Mobina Amandadi 0 خداروشکر که براتون مفید بوده :) 🌹🌹🌹
saba zarei 0
دیدگاهها
-
برنامه ریزی برای کنکور -
برنامه ریزی برای کنکورr sh الآن نمیدونم ولی قبلا تو کنکورهای قلمچی 1400و1401و... میزاشتن
-
برنامه ریزی برای کنکورمهدی صفری 99 بودم و الآن 1400
-
برنامه ریزی برای کنکورمهدی صفری خواهش میکنم :rose: :rose: :rose:
-
برنامه ریزی برای کنکورمهدی صفری کانال های تلگرامی زیادی هستن که میزارن تو همین انجمنم بعد از آزمون بچه ها میزارن
البته گزینه2 رو نه چون خود موسسه راضی نیست ولی قلمچی رو میشه راحت پیدا کرد -
برنامه ریزی برای کنکورمهدی صفری خب هزینه نکنید :)
این طرحی که گفتم کاملا رایگانه جوری که خودتون برنامه ریزی کنید
سوالای قلمچی و گاجم که هرهفته بعد از آزمون میاد -
برنامه ریزی برای کنکوریسنا :ok_hand_light_skin_tone:
-
برنامه ریزی برای کنکورمهدی صفری و اما هیچ وقت نگید وقت آزمون ندارم حتی شده سوالا رو بگیرید و خودتون بزنید اما آزمون حتما حل کنید
-
برنامه ریزی برای کنکورمهدی صفری اما در مورد روش مطالعه یه موسسه هست به اسم مدیکال استیودنت که تقریبا دو هفته پیش یه طرح کاملا رایگان به اسم CPR که بهش میگن احیای کنکوری ها !! 24 ساعت تایم بزارید و کالبد شکافی و آموزش بخونید بعدش یه یاعلی بگید و شروع کنید:dizzy:
اینم لینکش https://www.medicalstus.ir/product/cpr/
سوالی بود درخدمتم
موفق باشید -
برنامه ریزی برای کنکورمهدی صفری نا امیدی نداره اصلا :) چدتا مثال میزنم براتون که ببینید واقعا جای نا امیدی نیست
مهسا خانی که الآن مشاور کنکور هستن ایشون لیسانس علوم آزمایشگاهی داشتن و تازه از اول اسفند 96 استارت زدن چون قبلش درگیر پایان نامه بودن و سرکار میرفتن حتی مجبور شدن استعفا بدن ولی این کار و کردن و با چهار ماه الآن دانشجوی دندون همدان هستن :))
یا همین آقای رستگار رحمانی معروف از اواخر بهمن شروع کرده
یا رتبه 1 منطقه 2 سال 96 (اگر اشتباه نکنم) اونم از بهمن شروع کرده پس هنوز دیر نیست، به هیچ وجه :) یا یکی دیگه رو میشناسم که تو سال کنکور عاشق شده شکست عشقی خورده و حتی خودکشی نا موفق داشته و تازه 100 روز مونده به کنکور به خودش اومده و الآن دانشجوی پزشکیه !!
همین مورد آخر میگفت اواخر فروردین به خودم اومدم گفتم نخوندی؟؟ فداسرت که نخوندی، هرچی بوده مال گذشتس نه آینده :))
میتونی هیچ کاری نکنی تا کنکور1400 هم مثل دوسال قبل باشه برات ، دوباره نا امید بشی ، از خودت بدت بیاد (اگه دارم اینارو میگم بدون که خودم تجربه کردم با اینکه من قبل از کنکورم میدونستم اونجوری که باید نخوندم) پس هرچی که بوده تموم شده تموم تموم مهم از الآن به بعده :)
این که این 4 ماه و خورده ای رو بجنگی یا با نا امیدی حرومش کنی؟؟ -
کنکوری های قلم چی ۱۴۰۰.۱۴۰۱و......@haniehno چقد شبیه پارسال من :black_heart:
ببین خیلی مفید مختصر بگم تنها چیزی که کمکت میکنه تو این درس تسته
هرچقدر تست بیشتر نتیجه بهتر
اولاش احتمالا خیلی سخته برات
ولی باید شروع کنی دیگه
منبعت چیه؟؟
و اینکه چ مبحثایی مسلطی؟؟ -
کنکوری های قلم چی ۱۴۰۰.۱۴۰۱و......0-0ftm بسی موافقم :))
امسال فقط درصد -
برنامه ریزی برای کنکورمهدی صفری سلام
چه رشته ای هستید؟؟
میانگین مطالعتون چقدره؟؟
تعداد تست های روزانه؟؟
بعدشم چرا انقد نا امیده؟؟
با برنامه خوب همین امسال رشته خوب قبول میشید ایشالا -
کنکوری های قلم چی ۱۴۰۰.۱۴۰۱و......0-0ftm بخاطر سوالاست
دو روز قبل آزمون هم سوالا میاد هم کلیدش :// -
کنکوری های قلم چی ۱۴۰۰.۱۴۰۱و......Morphious خواهش میکنم :)
6400 تراز کل
چیزی که مشخصا سخت بوده زیست بوده که با 80 درصد 7700 تراز داده
وگرنه بقیه نسبت به درصدا پایینه مثلا شیمی 100 و داده 6400 :// -
شمردن تعداد ایزومر هاMohamad56 و با عرض پوزش اون توان n-4 هستش
-
شمردن تعداد ایزومر هاMohamad56 میگم که جز این راهی نیست به جز رسم :))
-
کنکوری های قلم چی ۱۴۰۰.۱۴۰۱و......0-0ftm چقد تراز کم داده بود :/
-
کمک !!!! عربی را چگونه بخونمAli Mokhtari 0 سلام
استاد ناصح زاده احتمالا خیلی میتونه براتون مفید باشه
به اسم دوره جمع بندی تو سایت هستش
اول ترجمه رو میگن
بعد قواعد رو پایه به پایه از صفر
بعد درک مطلب و تحلیل صرفی و اینا
بعدم آزمون جامع حل میکنن -
کنکوری های قلم چی ۱۴۰۰.۱۴۰۱و......0-0ftm دوازدهم که خیلی خوب بود
ولی یازده آره زیاد بود محاسباتش :///
صورت سوالاشم طولانی بود