@f-nalist سلام
ممنون
wandering
دیدگاهها
-
صابون چربی و آب...؟ -
یه ابهام در بهینه سازیMaaah خواهش میکنم
-
تعبیرش میشه چی؟Hg L 0 در تعبیرش میشه چی؟ گفته است:
فقط گروهی از مولکول های دنای لوله در دو رشته ی خود ایزوتوپ متفاوت نیتروژن داشتند
اینجا منظور دور دوم همانندسازی(بعد ۴۰ دقیقه) از آزمایش هست
توی آزمایش مزلسون و استال ما نمونه های سه زمان متفاوت رو داریم
اولیش مال صفر دقیقهست که فقط یه نوار از دنای داری نیتروژن ۱۵ هست در انتهای لوله (اینجا هر دو رشته از یه ایزوتوپ از نیتروژن هست)
دومیش مال دور اول همانند سازیه که باز یه نوار اینبار در وسط لوله دیده میشه که نشون میده مولکول دنا از ترکیب دو ایزوتوپ ۱۴ و ۱۵( مولکول های دنای لوله در دو رشته ی خود ایزوتوپ متفاوت نیتروژن داشتند اما جمله بالا گفته که فقط گروهیشون از این مدل مولکول باشه نه همشون!!)
توی سومین زمان که مربوط به دوره دوم همانند سازیه دو نوار دیده میشه که وسطیش مولکول هایی از دنا رو نشون میده که دو رشتهش از ایزوتوپ های ۱۵ و۱۴ نیتروژن تشکیل شده (ایزوتوپ های متفاوت از نیتروژن) و نوار بالایی موکول هایی از دنا رو نشون میده که فقط از یه ایزوتوپ نیتروژن یعنی ۱۴ تشکیل شده( پس اینجا فقط گروهی از مولکول های دنای لوله در دو رشته ی خود ایزوتوپ متفاوت نیتروژن داشتند)ببخشید یکم طولانی شد
امیدوارم تونسته باشم درست توضیح بدم
اگه جایی از گفته هام رو متوجه نشدی حتما بگو -
نامعادلهAqua خواهش میکنم
-
X رو میشناسی؟ -
مشتق با فرمولتوی پاسخنامه معادله مشتق چپ و راست رو نوشته و اینجوری نشون داده که برابر نیستن
اما با فرمول خود مشتق رو به دست میاریم و اینجوریم میشه نوشت و نابرابر بودنشون رو مشخص کرد
شما جوابتون ناقصه باید لیمیت x رو از چپ و راست به دست میاوردید
که اینجوری یکیش صفر میشه و یکیش ۲
مشتق چپ و راست برابر نیست پس مشتق در اون نقطه موجود نیستامیدوارم درست گفته باشم...
-
تعبیرش میشه چی؟Hg L 0 خواهش میکنم 💕
-
X رو میشناسی؟اگه بگیم منظورش یده چندتاش درست میشه؟
اینجوری میشه(؟): اولی و سومی درست دومی و چهارمی غلط؟تو گروه 17 فقط یه شبه فلز داریم دیگه؟جواب گزینه۳ هست اخه🫠
-
مماس قائم@Zahra-Kazemi402 Younesam
حله...خیلی ممنون🪻 -
ساختار پروتئینvivienne حق با توعه
احتملا تست اشتباهه -
X رو میشناسی؟ -
حد_چرا کلهش مثبت شد؟ -
زیست -
X رو میشناسی؟Aqua عه اره
حواسم نبود دوره رو گفته من گروه رو حساب کردم -
حد_چرا کلهش مثبت شد؟ -
زیستRahman Aa خیلی هم عالی
پس با اجازه چندتا سوال دیگه هم میپرسم
سر اینا همیشه شک میکنم...
شاید مسخره باشه ولی جسم یاختهای نورون های حرکتی هم توی بخش خاکستریه دیگه؟
نورون های رابط هم همهشون توی بخش خاکستری هستن؟ یعنی خارج از بخش خاکستری مغز و نخاع جای دیگه ای نیستن؟
و اینکه همه دندریت و اکسون های نورن حسی میلین داره یا استثناهایی هم هست؟ -
فصل 2 دوازدهمسونیا محمدپور سلام
من خودم زیاد شیمیم خوب نیست خوب نمیتونم توضیح بدم توضیحات، این عکس شاید کمکت کنه
برای اینکه بگیم سرعت اونا با هم برابره باید ضریب شون هم برابر باشه

-
حد_ چرا ریشه مضاعف؟! -
زیستRahman Aa خیلی ممنون🌟
-
چگالی_ممکنه گزینهش اشتباه باشه ؟Aqua خیلی ممنون متوجه شدم


