@mahtab77 خود کتاب حل کرده که. یه لحظه
No_one
دیدگاهها
-
ریاضی تجربی -
ریاضی تجربی@mahtab77 آره دامنشو بدست نیاوردین گزینه 4؟
-
ریاضی تجربی@milad91 برد و دامنه یادم نبود. شرمنده
-
ریاضی تجربیعه 4 :( .....
-
ریاضی تجربی
-
ریاضی تجربیexperiential درس خوندم
-
ریاضی تجربیexperiential چون نخوابیدم خو :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:
-
ریاضی تجربیexperiential آره
-
سوال زیست
162 -
سوال زیست
174 -
سوال زیست
160 -
راهنمایی در شیمی@mahtab77 :pensive_face:
-
راهنمایی در شیمی@mahtab77 من چاپ دوسال قبلو دارم.خواهش میکنم
-
راهنمایی در شیمی@mahtab77 آره همیشه میتونن ترکیب کنن یه چیزایی رو. اما اصل مطلب متفاوته.
-
راهنمایی در شیمی@mahtab77 راستش توی درسنامه گاج که اینطوری نوشته. تاکید زیاد هم کرده
-
راهنمایی در شیمی@mahtab77 :smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: عه
-
راهنمایی در شیمی@mahtab77 هرجا اسم آنتالپی اومد باعلامت جبری. هرجاهم گفتن گرما رو مقایسه کنیم بدون علامت مقایسه میکنیم.
-
راهنمایی در شیمی@reza-m1999 شما بخونین آره مطمئن باشین. ولی به قولی وحی منزل که نیست 100درصد سوالی نبینین که مرتبط باشه. شایدم بود. اما دوتا مقوله جدا از همن
-
راهنمایی در شیمیسلام نه لازم نیست
-
زیست شناسی ترکیبی کنکور - ابوالفضل جعفری (٩٧-١٣٩٦)@dr-irani سلام.بله حرف شما کاملا صحیح. ما قصدمون بی احترامی به استاد نبود. اگه توی حرفام طرز بیانم هم اگه نامناسب بوده اشتباه از من بوده. چون ما همه میدونیم که این اساتید بی منت چقدر زحمت میکشن برای آلاییها.
اینکه گفتم از قبل جوابارو میدونن یا اینکه حفظ هستن منظورم این بود که از بس که توی کلاسهاشون این مسائل رو تدریس میکنن جوابها توی ذهنشون هست. و معلومه که توضیحاتشون کامله و این موارد اصلا و ابدا مهم نبوده و نیست. ما فقط نمیدونستیم چرا اون عدد اینجا اومده. یعنی نمیدونستم مفهومشو. چون من توی سوالای ابتدایی و آسون زیست هم مشکل دارم. و فهم زیست برام دشواره.
نه اینکه خدای نکرده منظور بدی داشته باشم. حالا اگه احیانا باعث ناراحتی شماهم شدم من عذر میخوام دوست عزیزم. یاحق