@حسین-بهارلو مفهوم رو ک همه قشنگ میگن ولی درس یه طرف مسئله حل کردن یه طرف نمیدونم فیزیک چرا اینجوریه درس دادن هیچ ربطی به حل مسئلش نداره
و من تو الا ندیدم کسی برا فیزیک از ده تا مسئله بیشتر حل کنه
REZA.79
دیدگاهها
-
فوری *** -
فوری ***ولی اگه یه راه ابریشمی بود برا فیزیک مثل اقای ثابتی چقد خوب بود:frowning_face:
-
فوری ***@حسین-بهارلو اقای کازرانی اینقد اروم و یواش حرف میزنه حوصلت سر میره من میزنم تند تند میگه یه اموزش کامل و سریع
-
فوری ***@حسین-بهارلو میخای کلیپارو سریع ببینی سرعت کلیپ و بزن رو یک و نیم سریع جمع میشه من همیشه اینکارو میکنم موقع امتحان:joy:
-
سوالات زیست@ELeNA79 در سوالات زیست گفته است:
@farewell ساختار رنای ناقل پروتئینیه ولی رشته ی رونویسی شده جنسش از نوکلئوتیده !
خب پس باید ترجمه بشه که پروتئینی بشهچرا کسی پاسخگو نیست دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا دانش-آموزان-آلاء
-
سوالات زیست@farewell ساختار رنای ناقل پروتئینیه ولی رشته ی رونویسی شده جنسش از نوکلئوتیده !
خب پس باید ترجمه بشه که پروتئینی بشه -
سوالات زیستمگه رنا همون پروتئینه؟
-
سوالات زیستپس چرا میگن رنای ناقل ترجمه نمیشه
-
سوالات زیسترنای ناقل ک جنسش پروتئینیه پس رشته ی رو نویسی شدش باید ترجمه بشه !!؟؟
-
سوالات زیست@farewell دنا پلیمراز یک و سه میاد از روی ژن های مربوط ب رنای ناقل و ریبوزومی رو نویسی میکنه بعد رو نویسی چی میشه؟
-
سوالات زیستبچه ها چطوری ژن رنایی میسازه که پروتئین نیست؟
رنای ناقل و رنای ریبوزومی چطو ساخته میشن؟دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا m-mp-ss دانش-آموزان-آلاء همیار Virus
-
فیلم های عربی اقای ناصح زاده سال93_94چرا اینقد قدیمی دان میکنی؟ همایش 14 ساعته رو بگیر
-
ساختمان چشم/ زیست 2Mahhh خواهش میکنم
-
ساختمان چشم/ زیست 2تو کتابم ندیدم ک وقتی سمپاتیک تحریک بشه کدوم گیرنده فعال میشه اصن نظر شخصی خودم اینه ک هیچ ربطی ب هم ندارن ممکنه فرد تو تاریکی بترسه ممکنه تو نور زیاد بترسه و سمپاتیکش تحریک بشه پس نمیشه گفت ک موقع سمپاتیک کدوم گیرنده تحریک شده
این نظر شخصی خودم بود اخه تو کتاب فاگو نوشته ماهیچه عنبیه گشاد میشه اسم نوع گیرنده ایی رو نیاورده -
ساختمان چشم/ زیست 2Mahhh بصبر برا این سوالت یه مطالعه ایی کنم میگم بت
-
ساختمان چشم/ زیست 2Mahhh مخروطی حساسیتش نسبت ب استوانه ایی خیلی کمتره پس اگه هم تحریک بشه قطعا خیلی کمه
-
ساختمان چشم/ زیست 2استوانه ایی هم در نور کم هم در نور زیاد تحریک میشه
مخروطی فقط در نور زیاد تحریک میشه -
ساختمان چشم/ زیست 2وقتی نور کم باشه چشات و بیشتر باز میکنی ک دقیق تر ببینی
این میشه تنظیم در محیط کم نور ک گشاد شدن مردمک میشه -
ساختمان چشم/ زیست 2Mahhh چراغ قوه بگیری تو چشمت چیکار میکنی چشماتو جمع میکنی ک اذیت نشی !
دقیق ترش اینه ک مردمک تنگ میشه ک نور کمی وارد چشمت بشه ک چشات داغون نشن -
ساختمان چشم/ زیست 2Mahhh گیرنده میزان نور ورودی رو کاهش میده؟؟؟وا چ ربطی ب گیرنده داره اون قطر مردمکه ک میزان نور و تنظیم میکنه