Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
S

SsSsS

@SsSsS
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
900
موضوع ها
10
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
23
دنبال‌شونده‌ها
5

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • سوالی از زیست یازدهم فصل 5 گفتار 2
    S SsSsS

    chichak am خواهش میکنم. :))

    زیست شناسی

  • سوالی از زیست یازدهم فصل 5 گفتار 2
    S SsSsS

    z Gheibi بله. جواب شما درست بود. فقط اون دوستمون یه چیز جا انداخته بودن من فقد اون مورد رو یاد آوری کردم

    زیست شناسی

  • سوالی از زیست یازدهم فصل 5 گفتار 2
    S SsSsS

    chichak am در سوالی از زیست یازدهم فصل 5 گفتار 2 گفته است:

    سلام
    تو کتاب که گفته فقط باعث فعال شدن لنفوسیت میشه
    بعد پروتیین مکمل توی خون هست ولی دندریتی ها میکروب رو از طریق رگ های لنفی به گره های لنفی میفرستن:rose:

    کاملا درست . ولی پروتئین مکمل علاوه بر خون توی مایع میان بافتی هم هست. :))

    زیست شناسی

  • تب🥵
    S SsSsS

    0-0ftm خواهش میکنم! موفق باشین :))

    زیست شناسی زیست

  • تب🥵
    S SsSsS

    z Gheibi بله تحلیل منم همین بود
    لنفوسیت تی با پرفورین و آنزیم
    و کشنده طبیعی با پرفورین و آنزیم
    و لنفوسیت بی با تقسیمش اول به سلول پادتن ساز تمایز میکنه و بعدش اون پادتن ترشح میکند

    زیست شناسی زیست

  • تب🥵
    S SsSsS

    0-0ftm من نمیدونم ولی چند تا تست که دیدم تحلیلش اون بود که گفتم

    زیست شناسی زیست

  • تب🥵
    S SsSsS

    0-0ftm خب دیگه پس همون که گفتم درسته! به نظرم شما هم همون طوری که من گفتم یه گوشه بنویسین :))

    زیست شناسی زیست

  • تب🥵
    S SsSsS

    @player-number-1 در تب🥵 گفته است:

    z Gheibi ببخشین میدونم ربطی به این تایپیک نداره. ولی بیزحمت جواب بدین
    لنفوسیت ها بر خلاف بیگانه خوار ها( به طور مستقیم) باعث از بین رفتن باکتری نمیشوند

    در این مورد بیزحمت نظرتون رو بگین

    زیست شناسی زیست

  • تب🥵
    S SsSsS

    z Gheibi ببخشین میدونم ربطی به این تایپیک نداره. ولی بیزحمت جواب بدین
    لنفوسیت ها بر خلاف بیگانه خوار ها( به طور مستقیم) باعث از بین رفتن باکتری نمیشوند

    زیست شناسی زیست

  • تب🥵
    S SsSsS

    z Gheibi
    ولی من دیدم که پروتئین مکمل در تسهیل
    و اینترفرون 2 در افزایش بیگانه خواری یا به ندرت فعال شدن هم میگن
    ولی با این گفته ها منم یکم شک کردم 0-0ftm اگه میشه بیزحمت پاسخ نامه اون سوال رو کامل بزارین :rose:

    زیست شناسی زیست

  • تب🥵
    S SsSsS

    0-0ftm الان ب رو درست گرفته؟؟

    زیست شناسی زیست

  • تب🥵
    S SsSsS

    اینترفرون نوع 2 رو بیشتر براش میگن افزایش بیگانه خواری!

    زیست شناسی زیست

  • تب🥵
    S SsSsS

    توی دو سه تا تست دیدم که تسهیل بیگانه خواری رو فقط برای پروتئین های مکمل در نظر گرفته و آوردنش برای اینترفرون رو غلط گرفته

    زیست شناسی زیست

  • صفحه 77 ریاضی دوازدهم تجربی
    S SsSsS

    reyhane karimi 0
    شکل رو نمیدونم چجوری باید توضیحش داد ولی از لحاظ معادله ای درست نوشته خب!

    ریاضی تجربی

  • صفحه 77 ریاضی دوازدهم تجربی
    S SsSsS

    reyhane karimi 0 در صفحه 77 ریاضی دوازدهم تجربی گفته است:

    بچه ها در این صفحه به نظر شما چرا مشتق سمت چپ نقطمون منفی شده آخه اگه شیب بزنیم شیب خطمون از سمت چپ مثبت در میاد که:face_with_rolling_eyes: :confused_face: ولی همونطور که میبینید خود کتاب مشتق سمت چپو منفی بینهایت در آورده. یکی توضیح بده لطفا:disappointed_face:

    وقتی اون نقطه توی اونجا وجود نداره و یه جای دیگه تعریف میشه. به نظرم اصلا نمیشه براش خط مماس کرد . چون اصلا اونجا وجود نداره! نمیدونم حالا چجوری شیبی که در نظر گرفتین از اون سمت داره میاد!

    ریاضی تجربی

  • صفحه 77 ریاضی دوازدهم تجربی
    S SsSsS

    وقتی پیوستگی وجود نداره چه جوری توقع دارین که مشتق وجود داشته باشه؟! :))

    ریاضی تجربی

  • صفحه 77 ریاضی دوازدهم تجربی
    S SsSsS

    reyhane karimi 0 سلام
    حواستون بود که توی نقطه 2 اصلا پیوستگی وجود نداره؟؟!

    ریاضی تجربی

  • مساحت مثلث ABC؟با نسبت تشابه مساحت هاKبه توان دو
    S SsSsS

    امیر گلزار خواهش میکنم

    ریاضی تجربی

  • شمارش بدون شمردن
    S SsSsS

    zoohre hocini متوجه سوال اصلا نشدم!🤕🤦🏻‍♀️🤕 اگه سوال کتابی هست میشه عین متنش رو بفرستین یا ازش عکس بگیرین!؟

    ریاضی تجربی
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع