Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
S

Saudade 19 0

@Saudade 19 0
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
546
موضوع ها
10
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
15
دنبال‌شونده‌ها
24

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • تست 3-ویژه جمع بندی
    S Saudade 19 0

    @f-seif-0
    دارم فکر میکنم :|
    من هی تو گزینه یک گیر کرده بودم چرا غلطه بعد دیدم سوال میگه ناصحیح :|

    جلسه ششم رفع اشکال زیست :گیاهی دهم

  • تست 2-ویژه جمع بندی
    S Saudade 19 0

    mehranmirzaei
    سوال قشنگی بود ولی
    دکتر منم منشن لطفا :|

    جلسه ششم رفع اشکال زیست :گیاهی دهم

  • تست 2-ویژه جمع بندی
    S Saudade 19 0

    گزینه 4

    جلسه ششم رفع اشکال زیست :گیاهی دهم

  • انحلال پذیری اوریک اسید
    S Saudade 19 0

    mehranmirzaei
    آهان درسته دمای بدن هم میتونه تاثیر داشته باشه
    بازم ایده دیگه ای داشتین لطف میکنین خیلی ممنون:thumbs_up:

    جلسه ششم رفع اشکال زیست :گیاهی دهم

  • انحلال پذیری اوریک اسید
    S Saudade 19 0

    سلام دکتر وقت بخیر
    ببخشید سوالم مربوط به گیاهی نیس ولی مهمه برام
    اسید اوریک چرا اونهمه پیوند قطبی داره ولی تو کتاب گفته انحلال پذیریش تو آب زیاد نیست؟؟

    جلسه ششم رفع اشکال زیست :گیاهی دهم

  • سربازی میشه نرم؟
    S Saudade 19 0

    Lpoiuu Ml
    بله داداش میتونی نگران نباش
    تا 1402 میتونی کنکور بدی
    برا 1403 باید پیام نوری بری ثبت نام کنی

    سوال مشاوره ای غیر درسی

  • تست های برگزیده دینی
    S Saudade 19 0

    Saudade 19
    خدا بیامرز همیشه دغدغه دینی بچه هارو داشت :/

    دین و زندگی

  • عنصر
    S Saudade 19 0

    @sara-haghighatrad
    7d.png
    اینارم یه نگاهی بندازید..شاید مشکلتون برطرف شه

    شیمی

  • عنصر
    S Saudade 19 0

    hamed bagheri 0
    بحث چقدر پیچیده بود ما خبر نداشتیم:grinning_face_with_sweat:

    شیمی

  • عنصر
    S Saudade 19 0

    @sara-haghighatrad
    و یه چیز
    مولکول لزوما از دو یا چند نوع اتم تشکیل نشده
    مثلا مولکول هیدروژن از یک نوع اتم تشکیل شده

    شیمی

  • عنصر
    S Saudade 19 0

    @sara-haghighatrad
    این دو تا جمله شما خوب تضاد ندارن باهم
    ما کلا 118 تا عنصر داریم
    1- بعضیاشون صرفا از یک نوع اتم ساخته شدن: مثلا آهن مجموعه ای از هزاران اتم آهنه
    2-بعضی ها هم از یک نوع مولکول ساخته شدن: مثل نیتروژن مجموعه ای از هزاران مولکول نیتروژن هست...خود مولکول نیتروژن هم از دو تا اتم نیتروژن ساخته شده
    الان مثلا H2O که شما گفتی عنصر نیست که (: ... بخاطر همین تو این تقسیم بندی قرار نمیگیره

    شیمی

  • عنصر
    S Saudade 19 0

    @sara-haghighatrad
    منظورتون تعداد هست؟ یا واحد تشکیل دهنده عنصر؟
    عنصر میتونه از اتم (مثل سدیم) ساخته شده باشه یا از مولکول(مثل هیدروژن)

    شیمی

  • عنصر
    S Saudade 19 0

    ببینید کلا اینطور تو ذهنتون باشه
    مولکول هیدورژن از اتم های اون ساخته شده
    و از کنار هم قرار گرفتن هزاران مولکول، عنصر اون ایجاد میشه

    شیمی

  • تنه😶
    S Saudade 19 0

    @sara-haghighatrad
    خوب کتف و ترقوه تو قفسه سینه هستن

    زیست شناسی

  • تنه😶
    S Saudade 19 0

    @sara-haghighatrad
    طبق منبع موثق( ویکی پدیا :expressionless_face: ) استخوان های تنه همون مجموع استخوان های ستون مهره و قفسه سینه هست

    زیست شناسی

  • عوض کردن نام کاربری
    S Saudade 19 0

    romisa
    از همون اول سرتق بودی :expressionless_face:

    آلاخونه

  • عوض کردن نام کاربری
    S Saudade 19 0

    romisa
    ناراحت نشدم
    میرم بعد کنکور شاید اومدم
    آنفالو "کنید" لطفا ...

    آلاخونه

  • عوض کردن نام کاربری
    S Saudade 19 0

    maryam111
    بیخیال
    همه رو اخراج بزنید
    دیگه حوصله ندارم بیام...
    خدانگهدار

    آلاخونه

  • عوض کردن نام کاربری
    S Saudade 19 0

    فکر کنم برگشتنم به صلاح نبود :/
    همون بهتر نیام

    آلاخونه

  • عوض کردن نام کاربری
    S Saudade 19 0

    romisa
    جان؟ :|

    آلاخونه
  • 1
  • 2
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 27 / 28
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع