chichak am خوب من مطمئنم که درست میگم
اینم عکسش اگه بازم شک دارید ایاتشو تو کتاب درسی چک کنید🌹
https://s2.uupload.ir/files/۲۰۲۱۰۴۲۹_۰۹۳۶۳۵_dcs2.jpg
Shahedeh Raiespour
دیدگاهها
-
دینی یازدهم ۲ -
املا@sara-haghighatrad ببین من نمیدونم درسته یا نه ولی اینجوری متوجه میشم از متن که اون پادشاهه که رایش گناه بخش و سعادت دهنده بوده ترحم میکنه و شخص رو مورد لطف قرار داده
ولی خوب همونطور که گفتم چون ذلت مخالفه سعادته نمیتونه ذلت باشه اینجا و زلت درسته -
دینی یازدهم ۲chichak am خواهش میکنم 😊🌹
-
املا@sara-haghighatrad اره مال انسانیه سوالش
-
دو سوال از دینی ۳ درس ۲@infinitie-a خواهش میکنم
-
پخش جریان@mitra-ism-rahmani
امیدوارممنظورمو رسونده باشم ببخشید اگه خوب توضیح ندادم 😊🙏 -
فصل ۴ شیمی دوازدهم@نگین-محمدیان
سلام هردو سوال پاسخش گزینه ۱ میشه -
سیتوکینز گیاهان@sara-haghighatrad
سلام در هنگام تقسیم سیتوپلاسم در سلول های گیاهی ریز کیسه های دستگاه گلژی که حاوی پیش ساز تیغه ی میانی و دیواره یاخته ای هستند به وسیله رشته های دوکی که هنوز هستن به مرکز سلول منتقل میشن و اونجا باهم ادغام میشن و صفحه یاخته ای رو به وجود میارن غشای این ریز کیسه هایی که باهم ادغام شدن غشای صفحه یاخته ای رو ایجاد میکنه و غشای صفحه یاخته ای به غشای سلول مادری میپیونده و دیواره ی سلولی به وجود میاد پس دیواره ی سلولی بین اون غشاهایی تشکیل میشه که غشای ریز کیسه ها بودن
من فکر میکنم منظور سوال اینه ! -
خورده سوال نیروسروش قادری بله شما درست میگید اینجا اشتباه مشخص کرده
این عکسی که براتون فرستادم از خیلی سبزه که همونطوری که شما میگید

-
سوال ۲۶۱ آزمون ۷ فروردین ۹۹ قلمچی (شیمی)@haniehno
سلام
فضای بالای محلول ۱۰ لیتره
یه لیترش خود محلوله -
پتانسیل عمل@sara-haghighatrad
سلام منم توی کتاب خیلی سبز ماز خوندم که حداکثر اختلاف پتانسیل دو سوی غشای یاخته عصبی در هنگام پتانسیل عمل ۷۰ میلی ولته -
سینماتیک۱@mitra-ism-rahmani سلام شک دارم ولی چون سرعت منفی هستش باید در خلاف جهت محور xحرکت کنه و نمیشه دوتا حالت بالایی رو در نظر گرفت
-
شیمی یازدهمArefe Heydari
سلام پاسخش گزینه ۱ میشه؟ -
گیرنده اطراف فولیکول مو@mr-fantastic
سلام گیرنده اطراف فولیکول مو که فاقد پوشش هستن گیرنده های دردن البته طبق شکل کتاب یازدهم فصل دوم صفحه ۲۱ یه سری گیرنده هم هستن که اطراف فولیکول مو پیچیدن و اون ها هم گیرنده های بدون پوشش هستن که حرکات مو رو تشخیص میدن .
هم گیرنده های درد اطراف فولیکول و همگیرنده هایی که حرکات مو رو تشخیص میدن در لایه درم (لایه دوم پوست)
قرار دارند. -
موج الکترومغناطیساحمد قادری
سلام ببینید اگه شما جهت هارو بر اساس قاعده ی دست راست در زمان tبرید میشه گزینه ۲ که دقیقا جوابش برعکس گزینه ۴ هستش اما به این دقت کنید که از ما خواسته T/4بعد از زمان tبگیم که جهت ها به چه صورته از اونجایی که گفته میدان مغناطیسی هست رادیکال دو دوم مقدار بیشینه و مقدارش هم در حال کاهشه پس میوفته روی این قسمتی که براتون مشخص کردم بعد از T/4ثانیه میوفته تو قسمت بعدی که مشخص کردم خوب؟ میدونیم که توی اون قسمت مقدار میدان مغناطیسی در حال افزایشه پس میدان الکتریکی هم چون هم گام با میدان مغناطیسی هستش در حال افزایشه (این تحلیل من از قسمت دوم سوال بود )

-
شیمی یازدهمArefe Heydari
ببخشید بد خطه فقط هرجاییش واضح نبود بگید دوباره بگم

-
درسته بنظرتون؟🧐zoohre hocini
سلام امیدوارم حالت خوب باشه
چون پمپ سدیم پتاسیل همیشه فعالیت میکنه و برای فعالیتش هم انرژی مصرف میکنه پس همیشه غلظت سدیم بیرون بیشتره که داره پمپ سدیم پتاسیم با صرف انرژی اونو منتقلش میکنه خارج
و اینکه چون ذکر کرده فقط زمانی که میزان بار مثبت داخل کم تره پس فقط مورد الف درسته چون مورد ب در هنگامی که بار داخل مثبت تره هم دیده میشه و مورد سوم و چهارم هم همیشه -
موج الکترومغناطیساحمد قادری اما قسمت اول سوال
من تحلیلی که انجام دادمو از روی این شکل انجام دادم که مربوط به این سوال نیست فقط میخواستم مفهومشو درک کنم
به این صورت که وقتی توی قسمت اول هستیم که مشخص کردم براتون جهت میدان الکتریکی رو به بالا هست و میدان مغناطیسی برون سو حالا که اومده توی قسمت دوم جهت میدان الکتریکی شده رو به پایین و میدان مغناطیسی شده درون سو
اینو حالا تعمیم میدم به سوال شما ما هم داریم از قسمت اول میریم قسمت دوم توی صورت سوال به ما گفته که توی قسمت اول جهت میدان مغناطیسی در جهت مثبت محور xها هستش پس وقتی میریم توی قسمت دوم جهت میدان مغناطیسی میشه خلاف جهت محور xها و چون جهت انتشار به سمت yهست و با حرکت از قسمت اول به دوم جهتش فرقی نمیکنه پس طبق قاعده دست راست میشه در خلاف جهت z -
شیمی دهم فصل3 غلظت@infinitie-a و اینکه من محلول رو اب در نظر گرفتم که وقتی ۱ کیلوگرم ازش داشته باشم همون یک لیترش میشه اینجا نداده ولی من مشابه این سوالو حل کرده بودم که برای آب بود برای همین برای آبو گذاشتم
-
زیست ؟؟؟jana bin
سلام
راجب سوال اولتون بله تمام آنزیم ها درون سلول ساخته میشن راجب پپسین هم باید بگیم که اول به صورت غیر فعال پپسینوژن ساخته میشه درون سلول بعدش فعال میشه به پپسین در خارج سلول پس در اصل درون سلول ساخته شده
مورد دوم از نظر من درسته چون تنفس بی هوازی یا همون تخمیر مثل تنفس هوازی با قندکافت شروع میشه و ما میدونیم که توی قند کافت ساخت atpدر سطح پیش ماده داریم