Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
shiimmaS

shiimma

@shiimma
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
165
موضوع ها
8
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
28
دنبال‌شونده‌ها
3

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • یازدهمی ها چگونه خر خون بشن :|
    shiimmaS shiimma

    سلام
    امیدوارم تاپیکت بهت کمک کرده باشه چجوری خر خون بشی...:smiling_face_with_smiling_eyes:
    فقط تاپیکو دیدم نمیدونم چرا یاده سوالایی که از گوگل می پرسم،افتادم!!!؟؟؟:face_with_tears_of_joy:
    #مرسی:sunflower:

    مشاوره تحصیلی

  • همه چی آرومه من چقدر خوشبختم :)
    shiimmaS shiimma

    sohrab
    دمِ آلایی ها گرم💪🏻

    اطلاعیه ها

  • کارنامه آزمونهای آزمایشی۹۸
    shiimmaS shiimma

    najafiali78 رتبه ات شده 72...
    چطو میگی خوب نی؟
    1 میخوای؟
    نظام قدیمی یا جدید؟

    آزمون های آزمایشی

  • کارنامه آزمونهای آزمایشی۹۸
    shiimmaS shiimma

    najafiali78 سلام
    چرا اینقدر خووب میزنی توو؟!!! 😭😅

    آزمون های آزمایشی

  • برنامه مطالعاتی عید
    shiimmaS shiimma

    @Amir-Bernousi ممنون
    من نظام قدیمم نمیتونم از پروژه استفاده کنم ولی از برنامه واسه خوندنه خودم میتونم...
    مرسی توضیح دادین🌹

    اطلاعیه ها

  • برنامه مطالعاتی عید
    shiimmaS shiimma

    سلام مرسی برنامه ی خیلی خوبیه...
    فقط هر زنگ 1 ساعته؟

    اطلاعیه ها

  • سوال زبان فارسی
    shiimmaS shiimma

    dan-l نه آخه میدونین من یه بی دقتی کوچیک کردم😊
    فکر کنم 1 باشه🤔
    ولی کلا دوس دارم جواب درست رو هم بدونم

    ادبیات و زبان فارسی

  • سوال زبان فارسی
    shiimmaS shiimma

    آره فکر کنم گزینه ی 1 درست باشه🤔

    ادبیات و زبان فارسی

  • سوال زبان فارسی
    shiimmaS shiimma

    لطفا جواب درست رو فهمیدین بگین
    می خوام بدونم چند مرده حلاجم...

    ادبیات و زبان فارسی

  • سوال زبان فارسی
    shiimmaS shiimma

    سلام
    من میگم 2

    ادبیات و زبان فارسی

  • آزمون های جامع سنجش
    shiimmaS shiimma

    dlrm
    میگم فردا...

    سوال مشاوره ای

  • آزمون های جامع سنجش
    shiimmaS shiimma

    dlrm این واسه بچه های نظام جدیده...

    سوال مشاوره ای

  • آزمون های جامع سنجش
    shiimmaS shiimma

    @Mahed نه هنوز
    فکر کنم ثبت نام نکنم ولی زنگ زدم پرس و جو کردم
    اگه سوالی داری بپرس

    سوال مشاوره ای

  • آزمون های جامع سنجش
    shiimmaS shiimma

    eh_san بله مثل اینکه داره من نمیدونستم
    ممنون

    سوال مشاوره ای

  • آزمون های جامع سنجش
    shiimmaS shiimma

    @Mahed ممنون:rose:

    سوال مشاوره ای

  • آزمون های جامع سنجش
    shiimmaS shiimma

    @Mahed در آزمون های جامع سنجش گفته است:

    @shiima من ازهمون اول مهر ثبت نام کردم .. خودمسوول آزمون ثبت نام روانجام داد.. میشه بگین کدوم شهر هستین یا کدوم استان تا راهنماییت کنم.. چون یه دفترچه دارم که شماره تلفن های ثبت نام توش هسته

    شیراز

    سوال مشاوره ای

  • آزمون های جامع سنجش
    shiimmaS shiimma

    @Dr-Mahbube در آزمون های جامع سنجش گفته است:

    @shiima
    اره عزیزم

    باشه مرسی:red_heart:

    سوال مشاوره ای

  • آزمون های جامع سنجش
    shiimmaS shiimma

    @Dr-Mahbube در آزمون های جامع سنجش گفته است:

    @shiima
    من کلا از اول مهر سنجش میرفتم ولی تو شهرمن که ثبت نام تو اداره آموزش پرورش بود.

    نطام قدیمین دیگه؟

    سوال مشاوره ای

  • آزمون های جامع سنجش
    shiimmaS shiimma

    @Dr-Mahbube
    @Mahed
    سلام میشه لطفا بگین کدوم سایت رفتین؟
    کجا؟چه جوری؟
    مرسی:hugging_face:

    سوال مشاوره ای

  • آزمون های جامع سنجش
    shiimmaS shiimma

    سلام بچه ها
    من نظام قدیمم...
    الان اومدم واسه آزمون های جامع بعد از عید سنجش ثبت نام کنم دیدم همش واسه بچه های نظام جدیده...:weary_face:
    الان چه آزمون جامعی رو پیشنهاد می کنین واسه منه نظام قدیمیه بدبخت:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:
    با تشکر:rose:

    سوال مشاوره ای
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
  • 9
  • 3 / 9
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع