Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
saba zarei 0S

saba zarei 0

@saba zarei 0
فارغ التحصیلان آلاء
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
331
موضوع ها
2
Shares
0
گروه‌ها
2
دنبال‌کننده‌ها
5
دنبال‌شونده‌ها
6

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • روش مطالعه زیست
    saba zarei 0S saba zarei 0

    rena felfeli سلام
    تو بخش جزوات انجمن میتونید پیدا کنید

    زیست شناسی

  • تحلیل ساعت مطالعه کنکور 1400
    saba zarei 0S saba zarei 0

    Ellie Diamond نه. تشخیص داره

    مشاوره تحصیلی

  • تحلیل ساعت مطالعه کنکور 1400
    saba zarei 0S saba zarei 0

    Ellie Diamond :bouquet: :bouquet: :bouquet:
    لباس پوشیده میشه چشیده نمیشه که میشه حس آمیزی البته یه مقدار سخته تشخیصش

    مشاوره تحصیلی

  • تحلیل ساعت مطالعه کنکور 1400
    saba zarei 0S saba zarei 0

    Ellie Diamond
    1-میگه در نواهای بلبل رنگ های زیادی هست و این حس آمیزیه
    2-نظری ندارم
    3-تلفظ شیرین مشخصه اینجام

    مشاوره تحصیلی

  • تحلیل ساعت مطالعه کنکور 1400
    saba zarei 0S saba zarei 0

    @ida-shateri این اگر اشتباه نکنم میشه ضمیر مرجع ضمیرم میشه تو جمله قبلش
    صفت حساب نشده چون داره به یه چیز دیگه اشاره میکنه نه به کلمه بعدش

    مشاوره تحصیلی

  • گزارش کار و باهم درسخوندن بچه های کنکور1400
    saba zarei 0S saba zarei 0

    @dr-aryan ✋
    +۳ساعت زیست دوازدهم همراه با 70تست
    +۳ساعت ریاضی کاربرد مشتق همراه با 60تست(میکرو+آبی)
    +۲ساعت فارسی دوازدهم [همراه دستور] همراه با 70تست
    +۲ساعت دینی یازدهم همراه با 91تست
    +۱ساعت و 15مین فیزیک دوازدهم همراه با35تست
    +۱۵مین درک مطلب عربی همراه با 10تست
    🌱🌱🌱
    11ساعت و30مین
    🌱🌱🌱
    336تست

    مشاوره تحصیلی

  • کتاب تست عربی
    saba zarei 0S saba zarei 0

    @f-noori7979 جامع خیلی سبز

    انتخاب منابع

  • چطوری ادبیاتمونو خوب کنیم؟
    saba zarei 0S saba zarei 0

    Asal Arabgari در یک کلمه هیچ راهی جز پیوستگی و تست زیاد نداره
    تجربه کردم که میگم💔

    ادبیات و زبان فارسی

  • انگیزه میخوام☹
    saba zarei 0S saba zarei 0

    Amaryllis Heshmati 👌👌👌

    سوال مشاوره ای

  • تحلیل ساعت مطالعه کنکور 1400
    saba zarei 0S saba zarei 0

    @ida-shateri سلام
    اول متن کتاب بادقت
    بعدش اگر به درسنامه احتیاج داشتی یاجزوه (من تو محاسباتیا میرم سراغ جزوه) میخونی نکاتش و حاشیه نویسی میکنی
    30درصد تست آموزشی
    بقیه رو سنجشی
    نکات استخراجی از پاسخنامه هم حاشیه نویسی
    روز قبل آزمونم مرور متن و شکل کتاب و حاشیه نویسی هایی که کردی

    مشاوره تحصیلی

  • انگیزه میخوام☹
    saba zarei 0S saba zarei 0

    Zeinab Siri 🌹🌹🌹

    سوال مشاوره ای

  • انگیزه میخوام☹
    saba zarei 0S saba zarei 0

    Zeinab Siri من و ببین :) منی که یکسال از زندگیم و الکی تلف کردم بخاطر اینکه امید نداشتم
    قلمچی میگه باید از دوره جنینی بیای آزمون؟؟خب من 5سال دارم آزمون میدم دیدم که تو مدت زمان خیلی کم میشه خیلی پیشرفت کرد انقد که من تو این چندسال نکردم :)) ولی از اول مهر تا الآن (4ماه) 800-900تا پیشرفت داشتم الآن که از 4ماهم بیشتر مونده تا کنکور
    بعدشم به قول یکی از استادام از چی میترسی؟؟تهش شکسته دیگه از این که بدتر نیست ولی اگه این چهار ماه اصلا کمتر هیچ کاری نکنی دیگه مطمئنی تهش باخته دیگه هیچ امیدی نمیتونی داشته باشی
    اگه بعضیا میگن شانس :) شانس برای کسی اتفاق می افته که تا لحظه آخر تلاش میکنه😉

    سوال مشاوره ای

  • روش مطالعه زیست
    saba zarei 0S saba zarei 0

    @نگین-محمدیان :blossom: :blossom: :blossom:

    زیست شناسی

  • روش مطالعه زیست
    saba zarei 0S saba zarei 0

    @نگین-محمدیان سلام
    متن کتاب و شکلاشو کلا زیر و بم کتاب و باید دربیاری بعدش اگه تو مبحث خاصی مشکل داشتی میتونی از درسنامه یا کلیپ یا جزوه استفاده کنی مثلا من تو ایمنی مشکل داشتم ولی آزمون قبل 80زدم :)
    بعدش که همه چی دستت اومد سری اول همه تستای اون گفتار و آموزشی میزنی برای تک تک سوالا پاسخنامه رو میخونی و حاشیه نویسی ولی برای سری بعد دیگه باید همون تستارو آموزشی بزنی و متن کتاب و شکل و نکاتش و مرور کنی

    زیست شناسی

  • محرومیت از امتحانات خرداد 1400
    saba zarei 0S saba zarei 0

    محمد الیاسی 2 والا ما رو پارسال از این تهدیدا میکردن ولی تا جایی که میدونم امتحان نهایی دست مدیر مدرسه نیست

    سوال مشاوره ای

  • برنامه ریزی برای کنکور
    saba zarei 0S saba zarei 0

    مهدی صفری ادبیات منم نقطه ضعفم دستوره که فقط با حل تست زیاد درست میشه
    لغت باید زیاد مرور کنید
    تاریخ ادبیات برای ما اهمیت چندانی نداره ولی میتونید کتاب نشر الگو رو بگیرید هم قلمرو هارو داره هم سبک جدید تاریخ ادبیات

    برنامه جمع بندی 27 روزه عید99

  • برنامه ریزی برای کنکور
    saba zarei 0S saba zarei 0

    مهدی صفری تو شیمی متن کتاب خیلی مهمه باید خیلی زیاد مرور بشه
    تستای محاسباتیم هرچقدر بیشتر کار کنید و مرور کنید بهتره براتون
    برای تستای سنگین تر موج آزمون میتونه خیلی کمکتون کنه
    برای محاسباتم مسائل خیلی سبز

    برنامه جمع بندی 27 روزه عید99

  • برنامه ریزی برای کنکور
    saba zarei 0S saba zarei 0

    مهدی صفری درمورد فیزیک کتاب خط ویژه خیلی تو مرور میتونه کمکتون کنه

    برنامه جمع بندی 27 روزه عید99

  • برنامه ریزی برای کنکور
    saba zarei 0S saba zarei 0

    مهدی صفری
    فیزیکتون که خیلی خوبه :) فقط نوسان و نخوندین که کلا بحث سختیه
    درمورد فراموشیتونم احتمالا مرور کم دارین
    هرکتابی رو باید 6-7 بار بزنید تا ایده حل سوالا رو یاد بگیرید
    دی وی دی ام بیخیال بشید امسال بنظرم چون دی ویدی برای کسی خوبه ه صفره نه شما که همه رو حداقل دوبار خوندین

    برنامه جمع بندی 27 روزه عید99

  • ماده به انرژی
    saba zarei 0S saba zarei 0

    zoohre hocini
    1-وقتی تراکم یون هیدروژن در فضای بین دو غشا کاهش پیدا میکنه یعنی زنجیره انتقال الکترون کمتر فعالیت میکنه پس یون اکسید کمتری هم تولید میشه و آب هم کمتر تولید میشه نه بیشتر
    2-فسفات آزاد فقط گام در3 گلیکولیز هست به اونا نمیشه گفت تا جایی که من میدونم
    3-اون رو نمیشه تنزل کربن در کربس درنظر گرفت :) اتفاقا شما اگه از زاویه ای دیگه نگاه کنید میبینی که داره دوتا کربن به اگزال واستات میده :))
    4-قطعا گفتنش غلطه :) درمورد رادیکال های آزاده که نمیشه گفت همواره باعث سرطان میشه ممکن اثرش خنثی بشه :))

    زیست شناسی
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع