سلام
امیدوارم تاپیکت بهت کمک کرده باشه چجوری خر خون بشی...:smiling_face_with_smiling_eyes:
فقط تاپیکو دیدم نمیدونم چرا یاده سوالایی که از گوگل می پرسم،افتادم!!!؟؟؟:face_with_tears_of_joy:
#مرسی:sunflower:
shiimma
دیدگاهها
-
یازدهمی ها چگونه خر خون بشن :| -
همه چی آرومه من چقدر خوشبختم :)sohrab
دمِ آلایی ها گرم💪🏻 -
کارنامه آزمونهای آزمایشی۹۸najafiali78 رتبه ات شده 72...
چطو میگی خوب نی؟
1 میخوای؟
نظام قدیمی یا جدید؟ -
کارنامه آزمونهای آزمایشی۹۸najafiali78 سلام
چرا اینقدر خووب میزنی توو؟!!! 😭😅 -
برنامه مطالعاتی عید@Amir-Bernousi ممنون
من نظام قدیمم نمیتونم از پروژه استفاده کنم ولی از برنامه واسه خوندنه خودم میتونم...
مرسی توضیح دادین🌹 -
برنامه مطالعاتی عیدسلام مرسی برنامه ی خیلی خوبیه...
فقط هر زنگ 1 ساعته؟ -
سوال زبان فارسیdan-l نه آخه میدونین من یه بی دقتی کوچیک کردم😊
فکر کنم 1 باشه🤔
ولی کلا دوس دارم جواب درست رو هم بدونم -
سوال زبان فارسیآره فکر کنم گزینه ی 1 درست باشه🤔
-
سوال زبان فارسیلطفا جواب درست رو فهمیدین بگین
می خوام بدونم چند مرده حلاجم... -
سوال زبان فارسیسلام
من میگم 2 -
آزمون های جامع سنجشdlrm
میگم فردا... -
آزمون های جامع سنجشdlrm این واسه بچه های نظام جدیده...
-
آزمون های جامع سنجش@Mahed نه هنوز
فکر کنم ثبت نام نکنم ولی زنگ زدم پرس و جو کردم
اگه سوالی داری بپرس -
آزمون های جامع سنجشeh_san بله مثل اینکه داره من نمیدونستم
ممنون -
آزمون های جامع سنجش@Mahed ممنون:rose:
-
آزمون های جامع سنجش@Mahed در آزمون های جامع سنجش گفته است:
@shiima من ازهمون اول مهر ثبت نام کردم .. خودمسوول آزمون ثبت نام روانجام داد.. میشه بگین کدوم شهر هستین یا کدوم استان تا راهنماییت کنم.. چون یه دفترچه دارم که شماره تلفن های ثبت نام توش هسته
شیراز
-
آزمون های جامع سنجش -
آزمون های جامع سنجش@Dr-Mahbube در آزمون های جامع سنجش گفته است:
@shiima
من کلا از اول مهر سنجش میرفتم ولی تو شهرمن که ثبت نام تو اداره آموزش پرورش بود.نطام قدیمین دیگه؟
-
آزمون های جامع سنجش@Dr-Mahbube
@Mahed
سلام میشه لطفا بگین کدوم سایت رفتین؟
کجا؟چه جوری؟
مرسی:hugging_face: -
آزمون های جامع سنجشسلام بچه ها
من نظام قدیمم...
الان اومدم واسه آزمون های جامع بعد از عید سنجش ثبت نام کنم دیدم همش واسه بچه های نظام جدیده...:weary_face:
الان چه آزمون جامعی رو پیشنهاد می کنین واسه منه نظام قدیمیه بدبخت:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:
با تشکر:rose: