Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
shiimmaS

shiimma

@shiimma
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
165
موضوع ها
8
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
28
دنبال‌شونده‌ها
3

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • آزمون یا نَ آزمون مسئله این است
    shiimmaS shiimma

    ببین تو تازه اوله راهی
    وقت داری واسه قبولی
    برو بشین پای همون تلگرامو اینستات بزار ما کار خودمونو بکنیم
    هر چی رقیب کمتر بهتر
    آفرین همون بزار ساله دیگه
    با تشکر
    دشمنِ همیشگیِ تو✋🏻

    سوال مشاوره ای

  • صفر تا صد ریاضی تجربی
    shiimmaS shiimma

    سلام
    ممنون واسه تاپیک خوبتون
    من یه مشکله خیلی جالبی دارم
    ریاضی فیلم نگاه می کنم و با توجه به حرفای استاد یاد میگیرم
    مثلا من الان فرمولای احتمال و ترکیب رو کاملا بلدم
    ولی وقتی میرم سراغ سوال...
    یهو میمونم این سواله با کدوم از فرمولا باید حل بشه
    یعنی میفهمم احتماله
    داده هامو هم مینویسم که بیشتر درکش کنم
    ولی آخر کار میشینم یه نگاه به سوال می کنم
    یه نگاه به سقف
    یه نگاه به خودکار
    یه نگاه به بدبختی هام😂😂😂
    خلاصه نمیتونم حل کنم
    حالا مثلا احتمال خوبه مبحثایی مثل مشتق و لگاریتم و تابع... تاکید می کنم دوباره تابع
    و تابع خیلی افتضاح تره
    و تابع😂
    ممنون یه راه حل خوووب بدین
    البته میدونم شاید با تمرین زیاد خوووب بشه ولی خووب من همیشه همین مشکلوو داشتم
    واسه امتحاناتم کلی تمرین می کردم ولی سر جلسه خیلی شانسی نمره میاووردم😂

    ریاضی تجربی

  • گازهای گلخانه ای؟؟؟
    shiimmaS shiimma

    @Saahaar سلام
    من شیمیم افتضاحه😂

    شیمی

  • سئوال از ضرایب
    shiimmaS shiimma

    ابتهاج اره من ادبیاتم خوبه...

    سوال مشاوره ای

  • سئوال از ضرایب
    shiimmaS shiimma

    فاطمه بوشهر چقدر اختلاف نظر😮

    سوال مشاوره ای

  • سئوال از ضرایب
    shiimmaS shiimma

    ابتهاج من کلا زبان فارسی همه چیش برام آسونه ولی سراغ تعداد حرف و واج و اینا واسه شروع نرو
    یا مثلا کلمات ساده و مرکب
    از قواعد های ساده اش شروع کن

    سوال مشاوره ای

  • سئوال از ضرایب
    shiimmaS shiimma

    فاطمه بوشهر اخ جووون
    وقت نزار پس واسش@ابتهاج

    سوال مشاوره ای

  • سئوال از ضرایب
    shiimmaS shiimma

    ابتهاج نحسیه دیگه...
    به یه چیزی که می افته ول نمی کنه

    سوال مشاوره ای

  • سئوال از ضرایب
    shiimmaS shiimma

    ابتهاج والااا چمیدونم تا ببینم

    سوال مشاوره ای

  • سئوال از ضرایب
    shiimmaS shiimma

    ابتهاج من که نمیزنم...
    اصلا روش حسابم نکردم...
    خیاله خودمم راحت کردم...
    😭😭😭

    سوال مشاوره ای

  • سئوال از ضرایب
    shiimmaS shiimma

    ابتهاج سوال خیلی خوبی بووود...
    نمیدونم...😐

    سوال مشاوره ای

  • تخمک و اسپرم
    shiimmaS shiimma

    mohammad666666 نه من متوجه شدم منظورشونوووو
    ولی از نکته ی شما ممنون... خودم متوجه شده بودم بازم ممنون

    زیست شناسی

  • تخمک و اسپرم
    shiimmaS shiimma

    mohammad666666 ممنون متوجه منظورتون شدم

    زیست شناسی

  • تخمک و اسپرم
    shiimmaS shiimma

    @Amir-Bernousi در هر صورت من به جوابم رسیدم
    ممنون از شما

    زیست شناسی

  • تخمک و اسپرم
    shiimmaS shiimma

    @Amir-Bernousi ارم من گرفتم منظورتونو...
    یعنی این چیزی که ایشون میگن همونیه که شما گفتین ولی ایشون باز ترش کردن دیگه...
    اره؟ ؟؟

    زیست شناسی

  • تخمک و اسپرم
    shiimmaS shiimma

    mohammad666666 میشه به اون آقاهه پاسخ بدین که ببینن نظر بدن؟؟؟

    زیست شناسی

  • تخمک و اسپرم
    shiimmaS shiimma

    @Amir-Bernousi :thumbs_up_light_skin_tone:

    زیست شناسی

  • تخمک و اسپرم
    shiimmaS shiimma

    @Amir-Bernousi فکر کنم منظورتون مرحله ی تلوفاز میتوزه؟؟

    زیست شناسی

  • تخمک و اسپرم
    shiimmaS shiimma

    @Amir-Bernousi ولی سیتوکینز تقسیم سیتوپلاسم سلوله ربطی به هسته نداره...

    زیست شناسی

  • تخمک و اسپرم
    shiimmaS shiimma

    @Amir-Bernousi اها فهمیدم...:smiling_face_with_smiling_eyes:
    مرسی:rose:
    ببخشید دیر فهمیدم...:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:

    زیست شناسی
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع