رضا آلناصر
گ4 هست
Saudade 19 0
دیدگاهها
-
سینماتیک - کنکور 99 -
معادله مکان زمانForuzan Taheri
سینوس پی دوم = 1
سینوس پی = 0
حل شد؟ -
میتونم از الان تا یک ماه دیگ ببندم درسارو؟5d7a7484bcac19
با احترام به نظر بقیه دوستان، به نظر من کنکور اصلی تون اردیبهشت باشه، چون بخوایید برای تیر بخونید نهایی ای رو از دست میدید که به نظرم تنها راه موفقیت تو شرایط شماست.خیلیا سال پیش با یه کنکور بد و یه نهایی عالی نتیجۀ دلخواهشون رو گرفتن
پس توصیه من اینه هرچی تا الان خوندید + یک ماه هم بخونید = برید اردیبهشت و نتیجۀ کنکورتون رو بگیرید
کل اردیبهشت + خرداد = نهایی ها رو بخونید که نمره زیر 19 نداشته باشید.
اگه اردیبهشت و خرداد به جای تمرکز مطلق رو نهایی ها، بخوایید کنکور تیر هم بخونید(هم خر هم خرما) احتمالا نه خر گیرتون میاد نه خرما! ولی اگه نهایی ها رو عالی بدین میشه به نتیجه امید داشت حتی با کنکور بد...
تو این یه ماه برای فصل های مهم: یه درسنامۀ مختصر بخون + یه آزمون جامع فصلی حل کن ... به مدت 20 روز
10 روز آخر هم مرور و آزمون جامع
حواستون باشه که فیزیک و هندسه به شدت نمره بیار هستن...یعنی سوالاش دشواری آنچنانی ندارن(مثل حسابان نیستن) و هرکی روشون سرمایه گذاری کرده خوب نتیجه گرفته...پس توجه ویژه داشته باشید بهشون -
فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارمخب دیگه عنوان تاپیک رو بکنید تودلی 6 که سرور ها تاپیک جدید نمیکشن🤧
-
فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارم@نویسنده-کوچولو
یا دوکا لایک میخوره
یا ودکا خالی میکنم سرم🤧 -
فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارمHesar
یه ساعت بودا مصاحبه
روی 100x گوش دادی؟ -
فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارم@نویسنده-کوچولو
بعد کنکور منم ویس میذارم
میام وسطش سرفه میکنم بعد تو تعریف کن بگو با همینا دندون بهشتی آوردم -
فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارمHesar
همین مصاحبه که صفحۀ اول تاپیک گذاشتن ویسش و -
فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارم@نویسنده-کوچولو در فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارم گفته است:
واسه تبلیغ؟😂
نه
واسه تخریب🤧🤣🤣 -
فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارمHesar
داش حصار نظر شما راجع به مصاحبه چی بود؟ -
فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارم@نویسنده-کوچولو
اگه نگی چند گرفته بودی خود آقای باقری رو میارم شفاف سازی کنه -
فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارم@نویسنده-کوچولو
انگیزه باید درونی باشه -
فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارم@نویسنده-کوچولو
چون انقدر خوب تبلیغ کردیش🤧😂 -
فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارم@نویسنده-کوچولو
الان میفهمم چرا یه تاپیک معمولی باید 2K بازدید بخوره🤧 -
فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارم@نویسنده-کوچولو در فقط اینو میتونم بگم که منم حوصله درس خوندن ندارم گفته است:
ب خدا گوش ندی ضرر کردی نگی وقت گیره ب والله خیلی می ارزه😍😍😍
خود مهدی باقری هم اینا رو میخوند گوش نمیکرد مصاحبه رو🤧
-
فشاااررر -
نمودار مکان زمانForuzan Taheri در نمودار مکان زمان گفته است:
سلام روزتون بخیر ❤️
سال نو مبارک 🥰
ببخشید در سوال 123مورد الف گفته حواستون باشه تغییر جهت بردار مکان رو با تغییر جهت خود متحرک قاطی نکنید مگه اینها مثل هم نیستند که وقتی متحرک تغییر جهت داد در نمودار هم تغییر جهت داریم منظورش چیه میشه به من توضیح بدید ؟سلام
سال نو شما هم مبارک
تغییر جهت متحرک، یعنی تغییر جهت بردار سرعت
مثلا متحرک در جهت مثبت محور x حرکت میکرده، وایمیسته سرعتش صفر میشه و در خلاف جهت محور x حرکت میکنهتغییر جهت بردار مکان منتها اسمش روشه، یعنی علامت مکان شما عوض میشه، مثلا مثبت بود میشه منفی، که این وقتی رخ میده که متحرک از مبدا مکان (x=0) عبور کنه
-
فشاررابرت اگه متوجه شدی هیچ
وگرنه بگو ویدئو بگیرم توضیح بدم -
فشارسوالِ کجاست؟
-
فشارRobert De Niro
ببین من سرجلسه باشم عددگذاری میکنم
ولی میتونی پارامتری هم حل کنی
فشار نقاط B و C رو هم بر حسب فشار A بنویس تا فقط با اون درگیر بشی
بعد دقت کنی تو مایع سبک تر هرچی میریم به عمق، اختلاف فشار بیشتر میشه تا نقطۀ B که لب مرز هست، از اونجا به بعد اختلاف فشار هی کمتر میشه چون چگالی مایع سنگین تر از چگالی مخلوط بیشتره