گزاره
اینو یادتون باشه خیالتون راحته: امسی توسین کلا کارش اخراج کردنه. حالا یا خروج شیر، یا خروج بچه از رحم مادر
Paŕsa
دیدگاهها
-
هر کی یه گزاره😁😁😁 -
هر کی یه گزاره😁😁😁Rahman Aa

تا جایی که من تست زدم و اطلاع دارم، غدد شیری اینا هستن(سرچ کنید عکسا رو ببینید بهتره. برای اینکه بدآموزی نداشته باشه مجبور شدم خیلی برشش بزنم😂) -
هر کی یه گزاره😁😁😁Rahman Aa کدوم تست اینو گفته؟🤔
-
حسابان یازدهم ثابتی -
مشاور یا آزمونMahdieh te بهترین کار اینه توی قلمچی ثبتنام کنیم، اما سوالات بقیه آزمون ها رو هم خودمون بزنیم
از هر نظری نگاه کنیم، قلمچی هم سوالاتش سخت تره، هم به کنکور نزدیک تره(اینم در نظر بگیرید که کنکور اصلا ساده نیست. گذشت اون وقتایی که کنکور متوسط بود)، هم برنامه ش از همه بهتره
سوال آسون حل کردن ، اعتماد به نفس کاذب میاره. آدم فکر میکنه بلده. میره سر جلسه کنکور، کیک و ساندیس ش رو میخوره برمگیرده. -
مشاور یا آزمونParinaz-k99 اگه شما توی قلمچی، خودتون رو با خودتون مقایسه کنید، اصلا هم باعث استرس نمیشه(مثلا من میگم که پارسای اسفند ۱۴۰۱، نسبت به پارسای مهر ۱۴۰۱ اینقدر ترازش بیشتره شده. یا اینقدر شیمی رو بهتر میفهمه)
نسبت به بقیه اصلا نمیشه مقایسه کرد. خیلی ها تقلب میکنن. و همچنین خیلی ها از ما قوی ترن. به ما چه. ما باید خودمون رو قوی تر کنیم.
اونی که ما رو با بقیه مقایسه میکنه، فقط سایت سازمان سنجشه. تا اون لحظه که اعلام میشه، باید روی خودمون مانور بدیم.حواستون باشه که اگه اون سختی سوالا نباشه، انگیزه واسه دقیق تر خوندن وجود نداره( شما گزینه دو فقط درسنامه رو بخونی، مثلا ۴۰ میزنی. اما قلمچی فقط درسنامه رو بخونی مثلا ۲۵ میزنی. همین باعث میشه بری سراغ تست)
-
سوال بحث اکسترممAmir ali Nikfard والا من غیر از مشتق گرفتن بلد نیستم
مگه رسم کنید( که رسم این تابع، واسه یه کنکوری تقریبا غیرممکنه یا خیلی وقتگیره)حل ش کردم(با مشتق):

اون اول، x=1 رو به دست آوردیم. اما چون توی گزینه ها نبود، به محاسبه ادامه دادیم.
-
منبع نکته زیستRahman Aa
OMB -
منبع نکته زیستRahman Aa اینو نمیگی شیمی م ضعیفه🥲😂
-
منبع نکته زیستRahman Aa اره. توی قلمچی بالای ۶۵ نمیره🙁
-
منبع نکته زیست -
منبع نکته زیست@0Farzam0 ممنونم
-
هر کی یه گزاره😁😁😁@Soniaaa ممنون
-
منبع نکته زیست@0Farzam0 ماهی گیری رو یاد گرفتم. اما ماهی گیر حرفه ای نشدم😂 تا کنکور هم وقت نیست که حرفه ای بشم🥲
تشکر. نگاش میکنم❤️
-
منبع نکته زیستسلام بر اهل بیت آلا( همون آلاخونه ای ها😂)
آقا دنبال یه منبع زیست هستم که فقط نکته بگه.
یه چیزی شبیه زیستاگرام. اما زیستاگرام فقط برای شکلای کتابه. من واسه شکل و متن(یا خداقل فقط متن) میخوام
کسی میشناسه؟🤔
اگر میشناسید، معرفی کنید. -
هر کی یه گزاره😁😁😁@Soniaaa این چه کتابیه؟🤔
-
مشاور یا آزمونسلام. من خودم به مشاور اعتقادی ندارم. یه بار هم گرفتم، تا برنامه ش رو دیدم لغو کردم(۵۰ تومن هم ضرر کردم😂)
آدم خودش رو بهتر میشناسه.
سعی کن یاد بگیری چطور برنامه بریزی
ساده س. کافیه با برنامه یکی از آزمون ها پیش بری. هر دو هفته، میدونی چی بخونی. میمونه این که چه ساعتی چی بخونی(اگه هم میخوای حجمی کار کن. یعنی مثلا امروز باید تست های مشتق رو بزنم. کاری با ساعتش ندارم)نظر من، برنامه قلمچیه. گزینه دو آزمون هاش ۳ هفته یه باره. که خیلی فاصله زیادیه. سطح سوالات ش هم بالا نیست. جامعه آماری ش هم کمتره
-
ماکزیمم مطلق تابع عجیب و غریب@Danial-al کاملا درسته. فاکتورگیری که نباید همیشه واسه همه جمله باشه
-
اکسیژن مولکولی یا یونی؟! مسئله این است@Deleted-Account0 وقتی مباحث شیمی و زیست با هم قاطی میشن، یاد کتاب بیوشیمی لنینجر ای میفتم که در انتظارمونه😥😥🤐😂
-
اکسیژن مولکولی یا یونی؟! مسئله این است@Deleted-Account0 مرا به فکر فرو بردی
و قانع کردی😄