Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
saba zarei 0S

saba zarei 0

@saba zarei 0
فارغ التحصیلان آلاء
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
331
موضوع ها
2
Shares
0
گروه‌ها
2
دنبال‌کننده‌ها
5
دنبال‌شونده‌ها
6

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • برنامه ریزی برای کنکور
    saba zarei 0S saba zarei 0

    Mobina Amandadi 0 خداروشکر که براتون مفید بوده :) 🌹🌹🌹

    برنامه جمع بندی 27 روزه عید99

  • برنامه ریزی برای کنکور
    saba zarei 0S saba zarei 0

    r sh الآن نمیدونم ولی قبلا تو کنکورهای قلمچی 1400و1401و... میزاشتن

    برنامه جمع بندی 27 روزه عید99

  • برنامه ریزی برای کنکور
    saba zarei 0S saba zarei 0

    مهدی صفری 99 بودم و الآن 1400

    برنامه جمع بندی 27 روزه عید99

  • برنامه ریزی برای کنکور
    saba zarei 0S saba zarei 0

    مهدی صفری خواهش میکنم :rose: :rose: :rose:

    برنامه جمع بندی 27 روزه عید99

  • برنامه ریزی برای کنکور
    saba zarei 0S saba zarei 0

    مهدی صفری کانال های تلگرامی زیادی هستن که میزارن تو همین انجمنم بعد از آزمون بچه ها میزارن
    البته گزینه2 رو نه چون خود موسسه راضی نیست ولی قلمچی رو میشه راحت پیدا کرد

    برنامه جمع بندی 27 روزه عید99

  • برنامه ریزی برای کنکور
    saba zarei 0S saba zarei 0

    مهدی صفری خب هزینه نکنید :)
    این طرحی که گفتم کاملا رایگانه جوری که خودتون برنامه ریزی کنید
    سوالای قلمچی و گاجم که هرهفته بعد از آزمون میاد

    برنامه جمع بندی 27 روزه عید99

  • برنامه ریزی برای کنکور
    saba zarei 0S saba zarei 0

    یسنا :ok_hand_light_skin_tone:

    برنامه جمع بندی 27 روزه عید99

  • برنامه ریزی برای کنکور
    saba zarei 0S saba zarei 0

    مهدی صفری و اما هیچ وقت نگید وقت آزمون ندارم حتی شده سوالا رو بگیرید و خودتون بزنید اما آزمون حتما حل کنید

    برنامه جمع بندی 27 روزه عید99

  • برنامه ریزی برای کنکور
    saba zarei 0S saba zarei 0

    مهدی صفری اما در مورد روش مطالعه یه موسسه هست به اسم مدیکال استیودنت که تقریبا دو هفته پیش یه طرح کاملا رایگان به اسم CPR که بهش میگن احیای کنکوری ها !! 24 ساعت تایم بزارید و کالبد شکافی و آموزش بخونید بعدش یه یاعلی بگید و شروع کنید:dizzy:
    اینم لینکش https://www.medicalstus.ir/product/cpr/
    سوالی بود درخدمتم
    موفق باشید

    برنامه جمع بندی 27 روزه عید99

  • برنامه ریزی برای کنکور
    saba zarei 0S saba zarei 0

    مهدی صفری نا امیدی نداره اصلا :) چدتا مثال میزنم براتون که ببینید واقعا جای نا امیدی نیست
    مهسا خانی که الآن مشاور کنکور هستن ایشون لیسانس علوم آزمایشگاهی داشتن و تازه از اول اسفند 96 استارت زدن چون قبلش درگیر پایان نامه بودن و سرکار میرفتن حتی مجبور شدن استعفا بدن ولی این کار و کردن و با چهار ماه الآن دانشجوی دندون همدان هستن :))
    یا همین آقای رستگار رحمانی معروف از اواخر بهمن شروع کرده
    یا رتبه 1 منطقه 2 سال 96 (اگر اشتباه نکنم) اونم از بهمن شروع کرده پس هنوز دیر نیست، به هیچ وجه :) یا یکی دیگه رو میشناسم که تو سال کنکور عاشق شده شکست عشقی خورده و حتی خودکشی نا موفق داشته و تازه 100 روز مونده به کنکور به خودش اومده و الآن دانشجوی پزشکیه !!
    همین مورد آخر میگفت اواخر فروردین به خودم اومدم گفتم نخوندی؟؟ فداسرت که نخوندی، هرچی بوده مال گذشتس نه آینده :))
    میتونی هیچ کاری نکنی تا کنکور1400 هم مثل دوسال قبل باشه برات ، دوباره نا امید بشی ، از خودت بدت بیاد (اگه دارم اینارو میگم بدون که خودم تجربه کردم با اینکه من قبل از کنکورم میدونستم اونجوری که باید نخوندم) پس هرچی که بوده تموم شده تموم تموم مهم از الآن به بعده :)
    این که این 4 ماه و خورده ای رو بجنگی یا با نا امیدی حرومش کنی؟؟

    برنامه جمع بندی 27 روزه عید99

  • کنکوری های قلم چی ۱۴۰۰.۱۴۰۱و......
    saba zarei 0S saba zarei 0

    @haniehno چقد شبیه پارسال من :black_heart:
    ببین خیلی مفید مختصر بگم تنها چیزی که کمکت میکنه تو این درس تسته
    هرچقدر تست بیشتر نتیجه بهتر
    اولاش احتمالا خیلی سخته برات
    ولی باید شروع کنی دیگه
    منبعت چیه؟؟
    و اینکه چ مبحثایی مسلطی؟؟

    آزمون های آزمایشی

  • کنکوری های قلم چی ۱۴۰۰.۱۴۰۱و......
    saba zarei 0S saba zarei 0

    0-0ftm بسی موافقم :))
    امسال فقط درصد

    آزمون های آزمایشی

  • برنامه ریزی برای کنکور
    saba zarei 0S saba zarei 0

    مهدی صفری سلام
    چه رشته ای هستید؟؟
    میانگین مطالعتون چقدره؟؟
    تعداد تست های روزانه؟؟
    بعدشم چرا انقد نا امیده؟؟
    با برنامه خوب همین امسال رشته خوب قبول میشید ایشالا

    برنامه جمع بندی 27 روزه عید99

  • کنکوری های قلم چی ۱۴۰۰.۱۴۰۱و......
    saba zarei 0S saba zarei 0

    0-0ftm بخاطر سوالاست
    دو روز قبل آزمون هم سوالا میاد هم کلیدش ://

    آزمون های آزمایشی

  • کنکوری های قلم چی ۱۴۰۰.۱۴۰۱و......
    saba zarei 0S saba zarei 0

    Morphious خواهش میکنم :)
    6400 تراز کل
    چیزی که مشخصا سخت بوده زیست بوده که با 80 درصد 7700 تراز داده
    وگرنه بقیه نسبت به درصدا پایینه مثلا شیمی 100 و داده 6400 ://

    آزمون های آزمایشی

  • شمردن تعداد ایزومر ها
    saba zarei 0S saba zarei 0

    Mohamad56 و با عرض پوزش اون توان n-4 هستش

    شیمی

  • شمردن تعداد ایزومر ها
    saba zarei 0S saba zarei 0

    Mohamad56 میگم که جز این راهی نیست به جز رسم :))

    شیمی

  • کنکوری های قلم چی ۱۴۰۰.۱۴۰۱و......
    saba zarei 0S saba zarei 0

    0-0ftm چقد تراز کم داده بود :/

    آزمون های آزمایشی

  • کمک !!!! عربی را چگونه بخونم
    saba zarei 0S saba zarei 0

    Ali Mokhtari 0 سلام
    استاد ناصح زاده احتمالا خیلی میتونه براتون مفید باشه
    به اسم دوره جمع بندی تو سایت هستش
    اول ترجمه رو میگن
    بعد قواعد رو پایه به پایه از صفر
    بعد درک مطلب و تحلیل صرفی و اینا
    بعدم آزمون جامع حل میکنن

    سوال مشاوره ای

  • کنکوری های قلم چی ۱۴۰۰.۱۴۰۱و......
    saba zarei 0S saba zarei 0

    0-0ftm دوازدهم که خیلی خوب بود
    ولی یازده آره زیاد بود محاسباتش :///
    صورت سوالاشم طولانی بود

    آزمون های آزمایشی
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع