ببین تو تازه اوله راهی
وقت داری واسه قبولی
برو بشین پای همون تلگرامو اینستات بزار ما کار خودمونو بکنیم
هر چی رقیب کمتر بهتر
آفرین همون بزار ساله دیگه
با تشکر
دشمنِ همیشگیِ تو✋🏻
shiimma
دیدگاهها
-
آزمون یا نَ آزمون مسئله این است -
صفر تا صد ریاضی تجربیسلام
ممنون واسه تاپیک خوبتون
من یه مشکله خیلی جالبی دارم
ریاضی فیلم نگاه می کنم و با توجه به حرفای استاد یاد میگیرم
مثلا من الان فرمولای احتمال و ترکیب رو کاملا بلدم
ولی وقتی میرم سراغ سوال...
یهو میمونم این سواله با کدوم از فرمولا باید حل بشه
یعنی میفهمم احتماله
داده هامو هم مینویسم که بیشتر درکش کنم
ولی آخر کار میشینم یه نگاه به سوال می کنم
یه نگاه به سقف
یه نگاه به خودکار
یه نگاه به بدبختی هام😂😂😂
خلاصه نمیتونم حل کنم
حالا مثلا احتمال خوبه مبحثایی مثل مشتق و لگاریتم و تابع... تاکید می کنم دوباره تابع
و تابع خیلی افتضاح تره
و تابع😂
ممنون یه راه حل خوووب بدین
البته میدونم شاید با تمرین زیاد خوووب بشه ولی خووب من همیشه همین مشکلوو داشتم
واسه امتحاناتم کلی تمرین می کردم ولی سر جلسه خیلی شانسی نمره میاووردم😂 -
گازهای گلخانه ای؟؟؟@Saahaar سلام
من شیمیم افتضاحه😂 -
سئوال از ضرایبابتهاج اره من ادبیاتم خوبه...
-
سئوال از ضرایبفاطمه بوشهر چقدر اختلاف نظر😮
-
سئوال از ضرایبابتهاج من کلا زبان فارسی همه چیش برام آسونه ولی سراغ تعداد حرف و واج و اینا واسه شروع نرو
یا مثلا کلمات ساده و مرکب
از قواعد های ساده اش شروع کن -
سئوال از ضرایبفاطمه بوشهر اخ جووون
وقت نزار پس واسش@ابتهاج -
سئوال از ضرایبابتهاج نحسیه دیگه...
به یه چیزی که می افته ول نمی کنه -
سئوال از ضرایبابتهاج والااا چمیدونم تا ببینم
-
سئوال از ضرایبابتهاج من که نمیزنم...
اصلا روش حسابم نکردم...
خیاله خودمم راحت کردم...
😭😭😭 -
سئوال از ضرایبابتهاج سوال خیلی خوبی بووود...
نمیدونم...😐 -
تخمک و اسپرمmohammad666666 نه من متوجه شدم منظورشونوووو
ولی از نکته ی شما ممنون... خودم متوجه شده بودم بازم ممنون -
تخمک و اسپرمmohammad666666 ممنون متوجه منظورتون شدم
-
تخمک و اسپرم@Amir-Bernousi در هر صورت من به جوابم رسیدم
ممنون از شما -
تخمک و اسپرم@Amir-Bernousi ارم من گرفتم منظورتونو...
یعنی این چیزی که ایشون میگن همونیه که شما گفتین ولی ایشون باز ترش کردن دیگه...
اره؟ ؟؟ -
تخمک و اسپرمmohammad666666 میشه به اون آقاهه پاسخ بدین که ببینن نظر بدن؟؟؟
-
تخمک و اسپرم@Amir-Bernousi :thumbs_up_light_skin_tone:
-
تخمک و اسپرم@Amir-Bernousi فکر کنم منظورتون مرحله ی تلوفاز میتوزه؟؟
-
تخمک و اسپرم@Amir-Bernousi ولی سیتوکینز تقسیم سیتوپلاسم سلوله ربطی به هسته نداره...
-
تخمک و اسپرم@Amir-Bernousi اها فهمیدم...:smiling_face_with_smiling_eyes:
مرسی:rose:
ببخشید دیر فهمیدم...:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat: