aynaz masoumi خیلی ممنونم عزیزم❤
my study
دیدگاهها
-
میتونم تموم کنم؟ -
میتونم تموم کنم؟aynaz masoumi خواهش میکنم
خیلی درکت میکنم
الهی که امسال هممون دیگه تمومش کنیم و برسیم به هدفمون -
میتونم تموم کنم؟my study در میتونم تموم کنم؟ گفته است:
چرا میتونی برا هر درس زیست میانگین 4-5 روز تایم بده برا هر درس فیزیک میانگین 4-3 روز و به همین روال برا بقیه درسا
میرسی
اینا که گفتم میانگینه شتید بعضی فصلا کمار یا بیشتر این تایم بخوادالبته من خودم دارم از ترس نشدن خفه میشم :)) ولی میدونم اگه یه کسی جنم داشته باشه میرسه من بیشتر از ترس اینکه خودم جنم نداشته باشم و گند بزنم به تایم باقی مونده میترسم :))
-
میتونم تموم کنم؟چرا میتونی برا هر درس زیست میانگین 4-5 روز تایم بده برا هر درس فیزیک میانگین 4-3 روز و به همین روال برا بقیه درسا
میرسی
اینا که گفتم میانگینه شتید بعضی فصلا کمار یا بیشتر این تایم بخواد -
حس و حال کنکوریهاRobabe Rezaie اره به نظرم خوبه منم برا خودم تا 21 ام ددلاین گذاشته بودم برا یه سری مباحث که روشون مسلط شم ولی این هفته اخیر یه کم تنبلی کردم باید دوهفته پیش رو جبرانش کنم😬
-
من نمیتونم موفق نمیشمz Gheibi نمیدونم...
از خودمم میپرسم که چرا همچین حسی داری نمیدونم -
حس و حال کنکوریهاRobabe Rezaie من هستم✋
-
حس و حال کنکوریها@asma-ht ممنون
انشاءالله:crying_face: -
حس و حال کنکوریها@Zahra-Zahraii یعنی میشه که تموم شه:crying_face:
-
من نمیتونم موفق نمیشمarthur morgan ممنون عید شماهم مبارک
دست خودم نیست
خوداگاهم هی تلقین مثبت میکنم ولی ناخوداگاهم پر از تلقین منفیه 😔💔 و نمیتونم درسمو بخونم😢 -
حس و حال کنکوریها@asma-ht چه قدر
ازش
متنفرمممممممممممممممممممممممممممم
😖😖😖😖:face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting:
.
.
حالم ازش به هم میخوره
کاش
تموم
میشدددددد
😭😭😭😭 -
من نمیتونم موفق نمیشمتا حالا شده این فکر بیاد تو سرتون که نمیتونید که موفق نمیشید ؟؟
وقتی میخوام درس بخونم انگار یهذصدای بلند تو گوشم میپیچه که من نمیتونم و فایده نداره و دوباره رتبم خراب میشه😔💔
چی کار کنم با این فکر ؟😢😭😭
دانش-آموزان-آلاء
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
فارغ-التحصیلان-آلاء
همیار
تجربیا
ریاضیا
انسانیا -
کنکور هنر@fargol-sh سلام
مرسی عزیزم بابت نظرت 🙏🌹
ولی من خودم فارغ التحصیلم یعنی 2-3 بار کنکور دادم برا همین استرس خاصی ندارم در مورد خود کنکور دادن
گفتم هدفم از کنکور هنر این نیست
میخوام بهم رتبه بده ولی دو دلم نمیدونم برم یا نرم میترسم اگ برم خسته شم از کنکور اصلیم جا بمونم فوقش اگ خواستم هنر برم رشته های هنر بدون کنکور رو میزنم یا اینکه نه برم کنکور هنر بدم کنار رشته های تجربی با کنکور هنر انتخاب رشته کنم ن بر اساس معدل
سر این دودلم -
کنکور هنرmaryam111
و اینکه نمیدونم اصلاااا ایا ارزششو داره کنکور هنر بدم تو دانشگاه رشته های هنر رو بخونم؟!
@Fargol-Sh -
کنکور هنرmaryam111 مرسی عزیزم بابت نظرت 🙏🌹
ولی من خودم فارغ التحصیلم یعنی 2-3 بار کنکور دادم برا همین استرس خاصی ندارم در مورد خود کنکور دادن
گفتم هدفم از کنکور هنر این نیست
میخوام بهم رتبه بده ولی دو دلم نمیدونم برم یا نرم میترسم اگ برم خسته شم از کنکور اصلیم جا بمونم فوقش اگ خواستم هنر برم رشته های هنر بدون کنکور رو میزنم یا اینکه نه برم کنکور هنر بدم کنار رشته های تجربی با کنکور هنر انتخاب رشته کنم ن بر اساس معدل
سر این دودلم -
کنکور هنربچه ها هیچ کس هیچ تظری نداره یعنی😕
-
کنکور هنراینم بگم هدفم این نیست که مثلا با جو کنکور اشنا شم یا مثلا سوالارو ببینم و اینا
نه واقعا میخوام بهم رتبه بده که بعدا انتخاب رشته کنم
ولی اصلا نمیدونم برم ثبت نام بکنم یا نه...اصلا رشته هنر رو موقع انتخاب رشته پر کنم یا نه همه انتخاب هامو برا رشته های تجربی بزنم...
خیلی دودلم 😕
تازگیا یه جوری شدم به هیچی علاقه ندارم 😕 نه رشته های تجربی رو دوس دارم نه رشته های فنی نه رشته های هنر
کلا سردرگم دارم دور خودم میچرخم و روزارو طی میکنم...
چ کنم به نظرتون🚶 -
کنکور هنرسلام
بچه ها من رشتم تجربیه خیلی دودلم کنکور هنر شرکت کنم به نظرتون ثبت نام بکنم یا نه؟!
ممنون میشم اگر نظر یا تجربه ایی دارین به اشتراک بذارین🙏🌹دانش-آموزان-آلاء
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
فارغ-التحصیلان-آلاء -
ترجمه روان بیت@danial-hosseiny خوب اصلا چه لزومی داره سعدی رو منادا بگیریم ؟!!
چرا اصرار دارین که سعدی منادا است؟ -
ترجمه روان بیت@danial-hosseiny چرا ؟! وقتی تو معنی اول عمیق میشیم اتفاقا خیلی عمیق و شاعرانه اس که !