ML h 0 سلام
هیروکربن ها که هلیم ندارن
کتاب نگفته داخل نفت هلیم هست.حالا حتی اگه تو نفت هلیم باشه هم خودمون باید بگیم نیست 😂
چون کتاب فقط گاز طبیعی رو گفته
سوالارو هم باید با استفاده از کتاب جواب داد
Parsa Nm
دیدگاهها
-
گاز طبیعی -
مقاومت و جنس رساناMr Unknown XD
آره فهمیدم ممنون 💐 -
مقاومت و جنس رسانا -
خطا اندازه گیری@yeganeh-fallah سلام
اون عددی که خواسته باید مضربی از کمینه کولیس باشهمضرب هیچکدوم نیست
-
خطوط میدان@سینا-0 بله ممنون
-
خطوط میدان@سمیه-صادقلو درسته ممنون
-
خطوط میدان@سینا-0 سلام
q1 کوچیکتره.چون تراکم خطوط، اطرافش کمترهاگه یه بار آزمون بذاریم داخل فضای اطراف جذب q2 میشه
-
فیزیک1ghazal sharifpour ممنون
-
فیزیک1ghazal sharifpour سلام این برای دوازدهمه؟
چون که جابهجایی نداریم اینجا که کار داشته باشیم....
-
رشته های ریاضی بیاین@ida-shateri 👌👌 ممنون.مفید بود 💐💐
-
رشته های ریاضی بیاین@ida-shateri 👌👌
-
رشته های ریاضی بیاین@ida-shateri سلام
یه سوال.دو تا در واقع 😅منظورتون از کار فنی چیه.یعنی اگه ما درسای خودمونو بخونیم کنکور قبول شیم دانشگاه کارمون سخته 🤔؟
یکیم درمورد متالورژی.جای پیشرفت داره؟
پیشرفت علمی منظورمه.سطح بالای علمی
چطوره ظرفیت پیشرفتش.و تا کی میتونه ادامه دار باشه -
تغییر رشتهERFAN NEKOUNAM بازم تاکید کنم به اینجا قانع نشو
مشورت کن حتما حضوری
-
تغییر رشتهERFAN NEKOUNAM از افراد قابل اعتماد تر بپرس
حرفی که بین عام پیچیده خیلی اعتمادی بش نیس
خودم یازدهمم.وارد بازار نشدم ببینم چطوره.ولی اینطوری که شنیدم (از افراد با سواد و با تجربه)
گفتن تو هر کاری مهارت داشته باشی کار هست.مخصوصا مهندسی ها همینطورن
اگه کار بلد باشی،،دانشگاه خوب رفته باشی،،معدل دانشگاهت هم خوب باشه کار هست.کار خوب هم هست 😉😉ولی اینارو نداشته باشی احتمالا بیکار بمونی
برای مهندسی کامپیوتر هم خیلی بهتر از بقیه مهندسی هاس.شنیدم،،،شنیدم،،،،داخل دوره دانشگاه هم بعد یکی دو سال میتونی بری سر کار کنار درست
ولی خیلی از مهندسی ها اینطور نیستن طول میکشه کار گیرت بیاد
-
تغییر رشتهERFAN NEKOUNAM سلام
برای دوتاش باید تلاشتو کنی.معیارتو نذار رو این چیزاهرچند احتمالا تجربی سخت تره
برو نگاه دروس دانشگاهی بنداز انتخاب کن.اینجا خیلی به هم نزدیکن.داخل دانشگاه فاصله میگیرن درساشون
اگه علاقه به ریاضی و فیزیک داری بیا ریاضی.اگه شیمی و زیست بیشتر دوست داری تجربی برات قطعا بهتره
دیگه برای ریاضی واضحه که سنگینی و مطالب ریاضیش بیشتره.اگه بخوای تغییر رشته هم بدی دهم خوبه.مطلب اضافی خیلی نیس.تصمیمتو زود تر بگیری بهتره
-
کدام ذوزنقه قابل محاط در دایره است؟Sara malekpoor سلام
گزینه ۴ -
دوره چهارمSara_R Mahan Xodayi ۲
ممنونم 🙏🌹 -
دوره چهارمSara_R رو این حساب که فقط kمیشه
چرا سه تا -
خطوط میدانMehrsa 14 سلام
نه ربطی به بار نداره.همونطور که گفتین میدان مستقل از بارهمنظورش اینه هر جا خطوط میدان نزدیک هم بودن (اونجا تراکم خطوط زیاد بود) میدان قوی تره
هر جا هم از هم دور بودن (تراکم خطوط کم بود) میدان ضعیف تره
