Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
my studyM

my study

@my study
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
134
موضوع ها
16
Shares
0
گروه‌ها
1
دنبال‌کننده‌ها
0
دنبال‌شونده‌ها
5

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • میتونم تموم کنم؟
    my studyM my study

    aynaz masoumi خیلی ممنونم عزیزم❤

    سوال مشاوره ای

  • میتونم تموم کنم؟
    my studyM my study

    aynaz masoumi خواهش میکنم
    خیلی درکت میکنم
    الهی که امسال هممون دیگه تمومش کنیم و برسیم به هدفمون

    سوال مشاوره ای

  • میتونم تموم کنم؟
    my studyM my study

    my study در میتونم تموم کنم؟ گفته است:

    چرا میتونی برا هر درس زیست میانگین 4-5 روز تایم بده برا هر درس فیزیک میانگین 4-3 روز و به همین روال برا بقیه درسا
    میرسی
    اینا که گفتم میانگینه شتید بعضی فصلا کمار یا بیشتر این تایم بخواد

    البته من خودم دارم از ترس نشدن خفه میشم :)) ولی میدونم اگه یه کسی جنم داشته باشه میرسه من بیشتر از ترس اینکه خودم جنم نداشته باشم و گند بزنم به تایم باقی مونده میترسم :))

    سوال مشاوره ای

  • میتونم تموم کنم؟
    my studyM my study

    چرا میتونی برا هر درس زیست میانگین 4-5 روز تایم بده برا هر درس فیزیک میانگین 4-3 روز و به همین روال برا بقیه درسا
    میرسی
    اینا که گفتم میانگینه شتید بعضی فصلا کمار یا بیشتر این تایم بخواد

    سوال مشاوره ای

  • حس و حال کنکوریها
    my studyM my study

    Robabe Rezaie اره به نظرم خوبه منم برا خودم تا 21 ام ددلاین گذاشته بودم برا یه سری مباحث که روشون مسلط شم ولی این هفته اخیر یه کم تنبلی کردم باید دوهفته پیش رو جبرانش کنم😬

    مشاوره تحصیلی

  • من نمیتونم موفق نمیشم
    my studyM my study

    z Gheibi نمیدونم...
    از خودمم میپرسم که چرا همچین حسی داری نمیدونم

    سوال مشاوره ای

  • حس و حال کنکوریها
    my studyM my study

    Robabe Rezaie من هستم✋

    مشاوره تحصیلی

  • حس و حال کنکوریها
    my studyM my study

    @asma-ht ممنون
    انشاءالله:crying_face:

    مشاوره تحصیلی

  • حس و حال کنکوریها
    my studyM my study

    @Zahra-Zahraii یعنی میشه که تموم شه:crying_face:

    مشاوره تحصیلی

  • من نمیتونم موفق نمیشم
    my studyM my study

    arthur morgan ممنون عید شماهم مبارک
    دست خودم نیست
    خوداگاهم هی تلقین مثبت میکنم ولی ناخوداگاهم پر از تلقین منفیه 😔💔 و نمیتونم درسمو بخونم😢

    سوال مشاوره ای

  • حس و حال کنکوریها
    my studyM my study

    @asma-ht چه قدر
    ازش
    متنفرمممممممممممممممممممممممممممم
    😖😖😖😖:face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting:
    .
    .
    حالم ازش به هم میخوره
    کاش
    تموم
    میشدددددد
    😭😭😭😭

    مشاوره تحصیلی

  • من نمیتونم موفق نمیشم
    my studyM my study

    تا حالا شده این فکر بیاد تو سرتون که نمیتونید که موفق نمیشید ؟؟
    وقتی میخوام درس بخونم انگار یهذصدای بلند تو گوشم میپیچه که من نمیتونم و فایده نداره و دوباره رتبم خراب میشه😔💔
    چی کار کنم با این فکر ؟😢😭😭
    دانش-آموزان-آلاء
    دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
    فارغ-التحصیلان-آلاء
    همیار
    تجربیا
    ریاضیا
    انسانیا

    سوال مشاوره ای

  • کنکور هنر
    my studyM my study

    @fargol-sh سلام
    مرسی عزیزم بابت نظرت 🙏🌹
    ولی من خودم فارغ التحصیلم یعنی 2-3 بار کنکور دادم برا همین استرس خاصی ندارم در مورد خود کنکور دادن
    گفتم هدفم از کنکور هنر این نیست
    میخوام بهم رتبه بده ولی دو دلم نمیدونم برم یا نرم میترسم اگ برم خسته شم از کنکور اصلیم جا بمونم فوقش اگ خواستم هنر برم رشته های هنر بدون کنکور رو میزنم یا اینکه نه برم کنکور هنر بدم کنار رشته های تجربی با کنکور هنر انتخاب رشته کنم ن بر اساس معدل
    سر این دودلم

    سوال مشاوره ای

  • کنکور هنر
    my studyM my study

    maryam111
    و اینکه نمیدونم اصلاااا ایا ارزششو داره کنکور هنر بدم تو دانشگاه رشته های هنر رو بخونم؟!
    @Fargol-Sh

    سوال مشاوره ای

  • کنکور هنر
    my studyM my study

    maryam111 مرسی عزیزم بابت نظرت 🙏🌹
    ولی من خودم فارغ التحصیلم یعنی 2-3 بار کنکور دادم برا همین استرس خاصی ندارم در مورد خود کنکور دادن
    گفتم هدفم از کنکور هنر این نیست
    میخوام بهم رتبه بده ولی دو دلم نمیدونم برم یا نرم میترسم اگ برم خسته شم از کنکور اصلیم جا بمونم فوقش اگ خواستم هنر برم رشته های هنر بدون کنکور رو میزنم یا اینکه نه برم کنکور هنر بدم کنار رشته های تجربی با کنکور هنر انتخاب رشته کنم ن بر اساس معدل
    سر این دودلم

    سوال مشاوره ای

  • کنکور هنر
    my studyM my study

    بچه ها هیچ کس هیچ تظری نداره یعنی😕

    سوال مشاوره ای

  • کنکور هنر
    my studyM my study

    اینم بگم هدفم این نیست که مثلا با جو کنکور اشنا شم یا مثلا سوالارو ببینم و اینا
    نه واقعا میخوام بهم رتبه بده که بعدا انتخاب رشته کنم
    ولی اصلا نمیدونم برم ثبت نام بکنم یا نه...اصلا رشته هنر رو موقع انتخاب رشته پر کنم یا نه همه انتخاب هامو برا رشته های تجربی بزنم...
    خیلی دودلم 😕
    تازگیا یه جوری شدم به هیچی علاقه ندارم 😕 نه رشته های تجربی رو دوس دارم نه رشته های فنی نه رشته های هنر
    کلا سردرگم دارم دور خودم میچرخم و روزارو طی میکنم...
    چ کنم به نظرتون🚶

    سوال مشاوره ای

  • کنکور هنر
    my studyM my study

    سلام
    بچه ها من رشتم تجربیه خیلی دودلم کنکور هنر شرکت کنم به نظرتون ثبت نام بکنم یا نه؟!
    ممنون میشم اگر نظر یا تجربه ایی دارین به اشتراک بذارین🙏🌹

    دانش-آموزان-آلاء
    دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
    فارغ-التحصیلان-آلاء

    سوال مشاوره ای

  • ترجمه روان بیت
    my studyM my study

    @danial-hosseiny خوب اصلا چه لزومی داره سعدی رو منادا بگیریم ؟!!
    چرا اصرار دارین که سعدی منادا است؟

    ادبیات و زبان فارسی

  • ترجمه روان بیت
    my studyM my study

    @danial-hosseiny چرا ؟! وقتی تو معنی اول عمیق میشیم اتفاقا خیلی عمیق و شاعرانه اس که !

    ادبیات و زبان فارسی
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع