_MILAD_ اگ میشه با همون فرمولی که نوشته بودید حلش کنین
mlika hoveida
دیدگاهها
-
شیمی دهم -
شیمی دهم
_MILAD_ وایی ببخشید منم هی سوال میپرسم😅
میشه جواب اینو فقط عکسشو فیلم نمیخواد بفرستید که من چک کنم با جوابم🙂🙏 -
افسردگیامیر رضا 1 سلام وقتتون بخیر
راستش میخواستم بگم که من کاملا حالتون رو درک میکنم چون خودمم چند وقت پیش دقیقا افسردگی گرفته بودم
خیلی هم شدید بود افسردگیم و داشتم نابود میشدم و حتی به فکر خوردن قرص و اینها بودم
اولا اینکه هیچکسی به اندازه خودمون نمیتونه حال خودمونو خراب کنه و هیچکسم به اندازه خودمون نمیتونه حالمونو خوب کنه
به این فک کنین که هر لحظه ک افسرده هستین و درس نمیخونین چقدر توی رتبه و دانشگاه و آیندتون اثر میزاره
درسته همه خسته میشن خیلیا هم افسرده میشن ولی اگ از این فاز در نیاین سال دیگه این موقع ده برابر بیشتر افسرده میشین و با خودتون میگین ک ای کاش تسلیم نمیشدم
من واستون دعا میکنم که بهتر بشید شماهم از خدا بخواهین حتما حالتون خوب میشه
موفق باشید -
شیمی دهم_MILAD_ مرسی واقعا
-
شیمی دهم_MILAD_ مرسی ممنونم متوجه شدم
من کلا یکم با شیمی اوکی نیستم😅 یکم شیمیم ضعیفه -
شیمی دهم_MILAD_ مرسیی
-
شیمی دهم -
گوارش لیپید هاAnzw 18 مرسی عزیزم
-
گزارش ساعت مطالعه برای یازدهمی ها (تمامی رشته ها)سلام وقت بخیر
۱۴۰۰/۶/۲۷
جمع کل مطالعه:۷ ساعت
تست:۳۰
شب خوش⚘ -
راه ابریشم@Razieh-Kosari مرسی
-
راه ابریشمپرستو بابایی مرسی عزیزم
-
راه ابریشمممنون از پاسخگوئیتون 😂🙂
-
راه ابریشمسلام بچه ها
ی سوال کسائی که از راه ابریشم آلا استفاده میکنن میخواستم ببینم اینکه میگن دهم تا دوازدهم رو کار میکنن بعد اینجوریه که ترکیبی یاد میدن یا از دهم شروع میکنن و پیش میرن؟
بچه-های-تجربی-ابریشم-پرو -
گوارش لیپید هاآخه توی کتاب فقط گفته آنزیم لیپاز تری گلیسرید ها رو به واحد سازندشون تبدیل میکنه ولی نگفته لیپاز کجا ک
-
گوارش لیپید هاسلام بچه ها خوبید؟
ی سوال گوارش لیپید ها از دهان شروع میشه یا معده بعضی جاها میگن معده ولی خب تو اینترنت زده ما توی دهان لیپاز بزاقی داریم و راستش یه جا هم خوندم که گفته بود چون تو معده Hcl داریم اصلا نمیتونیم گوارش لیپید داشته باشیم میخواستم ببینم الان گوارش لیپید رو از کجا باید در نظر بگیریم؟ -
راه ابریشم آلا@mahdi-najafi-2 متشکرم
-
زیست دهم@سینا-0 ممنونم
-
راه ابریشم آلاسلام بچه ها خوبین
بچه ها ی سوال پک راه ابریشم پرو آلا واسه کسی که میخواد بره یازدهم خوبه؟ یا زوده؟
یعنی منظورم اینه که از صفر صفر درس میدن یا ترکیبی؟ -
زیست دهمپرستو بابایی مرسی عزیزم
-
زیست دهم@سینا-0 خب آخه متنه کتابه که صفحه ۲۰ در قسمت بلع خط۸ نوشته غده های مخاط مری ماده مخاطی ترشح میکنن
