monirs
ویرایش رو دیدم
این چه پستیه آخه
حرف تو دهن ما نذارید:confused_face: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy:
Saudade 19 0
دیدگاهها
-
نخوندم و فقط یه هفته وقت دارم -
نخوندم و فقط یه هفته وقت دارمr sh
میتونی الان دانلود کنی از تلگرام و موقع اومدن به ایران هزینشو بدی
دیگه انواع اقسام راه ها برای پاس شدن، آرامش وجدان و ... رو گفتم...خودت میدونی
موفق باشی -
نخوندم و فقط یه هفته وقت دارمr sh
راه حل اول رو نفهمیدم بهانت چی بود
یعنی میترسی بگیرن خونه دستگیرت کنن یا وژدان انسانیت تو بحران درسی زده بالا؟
در مورد دومی
فیدیبو برای خارج از کشوریا فکر نکنم راهی داشته باشه...نمیدونم شایدم باشه
ولی طاقچه رو مطمئنم از خارج از کشور هم میشه ازش خرید کرد
با این حال...یعنی یه فامیل آشنا دوست نداری تو ایران که 50 - 60 تومن کارت به کارت کنه؟ -
نخوندم و فقط یه هفته وقت دارمr sh
1- بری تلگرام تو کانال های دانلود کتاب کنکور بزنی میاره...من سال پیش از اونجا دانلود کردم
2- فیدیبو بریزی و از اون بخری قانونی و بخونی
خیر پیش -
نخوندم و فقط یه هفته وقت دارمشب امتحان خیلی سبز و خلاص..
-
ظرفیتMehrsa 14
بله عدد اکسایش سال دوازدهم تو الکتروشیمی هست
خواهش میکنم -
ظرفیتMehrsa 14
تو دوازدهم هست این مبحث البته -
ظرفیتMehrsa 14
حداکثر تعداد پیوند کووالانسی که یک اتم میتونه برقرار کنه با اتم های اطراف تا به آرایش اوکتت برسه(بجز H که نمیرسه)
به این میگن ظرفیت
مثلا در مولکول متان (CH₄) کربن 4 تا پیوند برقرار کرده و هر هیدروژن هم یک پیوند.پس ظرفیت کربن برای برقراری پیوند 4 هست و ظرفیت هیدروژن هم یک -
ظرفیتMehrsa 14
شرمنده متوجه نشدم یکم واضح تر میشه بپرسین -
ظرفیتMehrsa 14
فکر کنم منظورتون از اعداد 1 3 5 7 زیروند عناصر در ترکیبات بین هالوژنی هست
مثلا
IF₇
ClF₃
BrF₅
BrCl -
ظرفیتMehrsa 14
سلام خواهش میکنم
همیار عزیز به درستی راهنمایی کردن و حرف دیگه ای باقی نمیمونه
موفق باشید -
کانال نشتی Na و Kدر سطح کتاب درسی همه کانال ها بصورت اختصاصی عمل میکنن
از لحاظ علمی هم کانال سدیم و پتاسم جداگانس -
فرمول شیمیاییصبا علمی
سلام
کربنات چون خودش -2 هست و چون زیروند ها یک هستن یعنی باهم ساده شدن...پس منگنز هم +2 بوده. -
سارکومرSara_R
راستی میتونم بپرسم شما چطور نام کاربریتونو عوض کردید؟:face_with_monocle:
رفع اسپم: خواهش :beaming_face_with_smiling_eyes: -
سارکومرSara_R
"نوار" روشن با "قسمت" های روشن بحثش جداس
اون قسمت که شما هایلایت کردین درسته جزو قسمت های روشن هست اما اگه به بالای همون شکل دقت کنید نوشته تیره...و یعنی کل اون قسمت جزو نوار تیره هست هرچند بخش هاییش روشنه -
سارکومرSara_R
سلام
اکتین ولاغیر...(البته خط z هم پروتئینیه ولی معمولا حساب نمیکننش) -
امتحان حضوری زیست دارم، مسلط نیستمسید حسین قربانی 1
شب امتحان خیلی سبز بگیر بخون و خلاص -
معنی و ارتباط بیت با مفهوم « جانبازی در عشق»hamed bagheri 0
سلام
میگه که: عشق اگه همراه و همدمِ ما باشه، تعریف دیگری از سود و زیان خواهیم داشت. به طوریکه کسی که خودش رو در راه معشوق فدا میکنه نه تنها همه چیز رو از دست نمیده بلکه اتفاقا همه چیز رو بدست میاره
جانانه کنایه از معشوق هست. در مصرع دوم هم میگه : ای معشوق سرت سلامت باشه، جان من که در راه تو فدا شد شایسته ی اینهمه اندوهِ و دلگیریِ تو نیست... -
انحلال پذیری اوریک اسیدMohsenTaheri
دمت گرم!
این نسبت به بقیه دلایل منطقی تر بود
دستت درد نکنه داداش