Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
S

Saudade 19 0

@Saudade 19 0
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
546
موضوع ها
10
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
15
دنبال‌شونده‌ها
24

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • نخوندم و فقط یه هفته وقت دارم
    S Saudade 19 0

    monirs
    ویرایش رو دیدم
    این چه پستیه آخه
    حرف تو دهن ما نذارید:confused_face: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:

    سوال مشاوره ای

  • نخوندم و فقط یه هفته وقت دارم
    S Saudade 19 0

    r sh
    میتونی الان دانلود کنی از تلگرام و موقع اومدن به ایران هزینشو بدی
    دیگه انواع اقسام راه ها برای پاس شدن، آرامش وجدان و ... رو گفتم...خودت میدونی
    موفق باشی

    سوال مشاوره ای

  • نخوندم و فقط یه هفته وقت دارم
    S Saudade 19 0

    r sh
    راه حل اول رو نفهمیدم بهانت چی بود
    یعنی میترسی بگیرن خونه دستگیرت کنن یا وژدان انسانیت تو بحران درسی زده بالا؟
    در مورد دومی
    فیدیبو برای خارج از کشوریا فکر نکنم راهی داشته باشه...نمیدونم شایدم باشه
    ولی طاقچه رو مطمئنم از خارج از کشور هم میشه ازش خرید کرد
    با این حال...یعنی یه فامیل آشنا دوست نداری تو ایران که 50 - 60 تومن کارت به کارت کنه؟

    سوال مشاوره ای

  • نخوندم و فقط یه هفته وقت دارم
    S Saudade 19 0

    r sh
    1- بری تلگرام تو کانال های دانلود کتاب کنکور بزنی میاره...من سال پیش از اونجا دانلود کردم
    2- فیدیبو بریزی و از اون بخری قانونی و بخونی
    خیر پیش

    سوال مشاوره ای

  • نخوندم و فقط یه هفته وقت دارم
    S Saudade 19 0

    شب امتحان خیلی سبز و خلاص..

    سوال مشاوره ای

  • ظرفیت
    S Saudade 19 0

    Mehrsa 14
    بله عدد اکسایش سال دوازدهم تو الکتروشیمی هست
    خواهش میکنم

    شیمی

  • ظرفیت
    S Saudade 19 0

    Mehrsa 14
    تو دوازدهم هست این مبحث البته

    شیمی

  • ظرفیت
    S Saudade 19 0

    Mehrsa 14
    حداکثر تعداد پیوند کووالانسی که یک اتم میتونه برقرار کنه با اتم های اطراف تا به آرایش اوکتت برسه(بجز H که نمیرسه)
    به این میگن ظرفیت
    مثلا در مولکول متان (CH₄) کربن 4 تا پیوند برقرار کرده و هر هیدروژن هم یک پیوند.پس ظرفیت کربن برای برقراری پیوند 4 هست و ظرفیت هیدروژن هم یک

    شیمی

  • ظرفیت
    S Saudade 19 0

    Mehrsa 14
    شرمنده متوجه نشدم یکم واضح تر میشه بپرسین

    شیمی

  • ظرفیت
    S Saudade 19 0

    Mehrsa 14
    فکر کنم منظورتون از اعداد 1 3 5 7 زیروند عناصر در ترکیبات بین هالوژنی هست
    مثلا
    IF₇
    ClF₃
    BrF₅
    BrCl

    شیمی

  • ظرفیت
    S Saudade 19 0

    Mehrsa 14
    سلام خواهش میکنم
    همیار عزیز به درستی راهنمایی کردن و حرف دیگه ای باقی نمیمونه
    موفق باشید

    شیمی

  • کانال نشتی Na و K
    S Saudade 19 0

    در سطح کتاب درسی همه کانال ها بصورت اختصاصی عمل میکنن
    از لحاظ علمی هم کانال سدیم و پتاسم جداگانس

    زیست شناسی

  • فرمول شیمیایی
    S Saudade 19 0

    صبا علمی
    سلام
    کربنات چون خودش -2 هست و چون زیروند ها یک هستن یعنی باهم ساده شدن...پس منگنز هم +2 بوده.

    شیمی

  • سارکومر
    S Saudade 19 0

    Sara_R
    راستی میتونم بپرسم شما چطور نام کاربریتونو عوض کردید؟:face_with_monocle:
    رفع اسپم: خواهش :beaming_face_with_smiling_eyes:

    زیست شناسی

  • سارکومر
    S Saudade 19 0

    Sara_R
    "نوار" روشن با "قسمت" های روشن بحثش جداس
    اون قسمت که شما هایلایت کردین درسته جزو قسمت های روشن هست اما اگه به بالای همون شکل دقت کنید نوشته تیره...و یعنی کل اون قسمت جزو نوار تیره هست هرچند بخش هاییش روشنه

    زیست شناسی

  • سارکومر
    S Saudade 19 0

    Sara_R
    سلام
    اکتین ولاغیر...(البته خط z هم پروتئینیه ولی معمولا حساب نمیکننش)

    زیست شناسی

  • امتحان حضوری زیست دارم، مسلط نیستم
    S Saudade 19 0

    سید حسین قربانی 1
    شب امتحان خیلی سبز بگیر بخون و خلاص

    سوال مشاوره ای راه ابریشم 1401 دانش آموزان آلا

  • معنی و ارتباط بیت با مفهوم « جانبازی در عشق»
    S Saudade 19 0

    hamed bagheri 0
    سلام
    میگه که: عشق اگه همراه و همدمِ ما باشه، تعریف دیگری از سود و زیان خواهیم داشت. به طوریکه کسی که خودش رو در راه معشوق فدا میکنه نه تنها همه چیز رو از دست نمیده بلکه اتفاقا همه چیز رو بدست میاره
    جانانه کنایه از معشوق هست. در مصرع دوم هم میگه : ای معشوق سرت سلامت باشه، جان من که در راه تو فدا شد شایسته ی اینهمه اندوهِ و دلگیریِ تو نیست...

    ادبیات و زبان فارسی

  • انحلال پذیری اوریک اسید
    S Saudade 19 0

    MohsenTaheri
    دمت گرم!
    این نسبت به بقیه دلایل منطقی تر بود
    دستت درد نکنه داداش

    زیست شناسی
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع