mlika hoveida

    سلام بچه ها خوبین
    بچه ها ی سوال پک راه ابریشم پرو آلا واسه کسی که میخواد بره یازدهم خوبه؟ یا زوده؟
    یعنی منظورم اینه که از صفر صفر درس میدن یا ترکیبی؟

    راه ابریشم آلاء

  • زیست دهم
    mlika hoveidaM mlika hoveida

    پرستو بابایی مرسی عزیزم

    زیست شناسی

  • زیست دهم
    mlika hoveidaM mlika hoveida

    @سینا-0 خب آخه متنه کتابه که صفحه ۲۰ در قسمت بلع خط۸ نوشته غده های مخاط مری ماده مخاطی ترشح میکنن

    زیست شناسی
  • 1
  • 2
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 32
  • 33
  • 17 / 33
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع