Rahman Aa اره. اما atp و adp رو جا به جا نوشته بودم. ویرایشش کردم😅
Paŕsa
دیدگاهها
-
اکسیژن مولکولی یا یونی؟! مسئله این است -
اکسیژن مولکولی یا یونی؟! مسئله این استRahman Aa اره حساب نمیکنن. نبایدم حساب کنیم( مثلا آبی که از تبدیل adp به atp ایجاد شده)
قبلا به این فکر کردم که چرا اینو در نظر نمیگیریم. فعلت ش رو فهمیدم.
به نظرم: چون همون آب حاصل از مصرف adp ، باید بره برای ساخت atp، دیگه توی معادله واکنش نمیاد(از دو طرف واکنش با هم خنثی میشن) -
اکسیژن مولکولی یا یونی؟! مسئله این استRahman Aa الان کتاب رو نگاه کردم. صفحه 70 همون اول نوشته: این زنجیره از مولکول هایی تشکیل شده که در غشای درونی راکیزه قرار دارند".
رسما خود کتاب آب و اکسیژن رو جزء زنجیره در نظر نگرفته.
نتیجه: پس آب و اکسیژن جزء زنجیره نیست. -
اکسیژن مولکولی یا یونی؟! مسئله این استRahman Aa زنجیره انتقال الکترون
-
اکسیژن مولکولی یا یونی؟! مسئله این است@Deleted-Account0 یک دوم اکسیژن مولکولی، یعنی همون اتم اکسیژن
پس اگه بپذیریم که "اتم اکسیژن + 2e" با اکسیژن2 بار منفی فرق داره، پس حرف پاسخنامه درست میشه.
اما اگه این دو تا رو یکسان فرض کنیم،(یعنی بگیم اون 2e مال اکسیژنه) پاسخنامه غلطه. -
اکسیژن مولکولی یا یونی؟! مسئله این است@Deleted-Account0 Rahman Aa مشکل اینجاس که توی هردوشون آب تجزیه میشه. واسه همین اکسیژن مجبوره یونی بشه.
مگه اینکه قلمچی بگه: توی تیلاکوئید، الکترون ها از O-2 جدا میشن(که به نظرم چرت و پرته. چون اول که یونی شده، بعد جدا شده.) -
اکسیژن مولکولی یا یونی؟! مسئله این استRahman Aa

سوال 19 هدفگذاری قلمچی. اون پایینی پاسخنامه س -
اکسیژن مولکولی یا یونی؟! مسئله این استRahman Aa نه
-
اکسیژن مولکولی یا یونی؟! مسئله این استگزاره: در زنجیره انتقال الکترون تیلاکوئید اکسیژن مولکولی، و در زنجیره انتقال الکترون راکیزه شکل یونی اکسیژن قابل مشاهده است.
قلمچی میگه درسته.
نظر شما چیه؟ -
زیست عذابههههMahdieh te خوبه خداروشکر تنها نیستم 😂😂 منم اون اوایل با ۲۴۰ میدم، تا اینکه رفیقام مسخره م کردن 😐😂 دیگه از اون موقع، بسته نامحدود ۱تا۱۱ همراه اول گرفتم و به ۴۸۰ روی آوردم(۷۲۰ که اگه بخوام دان کنم، کلا میشه ۶۴ قسمت تو گوشیم ذخیره کرد. هرقسمت یک گیگه)
-
زیست عذابههههMahdieh te آخه یه جوری گفتید، که انگار ۴۸۰ کیفیت پایینه واستون😂
«نمیتونم فیلم ببینم فقط بعضی وقتا، اونم با کیفیت ۴۸۰» -
زیست عذابههههMahdieh te واقعا کسی هست با کیفیت ۷۲۰ ببینه؟😐 باو ۱۰ برابر حجم شههه
پولدارید والا😐😂 -
ماکزیمم مطلق تابع عجیب و غریب@Sara-Kosh-nezhad به این دلیل:

-
سوال جالب حسابانKourosh Mousavi 😂😂حله
-
الکتریسیته ساکن@_آرام_

[audio/JgburULoeoo_ZjDW9PJNLaIW.m4a]
گ3 -
الکتریسیته ساکن@Pya [audio/adc92rDf_xz9qoZzNxQlwvjk.m4a]
-
زیست عذابههههRahman Aa باو من تازه اومدم آلاخونه. تا حالا لایک رو فقط واسه حل سوال در نظر گرفته بودم😂😂
-
زیست عذابههههRahman Aa چرا. ساعتی 600 میگیرم.(بر حسب قیمت لحظه ای دلار افزایش یافت)
یادت نره قلم و کاغذ بیاری نکات هم یادداشت کنی😁 -
زیست عذابههههRahman Aa اره 70 نمیزنی. 100 میزنی :beaming_face_with_smiling_eyes:
-
زیست عذابههههRahman Aa منتغیح