میتونین از استاد طلوعی یا کازانیان استفاده کنین
The Doctor
دیدگاهها
-
فیزیک رو با کدوم دبیر بخونم ...لطفا راهنمایی کنید!! -
روش خلاصه نویسی و نکته برداری؟!برا فیزیک و ریاضی فرمول هایی که خیلی مهم هستند و فراموش میشن رو یادداشت کنین برا شیمی و زیست بهتره حاشیه نویسی کنین یعنی هنگام تست زنی نکاتی که مهم هستند یا جدیدن تو کتاب یادداشت کنین و زیر کلمات مهم خط بکشین برا ادبیات قسمت تاریخ ادبیات و لغات جاهایی که رو زود فراموش میشن یا خیلی سخت حفظ میشن تو کتاب علامت بزنین و چند بار دوره کنین برا دینی بنظرم از خلاصه گاج استفاده کنین هم مختصره هم مفید برا عربی و انگلیسی هم همین کارها رو انجام بدین امیدوارم کمکی به شما کرده باشم
موفق باشین -
روش خلاصه نویسی و نکته برداری؟!تا نام کسانی که ذکر شده بتونن پست های شما رو ببینن
-
جزوه شیمی و فیزیککسی نداره؟؟؟
-
جزوه ادبیات استاد راوشبا کامپیوتر امتحان کنین شاید درست شد
-
جزوه شیمی و فیزیکسلام جزوه ی پایه استاد طلوعی و جزوه استوکیومتری سینیتیک و تعادل استاد آقاجانی رو خواستم هرکی داره واسم قرار بده
ممنون
حامیان-آلاء-جزوات
حامیان-آلاء-مشاور
خیرین-کوچک-دریا-دل
دانش-آموزان-آلاء
فارغ-التحصیلان-آلاء
همیار
ناظم -
مشاوره برای برنامه ریزیآقای امینی
@Afshani -
جزوه ادبیات استاد راوش@zahra-m1999
سلام این جزوه رو دانلود کنین: http://dl.artavil.ir/0i829zdfxqccegewcdkruho6ofo34e1507060881.pdf
اگه مشکلتون حل شد که هیچ اگه نه مشکل از خودتونه -
نیازمندی:برنامه درسی کامل پیش دانشگاهی برای کنکور97 -
روش خلاصه نویسی و نکته برداری؟! -
برنامه درسی کنکوری -
زبان فارسیبله دیدم برا من که مفید بود صبر کنید بقیه نظرات هم ببینین بعد تصمیم بگیرید
@zahra-m-1999 -
زبان فارسیسلام
من فیلم های استاد راوش رو پیشنهاد میکنم
راحت نبودین یه جلسه از هر استاد تماشا کنین بعد ببینین با کدوم استاد راحت ترین
@zahra-m-1999 -
مفاهیم اولیه زیستمیتونین از فیلم های استاد رحیمی استفاده کنین
-
روش خوندن زیست چطوره؟mrz
ممنون از نظراتتون -
روش خوندن زیست چطوره؟sogand1052
ممنون:) -
استارت زبان برای کنکور ۹۷بله همین کتاب اقای اناری بهترینه
-
انتخاب دبیر ریاضی(نباخته یا امینی راد یا..)baghi1377
بنظر منم استاد امینی راد خوبن -
کسب 40 درصد زمین شناسینه متاسفانه کتاب خیلی سبز برا اونایی ک میخوان وقت کمی برا زمین بذارن
-
کسب 40 درصد زمین شناسیکتاب خیلی سبز خوبه هم خلاصه هست هم تست های عالی برا زمین باید وقت بگذارین چون هم سخته و فرار