به نام خدا
روز دوازدهم
ساعت شروع4:40
Rahaa1999
دیدگاهها
-
یک بار برای حرکت ... برای تویی که تازه شروع کردی .. -
یک بار برای حرکت ... برای تویی که تازه شروع کردی ..به نام خدا
روز پونزدهم
ساعت شروع4 -
یا از الان یا دیگه هیچ وقت ...@خانوم-وكيل در یا از الان یا دیگه هیچ وقت ... گفته است:
Rahaa1999 نه اون جوري سفت و سخت نيست بيشتر واسه تعهد اونو گفتن
خوش اومدين ❤️ممنون :heart_suit:
-
یک بار برای حرکت ... برای تویی که تازه شروع کردی ..به نام خدا
روز شانزدهم
ساعت شروع4:5 -
یا از الان یا دیگه هیچ وقت ...@Amin-th در یا از الان یا دیگه هیچ وقت ... گفته است:
Rahaa1999 در یا از الان یا دیگه هیچ وقت ... گفته است:
@Amin-th در یا از الان یا دیگه هیچ وقت ... گفته است:
Rahaa1999 در یا از الان یا دیگه هیچ وقت ... گفته است:
سلام
امروز خییییییلی تلاش کردم برسونم به 15ساعت ولی این اخرا کااااملا داشتم رد میدادم:crying_face:
داشتم فصل تنفس زیست شناسی رو میخوندم به خودم که اومدم داشتم هر نفس که فرو میرود ممد حیات است و ....رو میخوندم:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: (کاملا جدی دارم میگم)این شده که دیگه ادامه ندادم
جمع ساعت مطالعه 14:40یا خداااا😵
من به اندازه ی موهای سرم کنکور دادم واسه یه پشت کنکوری با سابقه این چیزا عجیب نیست خیلی:face_with_tears_of_joy:
اصن این خودش یکی از نشانه ها چندسال پشت کنکور موندنه😂
نه اتفاقا این یکی از راه های نجات از پشت کنکور موندنه:expressionless_face:
-
یا از الان یا دیگه هیچ وقت ...@M-bahrami1378 در یا از الان یا دیگه هیچ وقت ... گفته است:
Rahaa1999 در یا از الان یا دیگه هیچ وقت ... گفته است:
@Amin-th در یا از الان یا دیگه هیچ وقت ... گفته است:
Rahaa1999 در یا از الان یا دیگه هیچ وقت ... گفته است:
سلام
امروز خییییییلی تلاش کردم برسونم به 15ساعت ولی این اخرا کااااملا داشتم رد میدادم:crying_face:
داشتم فصل تنفس زیست شناسی رو میخوندم به خودم که اومدم داشتم هر نفس که فرو میرود ممد حیات است و ....رو میخوندم:face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: (کاملا جدی دارم میگم)این شده که دیگه ادامه ندادم
جمع ساعت مطالعه 14:40یا خداااا😵
من به اندازه ی موهای سرم کنکور دادم واسه یه پشت کنکوری با سابقه این چیزا عجیب نیست خیلی:face_with_tears_of_joy:
3تا تار مو داری؟ 🤨
انه ولی تا روز کنکور همون3تارموهم اگه برام بمونه راضیم:face_with_tears_of_joy:
-
صفر تا صد استاد اقاجانیکلاس کنکورشون محشره
-
آزمون سنجش رای فارغ التحصیلانghazaleh 0 واقعا؟؟یعنی واسه ما نظام قدیما سوال جدا طرح نمیشه؟؟اینجوری که خیلی بد میشه:frowning_face:
-
عربی ناصح زاده یا جلادتی؟@hasan4779 هم میشه هم داریم
من چیزی که بودو گفتم شما مختارید به تصمیم گیری -
حل نشده های زیستاغلب سلول های بافت پوششی توانایی خود تنظیمی دارند
به نظر شما درسته یا غلط؟؟
-
صفر تا صد استاد اقاجانیreza2fn بله نکات تستی روهم مطرح میکنن حتی گاهی خودشون تست میدن و تحلیل میکنن
اگه اشتباه نکنم صفرتا صدشون کامل نیست.اما کلاس کنکور کامله
دیدن فیلمای کلاس کنکورشون رو درصد شیمی من تاثیر زیادی داشت البته نمیگم صفر تا صد خوب نیستا فیلم های صفر تا صدو ندیدم اصن...اما از کلاس کنکورشون به شدت راضی بودم -
ازمونmelika hosein pour سلام به نظر من قلمچی هم از نظر جامع آماری هم از نظر برنامه بهتره
-
عربی ناصح زاده یا جلادتی؟mohammadhassan اتفاقا بیانشون از بس شیرینه که به ندرت ادمو خسته میکنه
-
روده بزرگ -
کتاب کمک درسی برای زیست پیش ۲نشر الگو خوبه هم تست داره هم درسنامه
اما اگه فقط درسنامه میخواین انتشارات نانو -
روده بزرگUnique 7 افرین:cherry_blossom:
-
روده بزرگUnique 7 خوشحالم که متوجه شدید:rose:
-
زیست پیش/ فصل 6تعداد تولد درسال تقسیم بر کل جمعیت سال میشه اهنگ تولد
تعداد مرگ در سال تقسیم بر تعداد کل جمعیت سال هم میشه اهنگ مرگ