Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
S

Saudade 19 0

@Saudade 19 0
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
546
موضوع ها
10
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
15
دنبال‌شونده‌ها
24

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • سینماتیک - کنکور 99
    S Saudade 19 0

    رضا آلناصر
    گ4 هست

    فیزیک

  • معادله مکان زمان
    S Saudade 19 0

    Foruzan Taheri
    سینوس پی دوم = 1
    سینوس پی = 0
    حل شد؟

    فیزیک

  • میتونم از الان تا یک ماه دیگ ببندم درسارو؟
    S Saudade 19 0

    5d7a7484bcac19
    با احترام به نظر بقیه دوستان، به نظر من کنکور اصلی تون اردیبهشت باشه، چون بخوایید برای تیر بخونید نهایی ای رو از دست میدید که به نظرم تنها راه موفقیت تو شرایط شماست.خیلیا سال پیش با یه کنکور بد و یه نهایی عالی نتیجۀ دلخواهشون رو گرفتن
    پس توصیه من اینه هرچی تا الان خوندید + یک ماه هم بخونید = برید اردیبهشت و نتیجۀ کنکورتون رو بگیرید
    کل اردیبهشت + خرداد = نهایی ها رو بخونید که نمره زیر 19 نداشته باشید.
    اگه اردیبهشت و خرداد به جای تمرکز مطلق رو نهایی ها، بخوایید کنکور تیر هم بخونید(هم خر هم خرما) احتمالا نه خر گیرتون میاد نه خرما! ولی اگه نهایی ها رو عالی بدین میشه به نتیجه امید داشت حتی با کنکور بد...
    تو این یه ماه برای فصل های مهم: یه درسنامۀ مختصر بخون + یه آزمون جامع فصلی حل کن ... به مدت 20 روز
    10 روز آخر هم مرور و آزمون جامع
    حواستون باشه که فیزیک و هندسه به شدت نمره بیار هستن...یعنی سوالاش دشواری آنچنانی ندارن(مثل حسابان نیستن) و هرکی روشون سرمایه گذاری کرده خوب نتیجه گرفته...پس توجه ویژه داشته باشید بهشون

    سوال مشاوره ای

  • فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارم
    S Saudade 19 0

    خب دیگه عنوان تاپیک رو بکنید تودلی 6 که سرور ها تاپیک جدید نمیکشن🤧

    سوال مشاوره ای

  • فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارم
    S Saudade 19 0

    @نویسنده-کوچولو
    یا دوکا لایک میخوره
    یا ودکا خالی میکنم سرم🤧

    سوال مشاوره ای

  • فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارم
    S Saudade 19 0

    Hesar
    یه ساعت بودا مصاحبه
    روی 100x گوش دادی؟

    سوال مشاوره ای

  • فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارم
    S Saudade 19 0

    @نویسنده-کوچولو
    بعد کنکور منم ویس میذارم
    میام وسطش سرفه میکنم بعد تو تعریف کن بگو با همینا دندون بهشتی آوردم

    سوال مشاوره ای

  • فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارم
    S Saudade 19 0

    Hesar
    همین مصاحبه که صفحۀ اول تاپیک گذاشتن ویسش و

    سوال مشاوره ای

  • فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارم
    S Saudade 19 0

    @نویسنده-کوچولو در فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارم گفته است:

    واسه تبلیغ؟😂

    نه
    واسه تخریب🤧🤣🤣

    سوال مشاوره ای

  • فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارم
    S Saudade 19 0

    Hesar
    داش حصار نظر شما راجع به مصاحبه چی بود؟

    سوال مشاوره ای

  • فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارم
    S Saudade 19 0

    @نویسنده-کوچولو
    اگه نگی چند گرفته بودی خود آقای باقری رو میارم شفاف سازی کنه

    سوال مشاوره ای

  • فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارم
    S Saudade 19 0

    @نویسنده-کوچولو
    انگیزه باید درونی باشه

    سوال مشاوره ای

  • فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارم
    S Saudade 19 0

    @نویسنده-کوچولو
    چون انقدر خوب تبلیغ کردیش🤧😂

    سوال مشاوره ای

  • فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارم
    S Saudade 19 0

    @نویسنده-کوچولو
    الان میفهمم چرا یه تاپیک معمولی باید 2K بازدید بخوره🤧

    سوال مشاوره ای

  • فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارم
    S Saudade 19 0

    @نویسنده-کوچولو در فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارم گفته است:

    ب خدا گوش ندی ضرر کردی نگی وقت گیره ب والله خیلی می ارزه😍😍😍

    خود مهدی باقری هم اینا رو میخوند گوش نمیکرد مصاحبه رو🤧

    سوال مشاوره ای

  • فشاااررر
    S Saudade 19 0

    @Ay در فشاااررر گفته است:

    Saudade 19 0

    خواهش میکنم

    فیزیک

  • نمودار مکان زمان
    S Saudade 19 0

    Foruzan Taheri در نمودار مکان زمان گفته است:

    سلام روزتون بخیر ❤️
    سال نو مبارک 🥰
    ببخشید در سوال 123مورد الف گفته حواستون باشه تغییر جهت بردار مکان رو با تغییر جهت خود متحرک قاطی نکنید مگه اینها مثل هم نیستند که وقتی متحرک تغییر جهت داد در نمودار هم تغییر جهت داریم منظورش چیه میشه به من توضیح بدید ؟

    سلام
    سال نو شما هم مبارک
    تغییر جهت متحرک، یعنی تغییر جهت بردار سرعت
    مثلا متحرک در جهت مثبت محور x حرکت میکرده، وایمیسته سرعتش صفر میشه و در خلاف جهت محور x حرکت میکنه

    تغییر جهت بردار مکان منتها اسمش روشه، یعنی علامت مکان شما عوض میشه، مثلا مثبت بود میشه منفی، که این وقتی رخ میده که متحرک از مبدا مکان (x=0) عبور کنه

    فیزیک

  • فشار
    S Saudade 19 0

    رابرت اگه متوجه شدی هیچ
    وگرنه بگو ویدئو بگیرم توضیح بدم

    فیزیک

  • فشار
    S Saudade 19 0

    سوالِ کجاست؟

    فیزیک

  • فشار
    S Saudade 19 0

    Robert De Niro
    ببین من سرجلسه باشم عددگذاری میکنم
    ولی میتونی پارامتری هم حل کنی
    فشار نقاط B و C رو هم بر حسب فشار A بنویس تا فقط با اون درگیر بشی
    بعد دقت کنی تو مایع سبک تر هرچی میریم به عمق، اختلاف فشار بیشتر میشه تا نقطۀ B که لب مرز هست، از اونجا به بعد اختلاف فشار هی کمتر میشه چون چگالی مایع سنگین تر از چگالی مخلوط بیشتره

    فیزیک
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع