Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
samira pournazarS

samira pournazar

@samira pournazar
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
633
موضوع ها
57
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
7
دنبال‌شونده‌ها
0

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • جناس
    samira pournazarS samira pournazar

    Mehdi Hosseinbor رفرش نکردم پستای جدیدو ندیدم بله دقیقا

    ادبیات و زبان فارسی

  • جناس
    samira pournazarS samira pournazar

    https://alaatv.com/c/6922
    الانم چک کردم که اشتباه نگفته باشم ایشون گفتن بیشتر میل بر جناس تامه ولی هرکدوم به نفع گزینه بود بگیرید

    ادبیات و زبان فارسی

  • جناس
    samira pournazarS samira pournazar

    Mehdi Hosseinbor شما قبل ویایش لایک کردین جمله ی آخرشم بخونین لطفا (به نقل از آقای سبطی)

    ادبیات و زبان فارسی

  • جناس
    samira pournazarS samira pournazar

    @m-zngne جناس مرکب جناس تامه؟ من برعکس فکر میکردم ناقصه.
    حالا اصلا مهم نیست مهم اینه که نوع این جناسو ازمون نمیخوان.
    تو گزینه ها تام بیاد هم درسته ناقص بیاد هم درسته.

    ادبیات و زبان فارسی

  • جناس
    samira pournazarS samira pournazar

    بله جناسه. اسمش هم جناس مرکبه.
    یه کلمه یه بار خودش میاد یه بار انگار میشکنه تفکیک میشه. یاقوت رو انگار جداش کردیم بار دوم منظورمون یا+قوت بوده. یا مثلا دلبران دل بر آن مهر نهند. بار دوم شده دل+بر+آن سلیقه ای هم هست که تامه یا ناقص تو گزینه هرکدوم اومد همونو میگیریم

    ادبیات و زبان فارسی

  • معنی بیت
    samira pournazarS samira pournazar

    @sara-haghighatrad 🧡
    بچه ها سوال حل نشده اگه اومدین همکاری کنین لطفا

    ادبیات و زبان فارسی

  • معنی بیت
    samira pournazarS samira pournazar

    @sara-haghighatrad من فقط بیت اولو میدونم
    درونش مثل دریاییه که ساحلش معلوم نیست. یعنی آشوبه. چون ساحل نماد آرامشه دوری از ساحل یعنی بی قراری.

    ادبیات و زبان فارسی

  • مشکل سایت
    samira pournazarS samira pournazar

    arldragon آره واسه منم مینویسه اینترنت خود را بررسی کنید ولی وصله نتم

    سایت

  • کنکور همزمان با دانشگاه
    samira pournazarS samira pournazar

    Tony Montana در کنکور همزمان با دانشگاه گفته است:

    مافیای کنکور روپوش سفید رو هدف قرار داده و القا میکنه یا روپوش سفید بپوش یا برو بمیر

    👏🏼👏🏼

    سوال مشاوره ای

  • دغدغه فکریم 😬
    samira pournazarS samira pournazar

    @narjes-hashemi سلام بله آمار رو از زبون کسی که به آمار اصلی ارجاع داد شنیدم توصیفی که از گرد کردن عدد داشت این بود که نزدیک به صفره
    نه عزیزم ناامیدی و قید درس خوندنو زدن چرا؟ این یه مصداقی از بی عدالتیه. با گفتن این حرفا که تفاوتی با هم ندارن فقط چشممونو به روی تبعیض میبندیم و فرصت میدیم به اونایی که دارن میتازونن. اینا رو گفتم واسه اون دسته از افرادی که بعد کنکورشون هدفای اجتماعی واسه خودشون تعریف میکنن. درسته که خیلی ها از دل همین نظام آموزشی دولتی فاجعه بار به بالاترین سطوح علمی دست پیدا میکنن ولی نمیشه منکر هزاران هزار استعدادی شد که زیر چرخ دنده های این سیکل غلط خورد میشن و جا میمونن. هر آدم باوجدانی هم موظفه خودشو از زیر این فشار خارج کنه هم تلاش کنه واسه از ریشه حل شدن مشکل. خود منم حاصل همین نظامم.
    ولی ناامیدی هم بی عقلیه. گفتم که الان آموزشامون مجازیه. الان موسسه ای مثل آلا کنارمونه. همه ی کرونا ضرر نبود این یکی به نفع من و شمایی که دولتی خوندیم.

    سوال مشاوره ای

  • دغدغه فکریم 😬
    samira pournazarS samira pournazar

    با احترام به همه ی دوستانی که معتقدن تاثیر نداره باید بگم قطعا تاثیر داره و اصلا یکی از بی عدالتیای جامعه هست. شما آمار قبولی سمپاد و غیردولتی رو مقایسه کنید با دولتی متوجه میشید تعداد رتبه برترهای مدارس عادی خیلی ناچیزه. اون عزیزانی هم که میگن آواز دهل شنیدن از دور خوشه و آش دهن سوزی نیست و ... تشریف ببرن یه سال پای کلاسای دولتی بشینن تازه دستشون میاد قضیه چیه. بله ما یک سطح از مدرسه که نداریم. مثلا علامه حلی تهران و شهید مدنی تبریز و فرزانگان تهران و... رو که نمیشه مثلا با فرزانگان ساوه مقایسه کرد. اما به طور کلی مدارس سمپاد چه به لحاظ برنامه آموزشی چه به لحاظ جو درسی بالاترن. یکی از آفت های نظام آموزشی هم همینه که داره به سمت خصوصی سازی میره و حق تحصیل داره کم کم منحصر میشه به قشر مرفه تر. اینارو گفتم که عزیزان سمپادی و غیرانتفاعی هی نگن فرقی نداره.
    اما
    نکته ای که هست وجود موسسه ی عدالت جویی مثل آلاست. اساسا هدف از تاسیس آلا مبارزه با همین تبعیض آموزشی بوده. اون هم نه شبیه موسسه ی قلم چی و گاج برای فرار از مالیات!! برعکس با یک نیت خیرخواهانه و خودجوش. آقای ابوذرخانی خودشون جوان هستن و بسیار آرمان خواه. کاملا مشخصه مقاصد سودجویانه ندارن.
    شما اصلا نگران نباش همین سطح از تدریس برای یادگیری عمیق کفایت میکنه. باقی تلاش خودته واسه مرور و تثبیت. به قول دوستان الان با آموزش مجازی شرایط دانش آموزان به هم نزدیک تر شده. به هر حال الان همه تو خونه درس میخونن پس جو رقابتی موثر مدرسه های برتر خیلی کمرنگ شده. میمونه آموزش قوی که مدرس های آلا کافی هستن.

    سوال مشاوره ای

  • بهترین منبع تست 😁🌷
    samira pournazarS samira pournazar

    Maryam Nateqi در بهترین منبع تست 😁🌷 گفته است:

    samira pournazar
    @danial-hosseiny

    من خیلی مناسب نظر دادن تو این زمینه نیستم مریم جان ممکنه نظر اشتباهی بدم

    انتخاب منابع

  • سبک شناسی
    samira pournazarS samira pournazar

    zahra movahedizadeh حتما حتما میگم خیلی ممنونم از منبعی که معرفی کردین خیلی لطف کردین

    ادبیات و زبان فارسی

  • سبک شناسی
    samira pournazarS samira pournazar

    @mr-fantastic ممنون حتما میگم چک کنه بخش علوم و فنونو خیلی محبت کردین

    ادبیات و زبان فارسی

  • بحث آزاد و تغییرات
    samira pournazarS samira pournazar

    @m-an ممنون که به نظرات بها میدید اجرتون با حضرت زهرا سلام الله علیها

    اطلاعیه ها

  • سبک شناسی
    samira pournazarS samira pournazar

    romisa ممنون🌺

    ادبیات و زبان فارسی

  • بحث آزاد و تغییرات
    samira pournazarS samira pournazar

    romisa در بحث آزاد و تغییرات گفته است:

    samira pournazar در بحث آزاد و تغییرات گفته است:

    @m-an در بحث آزاد و تغییرات گفته است:

    H_R
    فکر نمی کنم مربوط به این تاپیک باشه، اما فقط این رو جواب میدم
    نمی تونیم این مورد رو داشته باشیم چرا که قبل از ارسال پست باید بهش فکر بشه و ارسال بشه
    و اینطوری تعداد زیادی پست ادیت شده و حذف شده خواهد بود که مناسب نیست .

    عذر میخوام دلیلتون قانعم نکرد ما که قرار نیس واسه آیندگان آرشیو به جا بذاریم پاک بشه هم اتفاق معمولی ایه

    عذر میخوام ولی صحبتت یکم بوی خودخواهی میده😅 قرار هم نیست که براشون قبرستونی از پست های پاک شده به جا بذاریم
    با همین ۳ دقیقه ای هم که فعال کردیم بعضی از کاربرها کلی پست نادرست میذارن و پاک می کنن که اصلا هدف از گذاشتنش چیز دیگه ای بوده.

    سلام
    اولا بگم که چقدر خوشحالم تاپیکو از حالت قفل خارج کردین واقعا قفل کردن تاپیکهای انتقادی حس خوشایندی منتقل نمیکنه. شما نهایتا در اثر تعدد کامنت میتونین بگین فرصت رسیدگی به این کامنتا رو در حال حاضر ندارین و به مرور بررسی میکنین. اگر هم فرصت داشتین موضعتون رو بگین. طبیعیه یه عده همچنان مخالف باشن. درست نیست موافقا رو نوازش کنین مخالفا رو سرکوب. من دوبار این قفل شدن رو دیدم و هربار حس خوبی بهم القا نشد. یه نمونه تاپیک صدامو داری بود که اتفاقا من به خود شخص معترض هم یه انتقاد کوچیک کردم ولی درعین حال با توضیحات مدیر هم موافق نبودم اما به سرعت تاپیک قفل شد اصلا فرصت اظهارنظر نموند.
    در مورد ویرایش و حذف من میتونم یه مثال بیارم از خود خانم مدیر؟ باور کنید نیت بدی ندارم میخوام فقط یه تذکر دوستانه بدم. توی همون تاپیک وقتی مدیر توضیح نوشتن من آنلاین بودم و دیدم بعد از حدود 6 دقیقه ایشون پستشونو ویرایش کردن. اونجا برام سوال پیش اومد که اگه معتقدید همه تو همون سه دقیقه باید همه ی فکراشونو بکنن که خب چرا خودشون از این امتیاز استفاده کردن؟ قرار بر این بوده ادمین ها از این قابلیت فقط واسه ویرایش پستهای نامناسب استفاده کنن نه تغییر نوشته ی خودشون. اگر هم به نظرتون کار خوبی بوده اتفاقا این ویرایش پست و اتفاق بدی نیست ، خب بقیه هم همینو میگن. بقیه هم دقیقا دنبال همین اتفاقن که بعد اتمام سه دقیقه هم بتونن با نگاه پخته تر اون لحظه چیزی رو کم و زیاد کنن.
    این هم که گفتین خودخواهی باید بگم من از پستهام ناراضی نیستم و پاک شدن نشدنش نه منفعتی داره برام نه ضرری. اما دلیل نمیشه خواسته ی به حق دیگران رو حمایت نکنم. وظیفه ی هرکسیه طرف حق رو بگیره حتی اگه منافع خودش از دست بره.
    ممنون از توجهتون🌹

    اطلاعیه ها

  • سبک شناسی
    samira pournazarS samira pournazar

    اون روزی که به دوستم با افتخار گفتم واست میپرسم فکر نمیکردم یه نفر هم جواب نده آبروداری کنین لطفا😂
    انسانیا

    ادبیات و زبان فارسی

  • کمال گرایی
    samira pournazarS samira pournazar

    سارا M 0 شما که بیشتر استرس دادی ایشون خودش به اندازه ی کافی سخت میگیره😅
    سروش قادری تبریک میگم واسه روحیه و تلاشتون. در مورد کمک هم خدا خیرتون بده و دست خودتون رو هم بگیره

    سوال مشاوره ای

  • کمال گرایی
    samira pournazarS samira pournazar

    z Gheibi دقت کردین چقدر این مشکل داره همه گیر میشه؟ کمالگرایی رو تو خیلی از تاپیکا دیدم شما و آقای قادری هم همیشه حاضر بودین در صحنه😂

    سوال مشاوره ای
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع