Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
P

Paŕsa

@Paŕsa
دانش آموزان آلاء
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
692
موضوع ها
15
Shares
0
گروه‌ها
4
دنبال‌کننده‌ها
0
دنبال‌شونده‌ها
2

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • اکسیژن مولکولی یا یونی؟! مسئله این است
    P Paŕsa

    Rahman Aa اره. اما atp و adp رو جا به جا نوشته بودم. ویرایشش کردم😅

    زیست شناسی

  • اکسیژن مولکولی یا یونی؟! مسئله این است
    P Paŕsa

    Rahman Aa اره حساب نمیکنن. نبایدم حساب کنیم( مثلا آبی که از تبدیل adp به atp ایجاد شده)
    قبلا به این فکر کردم که چرا اینو در نظر نمیگیریم. فعلت ش رو فهمیدم.
    به نظرم: چون همون آب حاصل از مصرف adp ، باید بره برای ساخت atp، دیگه توی معادله واکنش نمیاد(از دو طرف واکنش با هم خنثی میشن)

    زیست شناسی

  • اکسیژن مولکولی یا یونی؟! مسئله این است
    P Paŕsa

    Rahman Aa الان کتاب رو نگاه کردم. صفحه 70 همون اول نوشته: این زنجیره از مولکول هایی تشکیل شده که در غشای درونی راکیزه قرار دارند".
    رسما خود کتاب آب و اکسیژن رو جزء زنجیره در نظر نگرفته.
    نتیجه: پس آب و اکسیژن جزء زنجیره نیست.

    زیست شناسی

  • اکسیژن مولکولی یا یونی؟! مسئله این است
    P Paŕsa

    Rahman Aa زنجیره انتقال الکترون

    زیست شناسی

  • اکسیژن مولکولی یا یونی؟! مسئله این است
    P Paŕsa

    @Deleted-Account0 یک دوم اکسیژن مولکولی، یعنی همون اتم اکسیژن
    پس اگه بپذیریم که "اتم اکسیژن + 2e" با اکسیژن2 بار منفی فرق داره، پس حرف پاسخنامه درست میشه.
    اما اگه این دو تا رو یکسان فرض کنیم،(یعنی بگیم اون 2e مال اکسیژنه) پاسخنامه غلطه.

    زیست شناسی

  • اکسیژن مولکولی یا یونی؟! مسئله این است
    P Paŕsa

    @Deleted-Account0 Rahman Aa مشکل اینجاس که توی هردوشون آب تجزیه میشه. واسه همین اکسیژن مجبوره یونی بشه.
    مگه اینکه قلمچی بگه: توی تیلاکوئید، الکترون ها از O-2 جدا میشن(که به نظرم چرت و پرته. چون اول که یونی شده، بعد جدا شده.)

    زیست شناسی

  • اکسیژن مولکولی یا یونی؟! مسئله این است
    P Paŕsa

    Rahman Aa Untitled.jpg
    سوال 19 هدفگذاری قلمچی. اون پایینی پاسخنامه س

    زیست شناسی

  • اکسیژن مولکولی یا یونی؟! مسئله این است
    P Paŕsa

    Rahman Aa نه

    زیست شناسی

  • اکسیژن مولکولی یا یونی؟! مسئله این است
    P Paŕsa

    گزاره: در زنجیره انتقال الکترون تیلاکوئید اکسیژن مولکولی، و در زنجیره انتقال الکترون راکیزه شکل یونی اکسیژن قابل مشاهده است.

    قلمچی میگه درسته.
    نظر شما چیه؟

    تجربیا Rahman Aa دانش-آموزان-آلاء

    زیست شناسی

  • زیست عذابهههه
    P Paŕsa

    Mahdieh te خوبه خداروشکر تنها نیستم 😂😂 منم اون اوایل با ۲۴۰ میدم، تا اینکه رفیقام مسخره م کردن 😐😂 دیگه از اون موقع، بسته نامحدود ۱تا۱۱ همراه اول گرفتم و به ۴۸۰ روی آوردم(۷۲۰ که اگه بخوام دان کنم، کلا میشه ۶۴ قسمت تو گوشیم ذخیره کرد. هرقسمت یک گیگه)

    سوال مشاوره ای زیست پایه کنکور1402 دانش آموزان آلا دهم تجربی

  • زیست عذابهههه
    P Paŕsa

    Mahdieh te آخه یه جوری گفتید، که انگار ۴۸۰ کیفیت پایینه واستون😂
    «نمیتونم فیلم ببینم فقط بعضی وقتا، اونم با کیفیت ۴۸۰»

    سوال مشاوره ای زیست پایه کنکور1402 دانش آموزان آلا دهم تجربی

  • زیست عذابهههه
    P Paŕsa

    Mahdieh te واقعا کسی هست با کیفیت ۷۲۰ ببینه؟😐 باو ۱۰ برابر حجم شههه
    پولدارید والا😐😂

    سوال مشاوره ای زیست پایه کنکور1402 دانش آموزان آلا دهم تجربی

  • ماکزیمم مطلق تابع عجیب و غریب
    P Paŕsa

    @Sara-Kosh-nezhad به این دلیل:
    IMG_20230221_183842.jpg

    ریاضی تجربی

  • سوال جالب حسابان
    P Paŕsa

    Kourosh Mousavi 😂😂حله

    حسابان

  • الکتریسیته ساکن
    P Paŕsa

    @_آرام_ CamScanner 02-21-2023 13.41.jpg

    [audio/JgburULoeoo_ZjDW9PJNLaIW.m4a]
    گ3

    فیزیک

  • الکتریسیته ساکن
    P Paŕsa

    @Pya [audio/adc92rDf_xz9qoZzNxQlwvjk.m4a]

    فیزیک

  • زیست عذابهههه
    P Paŕsa

    Rahman Aa باو من تازه اومدم آلاخونه. تا حالا لایک رو فقط واسه حل سوال در نظر گرفته بودم😂😂

    سوال مشاوره ای زیست پایه کنکور1402 دانش آموزان آلا دهم تجربی

  • زیست عذابهههه
    P Paŕsa

    Rahman Aa چرا. ساعتی 600 میگیرم.(بر حسب قیمت لحظه ای دلار افزایش یافت)
    یادت نره قلم و کاغذ بیاری نکات هم یادداشت کنی😁

    سوال مشاوره ای زیست پایه کنکور1402 دانش آموزان آلا دهم تجربی

  • زیست عذابهههه
    P Paŕsa

    Rahman Aa اره 70 نمیزنی. 100 میزنی :beaming_face_with_smiling_eyes:

    سوال مشاوره ای زیست پایه کنکور1402 دانش آموزان آلا دهم تجربی

  • زیست عذابهههه
    P Paŕsa

    Rahman Aa منتغیح

    سوال مشاوره ای زیست پایه کنکور1402 دانش آموزان آلا دهم تجربی
  • 1
  • 2
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 30 / 35
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع