rena felfeli سلام
تو بخش جزوات انجمن میتونید پیدا کنید
saba zarei 0
دیدگاهها
-
روش مطالعه زیست -
تحلیل ساعت مطالعه کنکور 1400Ellie Diamond نه. تشخیص داره
-
تحلیل ساعت مطالعه کنکور 1400Ellie Diamond :bouquet: :bouquet: :bouquet:
لباس پوشیده میشه چشیده نمیشه که میشه حس آمیزی البته یه مقدار سخته تشخیصش -
تحلیل ساعت مطالعه کنکور 1400Ellie Diamond
1-میگه در نواهای بلبل رنگ های زیادی هست و این حس آمیزیه
2-نظری ندارم
3-تلفظ شیرین مشخصه اینجام -
تحلیل ساعت مطالعه کنکور 1400@ida-shateri این اگر اشتباه نکنم میشه ضمیر مرجع ضمیرم میشه تو جمله قبلش
صفت حساب نشده چون داره به یه چیز دیگه اشاره میکنه نه به کلمه بعدش -
گزارش کار و باهم درسخوندن بچه های کنکور1400@dr-aryan ✋
+۳ساعت زیست دوازدهم همراه با 70تست
+۳ساعت ریاضی کاربرد مشتق همراه با 60تست(میکرو+آبی)
+۲ساعت فارسی دوازدهم [همراه دستور] همراه با 70تست
+۲ساعت دینی یازدهم همراه با 91تست
+۱ساعت و 15مین فیزیک دوازدهم همراه با35تست
+۱۵مین درک مطلب عربی همراه با 10تست
🌱🌱🌱
11ساعت و30مین
🌱🌱🌱
336تست -
کتاب تست عربی@f-noori7979 جامع خیلی سبز
-
چطوری ادبیاتمونو خوب کنیم؟Asal Arabgari در یک کلمه هیچ راهی جز پیوستگی و تست زیاد نداره
تجربه کردم که میگم💔 -
انگیزه میخوام☹ -
تحلیل ساعت مطالعه کنکور 1400@ida-shateri سلام
اول متن کتاب بادقت
بعدش اگر به درسنامه احتیاج داشتی یاجزوه (من تو محاسباتیا میرم سراغ جزوه) میخونی نکاتش و حاشیه نویسی میکنی
30درصد تست آموزشی
بقیه رو سنجشی
نکات استخراجی از پاسخنامه هم حاشیه نویسی
روز قبل آزمونم مرور متن و شکل کتاب و حاشیه نویسی هایی که کردی -
انگیزه میخوام☹Zeinab Siri 🌹🌹🌹
-
انگیزه میخوام☹Zeinab Siri من و ببین :) منی که یکسال از زندگیم و الکی تلف کردم بخاطر اینکه امید نداشتم
قلمچی میگه باید از دوره جنینی بیای آزمون؟؟خب من 5سال دارم آزمون میدم دیدم که تو مدت زمان خیلی کم میشه خیلی پیشرفت کرد انقد که من تو این چندسال نکردم :)) ولی از اول مهر تا الآن (4ماه) 800-900تا پیشرفت داشتم الآن که از 4ماهم بیشتر مونده تا کنکور
بعدشم به قول یکی از استادام از چی میترسی؟؟تهش شکسته دیگه از این که بدتر نیست ولی اگه این چهار ماه اصلا کمتر هیچ کاری نکنی دیگه مطمئنی تهش باخته دیگه هیچ امیدی نمیتونی داشته باشی
اگه بعضیا میگن شانس :) شانس برای کسی اتفاق می افته که تا لحظه آخر تلاش میکنه😉 -
روش مطالعه زیست@نگین-محمدیان :blossom: :blossom: :blossom:
-
روش مطالعه زیست@نگین-محمدیان سلام
متن کتاب و شکلاشو کلا زیر و بم کتاب و باید دربیاری بعدش اگه تو مبحث خاصی مشکل داشتی میتونی از درسنامه یا کلیپ یا جزوه استفاده کنی مثلا من تو ایمنی مشکل داشتم ولی آزمون قبل 80زدم :)
بعدش که همه چی دستت اومد سری اول همه تستای اون گفتار و آموزشی میزنی برای تک تک سوالا پاسخنامه رو میخونی و حاشیه نویسی ولی برای سری بعد دیگه باید همون تستارو آموزشی بزنی و متن کتاب و شکل و نکاتش و مرور کنی -
محرومیت از امتحانات خرداد 1400محمد الیاسی 2 والا ما رو پارسال از این تهدیدا میکردن ولی تا جایی که میدونم امتحان نهایی دست مدیر مدرسه نیست
-
برنامه ریزی برای کنکورمهدی صفری ادبیات منم نقطه ضعفم دستوره که فقط با حل تست زیاد درست میشه
لغت باید زیاد مرور کنید
تاریخ ادبیات برای ما اهمیت چندانی نداره ولی میتونید کتاب نشر الگو رو بگیرید هم قلمرو هارو داره هم سبک جدید تاریخ ادبیات -
برنامه ریزی برای کنکورمهدی صفری تو شیمی متن کتاب خیلی مهمه باید خیلی زیاد مرور بشه
تستای محاسباتیم هرچقدر بیشتر کار کنید و مرور کنید بهتره براتون
برای تستای سنگین تر موج آزمون میتونه خیلی کمکتون کنه
برای محاسباتم مسائل خیلی سبز -
برنامه ریزی برای کنکورمهدی صفری درمورد فیزیک کتاب خط ویژه خیلی تو مرور میتونه کمکتون کنه
-
برنامه ریزی برای کنکورمهدی صفری
فیزیکتون که خیلی خوبه :) فقط نوسان و نخوندین که کلا بحث سختیه
درمورد فراموشیتونم احتمالا مرور کم دارین
هرکتابی رو باید 6-7 بار بزنید تا ایده حل سوالا رو یاد بگیرید
دی وی دی ام بیخیال بشید امسال بنظرم چون دی ویدی برای کسی خوبه ه صفره نه شما که همه رو حداقل دوبار خوندین -
ماده به انرژیzoohre hocini
1-وقتی تراکم یون هیدروژن در فضای بین دو غشا کاهش پیدا میکنه یعنی زنجیره انتقال الکترون کمتر فعالیت میکنه پس یون اکسید کمتری هم تولید میشه و آب هم کمتر تولید میشه نه بیشتر
2-فسفات آزاد فقط گام در3 گلیکولیز هست به اونا نمیشه گفت تا جایی که من میدونم
3-اون رو نمیشه تنزل کربن در کربس درنظر گرفت :) اتفاقا شما اگه از زاویه ای دیگه نگاه کنید میبینی که داره دوتا کربن به اگزال واستات میده :))
4-قطعا گفتنش غلطه :) درمورد رادیکال های آزاده که نمیشه گفت همواره باعث سرطان میشه ممکن اثرش خنثی بشه :))